Autor pov.
Maia se trezise de mangaierile tandre ale lui Dominic, mangaieri ce erau insotite de priviri sincere si zambete fericite. Se priveau reciproc fara ca niciunul dintre ei sa izbudeasca sa rosteasca vreun cuvant. Se priveau tacuti si isi lasau ochii sa vorbeasca pentru ei.
Pana cand, cel care indrazneste intr un final sa rosteasca cuvintele de inceput, fusese Dominic.
Dominic: Buna dimineata iubita mea
Maia: Buna dimineata dragul meu Dominic
Dominic o privea in ochi si isi dadu seama ca numai fusese ca in ziua precedenta. Numai fusese acaparata de sentimentul de frica si acum era mai linistita. Acele oceane albastre ce ieri erau destul de agitate si tulburatoare, acum erau linistite. Dominic zambi cand zarise aceste oceane linistite in ochii blondinei lui.
Dominic: Vreau sa fi asa mereu. Sa ti vad aceste oceane albastre linistite
Maia: Vor fi atata timp cat tu le vei privi zilnic
Dominic: Si asta se va intampla. Te asigur
Dar ce nu stiau ei era ca aceasta liniste nu va dura prea mult.
Dominic: Vreau ca asta sa fie linistea noastra, linistea in timpul furtunii
Dar aceste vorbe aveau rost de a o linisti pe Maia dar nu pe el insusi. Pentru prima data, Dominic era cel nelinistit si nesigur.
Pentru prima data se temea pentru acest razboi. Se temea ca acest razboi nu va fi cu castig de cauza pentru el si ca va pierde tot.
Aceste ganduri il macinau in fiecare ceas de seara cand o privise pe blondina lui dormind la el in brate.
Dar la fel disparuse, de fiecare data cand auzise glasul ei, ce il aducea mereu la realitate.
Maia: La ce te gandesti asa profund?
Stia ca ar trebui sa nu i spuna, caci o impovora si pe ea cu aceste sentimente. dar de data asta alesese sa si deschida sufleul si mintea, dand glas acestor ganduri cauzate de sentimente.
Dominic: Pentru prima data sunt nesigur. Pentru prima data mi e frica de un razboi, pe care nu cred ca il vom castiga.
Maia: Nu are rost sa ti fie frica. Sunt cu tine. sunt aici, alaturi de tine trup si suflet si te voi sustine neconditionat. Voi lupta impreuna cu tine in acest razboi
Dominic: Nu te pot lasa sa te implici mai mult decat esti deja. Nu pot permite sa patesti ceva din cauza mea
Maia: Dar astfel nu vei putea lupta de unul singur in acest razboi declarat noua
Dominic: Dar nu sunt singur iubita mea. Am o intreaga mafie, ii am pe Chris si Matt
Maia: Dar tu uiti dragul meu ca acest razboi nu ne a fost declarat noua ca mafie. Ci noua ca familie. Ni s a declarat razboi impotriva iubirii noastre invidiata de toti acest atacanti
Dominic: Si iti promit ca iubirea noastra va avea castig de cauza. Iubirea noastra va fi singurul motiv ce mi va da putere in acest razboi
Maia: Ne asteapta un razboi greu, dar il vom castiga. Iti promit, acum, la fel ca in datile trecute, la fel cum o voi face de fiecare data, ca te voi tine strans de mana, pe timp de razboi si in pacea noastra
Dominic: Nu ti fie frica de niciun razboi iubita mea. Nu ti fie frica atata timp cat eu voi fi langa tine. Fiecare razboi ne va intari si ne va persista tot mai mult iubirea ce va construi un imperiu
Pentru a doua oara, niciunul numai scotea niciun cuvant, iar linistea ce se lasase, le accentua tot mai mult sentimentele ce le aratau, ce le traiau, dar mai ales ce le ascundeau.
Furtuna ce se ivea in calea lor va fi nimicita doar atunci cand cea din interiorul lor va avea liniste.
In vremea asta de razboi, amalgamul lor de sentimente ce ii incercau era pe cale sa sfarseasca acest razboi inainte de a se da batalia. Daca amalgamul ce provocase furtuna din ei nu se linistea prea curand, urma sa provoace dezastru pe campul de razboi, dezechilibrandu i si aducandu i astfel in pierdere. Pierdere ce poate sa i coste totul.
Acum, mai mult ca niciodata, conta doar linistea colibei, linistea si armonia din caminul lor.
Asemenea unui joc de sah, intre alb si negru, fiecare mutare avea sa aiba consecinte. Consecinte ce vor fi iminente, fie nimicuri, fie catastrofale. Iar cele din urma, aveau sa distruga tot ce se construia.
Intr un final, cea care decise ca e timpul să se ridice din pat, e Maia, care pășește ușor spre baie, lasandu l singur pe Dominic în camera, ce o privea până intrase în camera destul de rece.
Cat timp Maia se pregătise în baie, unul din oamenii lui Dominic tocmai îl anunțase de noutăți, asa ca se îmbracă rapid ieșind din camera.
Dar intre timp ce cei doi erau ocupați, fără știrea lor, șarpele era pe drum.
Această Lilith cu părul roșcat se apropie de ei. Pentru ce și de ce? Ce are de gând această Lilith să facă? Toate aceste întrebări nu și aveau răspuns. Dar această Lilith avea vreun rol în acest război? Si daca da, în ce tabără? Toate aceste lucruri își vor afla răspunsurile la rândul lor.
Dar până atunci, cei doi vor putea castiga acest război? Vor putea preveni tot ce va urma?
Maia pov.
Ieșită din baie, mă întorc în cameră iar patul e dezordonat, semn că Dominic a decis să se ridice. Dar plecând unde? Fără a anunța? Fără a mi spune nimic?
Mă schimb rapid și ies din camera, iar atunci când ajung în living, il zăresc pe Dominic vorbind cu baietii.
Ajunsă în spatele lui, îl ating ușor pe spate, punandu mi capul pe spatele lui și înconjurându i talia cu mâinile.
Îi simt fiecare vibrație, fiecare respirație, când vorbește, când tace și doar răsuflă. Îi simt fiecare bătaie de inimă. Il simt intr un totul. Îl simt cu trup și suflet, ca și cum am fi unul.
Unul, trup și suflet, din prima clipă.
Le îndeamnă baietilor printr o mișcare a mâinii să plece iar sunetul pașilor lor dovedește afirmarea la ordinul lui.
Rămași singuri, imi ia mâinile în propriile lui mâini, sarutandu le galant.
Imi desface imbratisarea, aducându mă în fața lui.
Își pune mâna dreaptă pe obrazul meu, iar eu, mâna peste a lui.
Tăcerea se face din nou simțită, iar în acest război, liniștea asta e remediu.
Imi pun capul pe pieptul lui simtindu l iar intr un totul și parte din mine.
Iar în acest moment liniștea e ușor perturbată de singurele cuvinte ce se aud, acelea fiind ale mele, scurte dar clasicele două cuvinte spuse lui.
Eu: Te iubesc
Dominic: Și eu te iubesc.Te iubesc asa cum Lucifer a iubit o pe Eva. Te iubesc cum i a fost dat lui Adam să o aibă pe Eva. Te iubesc Eva mea.
Dar dulcele nostru moment e întrerupt de telefonul lui Dominic ce sună din cealaltă cameră.
Imediat ce pleacă pentru a răspunde, se aude soneria.
Când o deschid, mare mi e mirarea să o văd aici pe Amy. Secretara mea roșcată.
Eu: Hei, Amy. Ce faci aici?
Amy: Voiam doar să te văd, mi era dor de tine
Eu: De unde stiai ca sunt aici?
O intreb de îndată ce o poftesc înăuntru.
Amy: Am fost mai întâi la tine la apartament, Benson mi a zis ca esti aici. Presupun ca e și Dominic aici
Și încă o data sunt mirata de cele auzite.
Eu: Vorbește la telefon
Amy: Și bebe ce mai face?
Întrerupte de Chris care vine pe neanunțate nu fac nimic altceva decât să i multumesc in gând pentru asta.
Chris: Iartă ma șefa. Nu am știut că ești cu cineva
Eu: Nu face nimic. Se pare că avem treaba din moment ce ai venit. Asa ca Amy dragă, imi pare rau ca vizita ta a devenit una scurtă
Amy: Și mie dragă dar ne mai vedem
O însoțesc pe Amy până la ieșire, mai exact până în curte, și o privesc cum pleacă, și rămân cu Chris.
Chris: E totul în regulă șefa?
Eu: Anunță i pe băieți să o urmărească. Să nu o scape din ochi și vreau sa stiu tot despre ea, fiecare detaliu și ce legături mai are
Chris: Sigur șefa. Dar e vreo problemă?
Eu: Ceea ce mi a spus m a pus pe ganduri și am îndoieli asupra ei
Chris: Vrei sa o investighez chiar eu?
Eu: Nu. Lasă i pe băieți să se ocupe. Vreau ca tu să rămâi aici, alături de noi. Esti mâna mea dreaptă Chris și nu aș permite să i se întâmple ceva roscatului meu
Chris: Sunt aici, cu voi șefa, mereu
Zâmbesc la cele spuse de el și îi mai spun doar un simplu multumesc, înainte ca Dominic să se întoarcă.
Dominic: Cine era la usa? Am auzit soneria
Eu: Amy. Secretara mea. Tipa aia roșcată
Dominic: Și ce voia?
Eu: Cica să vada ce mai fac
Dominic: Cica?
Eu: Ceea ce mi a spus m a pus pe ganduri
Chris ma anunță că merge să facă ce l am rugat și ma lasa singura cu Dominic
Dominic: Ce ți a spus aceasta Amy?
Eu: Iti voi spune pe drum, hai sa mergem
Dominic: Unde?
Eu: La Benson
Dominic: Pentru?
Eu: O sa afli totul pe drum
Iesim din casa si in curte il zarim pe Chris care urma sa intre inapoi in casa.
Chris: Unde plecati?
Dominic: La Benson. Pentru ce, nu stiu
Eu: Aflati pe drum
Dominic: Aflati?
Eu: Da. Vine si Chris cu noi
Niciunul numai zice nimic si ne urcam in masina. De data asta Chris conduce, iar Dominic se pune in spate, langa mine.
Chirs: Sigur e totul in regula sefa?
Dominic: Iubito, ce se intampla? Ce ti a spus Amy?
Eu: Stia de adresa acestei case, stia de tine, adica de noi. Stia de bebe
Chris: Si nu i ai spus niciodata de astea?
Eu: Nu. L a vazut odata sau de doua ori pe Dominic. Nu avea de unde sa stie de relatia noastra, mai ales de faptul ca eu m am mutat la el, unde mai exact. Dar mai ales de bebe
Dominic: Si ce legatura au toate astea cu Benson?
Eu: A pomenit de el. A spus ca a fost mai intai la apartament, si ca a vorbit cu el
Chris: De asta mi ai cerut sa le ic baietilor sa o investigheze?
Eu: Da. Toate astea m au pus pe ganduri si am indoieli asupra ei
Dominic: Dar ce legatura ar avea ea cu toate astea?
Eu: Nu stiu, dar sigur o sa aflam
Ajungem imediat in fata cladirii si iesim toti trei, indreptandu ne spre Beson, care ne intampina bucuros.
Benson: Draga mea Maia, ce surpriza neasteptata
Eu: Si eu ma bucur sa te revad dragul meu Benson
Benson: Ce va aduce pe aici? Ai uitat ceva draga mea?
Eu: Nu, n am uitat nimic. Vreau sa te intreb ceva draga Benson
Benson: Sigur draga mea, orice
Eu: A venit cumva vreo roscata pe aici, care ma cauta? Ai vorbit ceva cu ea?
Benson sta putin pe ganduri si apoi imi raspunde.
Benson: Nu. Nu a venit nimeni cu care sa vorbesc de tine
Dominic: Sigur Benson?
Benson: Da. Imi amintesc orice e legat de draga Maia
Eu: Bine, multumesc mult draga Benson. Daca cumva vine altcineva, in afara de Dominic, Chris sau Matt, si intreaba de mine sa ma anunti draga Benson
Benson afirma din cap si vrand sa plecam, Dominic in schimb, imi zice sa merg cu Chris, ca vine si el in urma noastra.
Dominic pov.
Imediat ce blondina mea pleaca alaturi de Chris, raman singur cu Benson.
Eu: Sa ai mare grija la toti cei ce vin cu pretextul blondinei. Ai grija ce faci sau vorbesti si cu cine. Vor fi patru oameni de ai mei in permanenta aici care se vor asigura ca esti bine
Benson: Dar e totul bine?
Eu: Da, doar o mica neintelegere cu niste tipi care s au legat de Maia. Vreau doar sa ma asigur ca tu nu vei pati nimic. Esti un om de incredere, apropiat noua, mai ales Maiei. Esti parte din familie
Benson asculta atent, ca mai apoi sa mi inmaneze un stick
Eu: Ce e cu asta Benson?
Benson: E ultima inregistrare a tatalui ei. I am promis ca i voi da cand va fi pregatita sa asculte, dar vreau mai intai sa asculti doar tu, iar apoi tu decizi daca ea il va asculta
Eu: Dar ce e inauntru? Ce contine?
Benson: Tot ce a vrut Jeremy ca fiica lui sa afle si cand a considerat el de cuviinta pentru asta
Eu: Ce mai exact? Ce spune?
Benson: Nu stiu. Nu l am ascultat niciodata. Doar i am promis ca asta va ajunge la Maia
Eu: Atunci de ce mi l dai mie?
Benson: Pentru ca tu esti singurul capabil cu adevărat să o protejeze trup și suflet
Eu: De unde te cunosteai cu Jeremy?
Benson: Totul se afla inauntru. Totul e explicat de el
Eu: Ce legături ai cu Jeremy?
Benson: Un trecut cu fapte neplăcute
Imi i au ramas bun de la el si ma indrept inapoi spre ceilalti. Uitandu ma la acest stick ma opresc si imi intorc privirea spre Benson, pe care il intreb pentru ultima data.
Eu: Mai exact?
Benson zambeste si mi spune:
-Tot adevarulHei dragii mei, vreau sa va anunț că această carte e primul volum din seria -Primordial-. Da, va fi și volumul 2.
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...