Victimele razboiului

257 13 1
                                    

Dominic pov. 
Ma uit atent la inregistrarea in care Jeremy declara amanuntit fiecare detaliu, cum marturiseste absolut toata istoria lui in mafie, cum isi motiveaza fiecare gest, gand si consecinta, cum isi cere scuze fiicei lui prin intermediul acestei inregistrari.
Ma uit nestiind ce sa fac, daca sa l sterg, sa l ascund sau sa i arat blondinei, facandu i cunoscute toate aceste lucruri. Lucruri pe care nici eu nu le stiam. Lucruri mult mai rele decat cele stiute de mine. Dar mai ales moartea lui. Se pare ca Jeremy nu a murit in accident asa cum stiam cu totii.
Se pare ca a fost omorat. Ucis fara niciun resentiment, ucis cu sange rece si buna stiinta.
Mi e teama ca daca i as arata acest final blondinei mele va fi remuscata de temeri, ganduri si invinuire, sa nu fie cuprinsa de gandul razbunarii mortii propriului tata. Mi e teama sa nu faca vreun gest negandit pe timp de razboi.
Sunetul usii ce se deschide ma trezeste la realitate si scot rapid inregistrarea din laptop, oprind pe loc, de indata ce o zaresc pe blondina mea intrand.
Maia: Ce faci aici de unul singur?
Eu: Nimic
Maia: Dominic. Nu faci nimic in birou, singur, si pe intuneric?! Sa te cred?
Dar nu apuc sa i raspund, caci intervine Chris cand isi face aparitia. Iar pentru acest lucru ii multumesc in gand, fiindu i recunoscator din priviri.
Chris: Avem o problema boss
Crede mă roscatule, nu i problema mai mare decât această înregistrare.
Eu: Care?
Chris: Clădirea sefei, adică clădirea în care are apartamentul. A luat foc
Maia: Ce?!
Auzind astea fuge speriată din birou și bănuiesc ca se îndreaptă spre masina pentru a merge direct acolo.
O urmez de îndată și în spate e Chris. Când iesim afara sunt anunțat că ea deja a plecat.
Eu: Și voi ati lăsat o să plece singura?!
-Nu boss. Au plecat baietii cu ea
Eu: Câți?
-4
Eu: Iute, acum, după ea.
Mi se conformează și pleacă rapid la masina, pe care o pornește de îndată.
-Unde boss?
Eu: La apartamentul ei
Chris: Boss, sper sa nu facă nimic rău șefa
Eu: Și eu sper Chris
Zicând asta în timp ce o apelez de mii de ori, ca intr un final să mi răspundă.
-Ce i Dominic?!
-Imediat cum ajungi acolo te oprești și nu faci nimic. Ne astepti și pe noi
-Casa mea arde și tu vrei sa nu fac nimic?
-Esti însărcinată iubito. Gândește te la bebe. La copilul nostru
Imi închide apelul, ceea ce ma enerveaza la culme și urlu sa se miște naibii masina asta mai repede.
Imediat ce ajungem ma dau rapid jos din mașină și când ma apropii tot mai mult o zăresc pe blondina mea. Care se pare că stă nemișcată și privește în gol spre clădirea ce acum e în flăcări și cum pompierii se ocupă de asta.
Ajuns lângă ea o i au în brațe și imi strânge puternic mâinile de îndată ce le simte. Ce ma simte aproape.
Eu: Multumesc ca nu ai facut nimic. Ca ne ai așteptat
Maia: Cum s a întâmplat toate astea? De ce? Cine?
Eu: Nu stiu iubito. Nu stiu dar aflăm. Iti promit. O sa aflu tot despre asta
Blondina mea sare ca arsă din brațele mele, străpunsă parcă de un gând.
Maia: Benson! Benson e încă acolo!
Zice și fuge grăbită spre intrare dar o prind din urmă și reușesc să o opresc.
Eu: Nu. Sa nu cumva sa intri acolo.
Maia: Dar Benson
Eu: Pompierii îl vor salva. Lasă i pe ei sa și facă treaba. Nu te las sa intri
Ținând o strâns în brațe, o simt cum se calmează ușor. Fapt pentru care o țin tot mai bine la pieptul meu.
O întorc cu fata spre mine, nelăsând o sa privească toată această tragedie.
Pe motivul sarcinii dar și a îi fi ei bine.
Pompierii scot rând pe rând câte un cadavru. Până acum, niciunul viu.
Rugându ma pentru Benson, pentru a fi încă în viața, toate aceste ganduri se duc dracului când îi vad cadavrul.
La naiba, chiar există problema mai mare decât înregistrarea. Benson. Încă un prieten drag mort. Mai întâi Ed, acum Benson. Ce mai urmează?
Maia pov.
Ma zbat în brațele lui Dominic și când ma intorc cu fata spre clădire rămân mută.
Nu se poate așa ceva. Nu poate fi mort. Nu el. Nu Benson
Ma îndepărtez cu greu de Dominic și pășesc ușor spre acel cadavru, sperând și acum ca nu e Benson. Ca nu e dragul meu prieten.
Însă toate acestea se ruinează când îl văd.
Atât de rece și inconștient. Atât de lipsit de viață.
Cad lângă el, plângând lângă cadavrul lui.
Eu: Benson nu. Te rog nu. Te implor trezește te. Deschide ochii. Nu ma lăsa. Nu poti sa pleci. Nu și tu. Te rog
Plâng și tip, urlu toată durerea.
Dominic vine și se așează lângă mine încercând să mă calmeze.
Dominic: Iubito
Eu: Nu se poate așa ceva. Nu el
Imi las capul pe umărul lui și mi plâng prietenul, familia și "bunicul" din totdeauna și singurul om de încredere.
Dominic ma mângâie incercand sa ma linisteasa, imi sterge fiecare lacrima, dar degeaba. Plang tot mai tare, lacrimile sunt tot mai dese si durerea parca tot mai mare.
Peste 3 zile...
Se pare ca a sosit si aceasta zi neagra. Ziua cand imi voi lua ramas bun de la dragul meu prieten. Ii voi spune adio lui Benson. Au trecut 3 zile de la tragedie si inca nu mi vine a crede ca asta chiar s a intamplat, ca el chiar nu mai e.
Chris: Sefa?
Clipesc de multe ori revenindu mi astfel din visare si imi sterg rapid lacrimile, indreptandu mi mai apoi privirea spre Chris.
Chris: Ai nevoie de ceva sefa? Esti bine?
Eu: Nu. Nu am nevoie de nimic
Chris: Esti bine șefa?
Eu: Nu. Nu sunt bine deloc. Tocmai a plecat omul care mi a fost alături zi de zi timp de 2 ani. Mi a fost alături necondiționat și m a susținut mereu
Chris: O sa fie bine șefa. Va trece și aceasta durere și vei uita
Eu: Când Chris când? Mai întâi Ed iar acum Benson. Când vor trece toate?
Chris: Șefa? Tu vei suferi dacă mor?
Uitandu ma cu atâta uimire la el ne venindu mi a crede ce ascult.
Eu: Chris. Cum poți zice așa ceva? Normal ca voi suferi dacă tu ai muri. Tu mi esti roscatul preferat, esti cel mai bun prieten al meu. Normal ca voi suferi. Daca tu ai muri, ai lua o parte din mine. As muri odata cu tine Chris
Chris: Chiar ți la mine șefa?
Eu: Enorm de mult Chris. Esti cel mai bun prieten al meu roscatule. Tu ma poti înțelege cum nimeni nu o face. Ma faci sa rad chiar și când plâng. Ma ridici când numai pot. Tu esti tu și pentru asta te iubesc nespus roscatule
Chris nu zice nimic, dar în schimb ma strânge în brațe. Îmbrățișare ce ne face bine amândurora.
Chris: Și eu te iubesc șefa. Multumesc pentru tot și ca mi esti cea mai bună prietenă. Sefa, sora, mama, de toate.
Zambesc la cele spuse și decidem de comun acord ca e timpul sa mergem la înmormântare.
Eu: Dominic pe unde e?
Chris: E afara. Discuta cu baietii
Și chiar asa și e. Îl zăresc pe Dominic vorbind cu baietii de îndată ce iesim din casa.
Doamne, chiar și o camasa simplă neagră pe el sta atât de bine.
Auzindu mi pașii se întoarce și zambeste când ma privește.
Dominic: Poti fi sexy și într o simplă rochie neagră
Și asa și era. Purtam o rochie simplă de culoare neagră, care era de o decență aparte. Tipică înmormântarii
Eu: Același lucru pot spune despre tine dragul meu
Dominic: Mergem prea frumoasa mea iubita?
Zice și imi oferă galant mâna, gest pe care îl accept fără ezitare.
Eu: Mergem frumosul meu Dominic
Pășim ușor spre mașină și imi deschide usa intrând după mine în spate. De data asta doi oameni de ai lui stau în fața, printre care unul conduce, iar Chris și Dominic în spate lângă mine.
Dominic pov.
Ceremonia de înmormântare s a terminat iar acum ne aflăm încă lângă locul de veci al lui Benson.
Uitandu ma la blondina mea ce încă îl plânge, imi dau seama că ar trebui să i spun despre înregistrare. E dreptul ei sa stie. Asta și a dorit Jeremy, la fel ca și Benson. Ca e sa afle toate astea.
Ma apropii ușor de ea și tresare când imi simte atingerea.
Eu: Hai sa mergem acasă. E și frig deja și sa nu răcești cumva
O ridic de jos și se sprijină de mine pe tot drumul spre mașină.
Tot drumul spre casa rămâne la pieptul meu iar eu nu fac nimic altceva decât sa o calmez și sa o ajut sa treaca peste toată această durere de acum.
Când intram din nou în casa rămânem doar noi și Chris.
Eu: Iubito. Stiu ca nu e momentul dar trebuie să vezi ceva
Maia pov.
De îndată ce ajungem în biroul lui Dominic, ma ajuta sa ma așez la birou și deschide laptop ul punând stick ul.
Eu: Ce e asta Dominic?
Dominic: Tot ceea ce tu trebuie să știi
Zice și pornește și vad ca o înregistrare. Mai exact una cu tata.
Ma uit spre Dominic și imi indică ca e cazul sa privesc toata înregistrarea. Asa ca îl pornesc și reaud vocea tatei.
-Buna fata mea. De data asta nu am sa ti povestesc despre vreun proces așa cum o făceam mereu. De data asta vreau sa ti spun tot. Tu trebuie să știi tot despre tatăl tau. Mai știi poveștile cu care te speriam când erai mică? Toate astea sunt adevărate, sunt poveștile mele. Acel om rău, omul J, este chiar tatăl tau. Vreau sa stii ca nu sunt ceea ce par. Nu sunt acel tata perfect și erou așa cum ti ai dorit. Am facut lucruri de neimaginat. Am omoray, măcelărit, răpit și drogat, traficuri ilegale și fel de fel de lucruri. Vreau ca tu sa ma ierti fata mea. Vreau sa fi pregătita pentru toate astea. Vreau sa ai încredere in Benson. Și dacă te vei întâlni cu ei, sa ai încredere și în frații Hunter. De unde ma stiu cu Benson? El a fost mana mea dreaptă în tot. M am cunoscut cu Tomi Hunter. I am cunoscut și pe baietii lui, Matt și Dominic. Am colaborat și cu Dominic.
Dominic a fost mai întâi polițist. El m a arestat ca mai apoi sa mi de a drumul. Și acum imi aduc aminte de ziua aia: "Nu fac asta pentru tine. Ci pentru fiica ta". Exact asa a zis. Și știa de tine. Stiam ca nu ti va face nimic pentru ca e Hunter și dacă voia să ti facă Hunter o făcea de prima dată. Mi a devenit foarte repede drag, ca un fiu chiar. Am mare încredere in el. De ce am dat acest stick lui Benson? Pentru ca stiam ca va avea grijă de tine. De asta am insistat să te muți acolo la începutul facilității. Am renunțat la mafie de dragul tau fata mea. Am inceput totul de la zero, datorită lui Tomi care mi a devenit prieten bun, chiar cel mai bun. Vreau sa stii ca voi muri oricând. Căci cine iese din mafie, iese doar mort.
Tresar când aud foc de armă din înregistrare. Ca mai apoi sa l aud pe tata zicându mi cât ma iubeste si apoi vad cu ochii mei cum tata moaremoare impuscat.
Închid rapid laptop ul și încep să plâng.
Dominic: Iubito
Ma ridic rapid și îl i au în brațe și ma strânge tare și atât de bine, mângâindu ma ușor pe spate linistindu ma.
Eu: Trebuie să l găsesc pe ucigaș
Dominic: Iubito nu. Nu faci asta. Nu te pot lasa sa păcătuiesti așa. Il vom găsi, iti promit dar jura mi ca nu te vei răzbuna. Ca nu vei face crima. Jura mi.
Eu: Dominic. Tu mi ceri sa renunt la promisiunea făcută tatei. Imi ceri imposibilul. Nu pot face asta
Dominic: Pentru noi, pentru mine. Pentru bebe. Pentru familia noastră. Jură mi ca nici gândul nu te va mai duce la așa ceva! Jura!
Eu: Ma pui sa aleg între iubirea mea pentru tine și promisiunea făcută tatei? Tu chiar ma pui sa aleg?!
Dominic: Fac asta pentru familia mea!
Eu: E și familia mea!
Dominic: Atunci alege. Razbunare sau iubire?!

One Night StandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum