Bebe si doamna Hunter

441 19 7
                                    

Maia pov.
Ma trezesc cu greu si ma uit imprejur. Zambesc cand ma vad acasa, cand ma vad in linistea apartamentului meu, in camera mea si in locul meu preferat, in bratele lui Dominic.
Dupa toate cele intamplate ne am regasit, ne regasim de atatea ori si ne iubim mai mult.
Ma uit la el si imi aduc aminte de acea clipa in care l am revazut, clipa in care am uitat de tot.

Flashback

Fug de cateva ore, fug in nestire, dar stiu ca trebuie sa scap de aici, sa scap de Stephen, sa ajung la Dominic al meu. Fug cu toata puterea mea ramasa, dar intr un final cedez si ma opresc.
Observ ca tocmai am ajuns la intrarea in oras, asa ca mai rabd putin si grabesc pasul.
Observ o siluetă ce stă nemișcată, apropiindu ma tot mai mult de acea siluetă imi dau seama că e Dominic.
Dominic al meu, e aici, chiar în fața mea.
Vazandu l, parcă uit de toate și prind putere încât să fug spre el.
Îi sar în brațe, iar el ma tine strâns în brațe. Atât de strâns încât nu vrea să mi mai de a drumul niciodată.
Se uită în ochii mei, ca mai apoi să mă sărute cu atâta dor, atâta dragoste, încât imi trezește tot la viata.
Dominic: Iubito, te am gasit, esti bine? Ți a făcut viermele ăla ceva?
Eu: Sunt bine. Nu mi a făcut nimic. Nu a putut
Dominic: Cum nu a putut?
Eu: Ma iubeste
Auzind asta parcă înnebunește.
Eu: Dominic
Auzindu mi glasul se linisteste și ma ține strâns în brațe.
Dominic: Te iubesc, te iubesc viata mea toată. Mi a fost atât de dor de tine
Eu: Și eu te iubesc mai presus de tot

End flashback

Il mângâi usor pe obrazul drept uitandu ma cum se trezeste.
La vederea mea imi zambeste atat de sincer si atat de iubitor.
Dominic: Mi ai lipsit atat de mult blondino, nu vreau sa mai pleci niciodata de langa mine. Nu sunt eu fara tine, imi pierd mintile daca nu esti tu cu mine. Doar tu ma ti in viata, atat fizic cat si psihic. Mi a fost dor de ochii tai, de glasul tau, de tot ce e legat de tine. Te iubesc mai presus de orice blondina mea
Eu: Si eu te iubesc nespus. Si eu ti am dus dorul. In frigul ala, gandul la tine era singurul lucru ce ma incalzea, singurul gand ce ma facea sa mai rezist.
Dominic: Zi mi ca nu s a atins de tine
Eu: Nu, nu mi putea face rau. Ma iubea
Dominic: Ce legatura ai tu cu Stephen?
Eu: E..a fost fostul meu logodnic
Dominic: Ce?!
Se ridica brusc in sezut cand imi aude vorbele.
Dominic: Nu se poate asa ceva. Nu se poate sa l fi iubit, sa fi iubit un om ca el. Nu se poate sa fi fost cu el, nu tu, nu cu el.
Ma uit speriata la el cum se ridica brusc din pat si nervos, se invarte de colo-colo, spargand tot in jurul lui.
Eu: Dominic, te rog, calmeaza te. Lasa ma sa ti explic.
Dominic: Deci e adevarat? Chiar e adevarat asa ceva ?
Eu: Din pacate da, a fost fostul meu logodnic.
Auzindu mi cuvintele se uita in ochii mei. Se uita cu durere si uimire la mine. Ma roaga din priviri sa zic ca totul e doar o gluma si ca nimic nu i adevarat. Se ghemuieste, precum un copil mic ce ii e frica.
Ma ridic din pat si ma indrept spre el. Ma asez langa el si il i au in brate, raspunzandu mi la gest.
Dominic: Chiar l ai iubit? Mai mult decat pe mine?
Eu: Nu. Nu l am iubit niciodata. Pe nimeni nu voi iubi mai mult ca tine, niciodata. Tu esti omul meu, iubirea vietii mele, tu esti singurul pe care il voi iubi indiferent de ce va fi.
Dominic: Atunci de ce ti a fost logodnic?
Eu: A fost totul aranjat. Am fost vanduta lui, a trebuit sa ma casatoresc cu el
Dominic:De cine ? Cine te a vandut? De ce nu te ai mai casatorit cu el?
Eu: De iubitul meu in acea perioada. Mi a spus ca vom merge in vacanta, dar cand am ajuns, am aflat ca m a vandut unui prieten de al lui, adica lui Stephen. Abia atunci aflasem ca iubitul meu era peste, m a mintit in tot timpul relatie noastre. S a lipsit repede de mine.
Dominic: Cat timp ai fost cu ala?
Eu: Aproape doi ani
Dominic: De ce nu te ai mai casatorit cu Stephen?
Eu: El, fata de asa zisul meu iubit de atunci, chiar ma iubea. Nu a vrut sa ne casatorim pe loc, a mai asteptat. Intr un final am reusit sa dau de Matt, care m a scos de acolo. Am reusit sa scap de amandoi, pana acum
Dominic: Cum te ai intalnit atunci cu Matt?
Eu: Il stiam pe Matt din inainte. Ne am reintalnit atunci
Dominic: Adica si el stie asta?
Eu: Da. Doar voi doi.
Dominic: De ce nu mi ai spus pana acum?
Eu: Nu am putut. Nu am vrut sa te preocup si sa te ingrijorez si cu asta
Dominic: Trebuie sa mai stiu ceva?

One Night StandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum