Dominic pov.
-Dominic Hunter esti arestat ca suspect principalAceste vorbe imi rasuna iar si iar in cap, inca din acea zi. A trecut o saptamana de cand stau dupa gratiile astea nenorocite asteptand procesul ala idiot in care mi se va da nevinovatie.
Inca nu au venit analizele de la expertiza medicala, si ma intreb cat poate dura sa se dovedeasca ca a fost "sinucidere" si sa ma declare nevinovat. Iar acest lucru ma face sa mi pun mii de semne de intrebari. Nu mi vine sa cred ca spun asta dar acum depind de Matt si blondina, mai ales de blondina, dar aici nu mi fac griji caci ea e cea mai buna, sigur ma va scoate de aici.
Gandindu ma la ea ma intreb cum se simte, daca e bine, daca si a revenit din soc. Tocmai ce a omorat un om pentru prima data, iar de prima data mereu te mustra constiinta, mereu. Si acest lucru poate sa o afecteze psihic, si asta, si celelalte, acumulandu se toate, facand o sa decada psihic. A fost un soc mare pentru ea, prima crima facuta, teama asta de a nu fi ajuns eu unde sunt acum, vinovatia asta care crede ca o are, incatusarea mea, vorbele despre tatal ei.
La naiba, sper sa nu creada ca eu sunt criminalul tatalui ei, asta o va face sa si piarda increderea in mine, ceea ce nu vreau. Trebuie sa vorbesc cu ea, trebuie sa i explic, sa o fac sa ma inteleaga.
Invartindu ma prin toata celula asta micuta de colo-n colo simt cum innebunesc cand stiu ca trebuie sa vorbesc cu ea dar nu am cum. Si se pare ca am noroc , caci il vad venind pe Matt.
Matt: Ti am zis dobitocule sa ai grija ce faci ca altfel intri dupa gratii? Si tu ce ai facut ? Unde esti acum ? Unde ti a fost capul ? Niciodata nu ma asculti Dominic
Eu: Buna si tie Matt, hai zi mi cate vrei tu, ai dreptate oricum. Vreau sa stiu insa cum se simte blondina. E bine ?
Matt: Da, e destul de bine, au grija baietii de ea
Eu: E aici ?
Matt: Da, e afara
Eu: Vreau sa o vad, trebuie sa vorbesc cu ea, e urgent
Matt: De ce ?
Eu: Tu doar cheam o te rog, chiar trebuie sa vorbesc cu ea
Incuviinteaza printr o miscare a capului si iese, lasandu ma singur. Insa peste putin timp, usa se redeschide si o zaresc pe blondina. Nu stiu de ce dar imediat ce ma vede ii curg lacrimi din ochii aia frumosi ai ei. Ajunge in fata mea si nu pot sa nu observ cat de teama ii e, cat de terminata psihic e.
Ii mangai usor obrazul drept cat de mult pot, caci nu mi prea permit gratiile sa ma aproprii mai mult de ea. O privesc in ochii aia superbi, de un albastru marin ce din ei curg acum lacrimi, ce cu greu le pot sterge.
Eu: Blondino, te rog, nu plange, nu vreau sa te vad asa. Fi puternica te rog. Am nevoie de tine, nu face asta.
Maia: Imi pare atât de rău blondule, e numai vina mea, din cauza mea esti aici, e vina mea, numai vina mea...
Dar nu apuca să termine căci degetele mele ajung ușor pe buzele ei făcând o să se oprească din vorbit.
Eu: Să nu te mai aud spunând asta, nu i vina ta blondino, voi ieși în curând
Maia: Eu, eu l am omorât, eu trebuia să fiu aici, nu tu
Eu: Shh, nu te mai gândi la asta, asta va fi știută doar de noi.
Maia: Imi pare atât de rău blondule
Eu: Nu, mie imi pare rau, eu te am bagat în toată chestia asta, eu te am luat cu mine acolo
Maia: Eu am insistat să mă iei, eu ți am zis, e vina mea
Eu: Shh, gata blondino
Soptindu i ușor și imi mut mâna înapoi pe obrazul ei.
Eu: Esti bine blondino?
Maia: Incerc. Imi pare rau, nu pot să fac asta
Eu: Să faci ce?
Maia: Să ți fiu avocata, nu pot, ma macină vina, nu pot fi rațională la proces. Imi pare rau, stiu ca contai pe mine dar nu pot, iarta ma blondule
Putându mi a doua oară degetele peste buzele ei cu același efect, făcând o să taca.
Eu: Shh, nu i nimic. E ok blondino, totul va fi bine. Rămâne doar analizele să ma salveze
Maia: Matt se ocupă de asta, și din câte am înteles de la el, se vor repeta testele
Eu: De ce?
Maia: Matt nu a apucat să stearga de tot amprentele noastre, sunt amestecate, asa ca trebuie refăcute testele
Eu: O să fie bine, voi ieși de aici. Trebuie să mi promiți ceva blondino
Maia: Ce?
Eu: Până când se va rezolva, vei merge acasă, iti vei vedea de viata ta și nu vei avea treaba cu ce e legat de mine. Dacă crezi ca vei fi în pericol cumva, îl vei suna pe Matt. Vreau sa stiu ca vei fi bine și în siguranță blondino, ok?
Încuviințează din cap, ceea ce imi da de înțeles că așa va face.
Eu: Blondino, trebuie să mă crezi când îți zic ca nu eu sunt criminalul tatălui tau. De ce aș fi acceptat să te ajut să l gasesti pe criminal dacă eram eu? Stiu cat conteaza asta pentru tine. De ce te aș fi mințit cu asta? Puteam să scap și de tine când voia Alfred, ma alegeam cu bunurile lui, și scapam și de teama ca iti vei da seama că eu sunt criminalul. Nu te am mințit nicio secunda blondino, trebuie să ma crezi
Maia: Te cred, te cred orice ar fi. Nu am nicio urmă de îndoială asupra ta
Ii spun să plece cât mai repede de aici, înainte să fie văzută la mine si încuviințează din cap.
Se îndepărtează de mine și înainte de a ieși imi mai aruncă o ultima privire și stiu ca asta va fi ultima dată când o voi vedea până voi ieși de aici. Iar acest gând ma face să închid ochii nevrând să o văd cum iese. Deschid la loc ochii și constat că a plecat.
Oftez și ma așez pe bancuta din celula sperând să ies dracu cat mai repede.
Se pare că am ajuns iar la ajutorul lui Matt, fac cum fac și tot de el depind.
Și că tot vorbeam de lup, apare.
Matt: Ce i ai spus Maiei? De ce plângea?
Plângea? Off, blondino
Eu: Crezi ca suporta sa ma vadă aici? O măcina vina ca ea a insistat să o i au cu mine, cred ca de asta. Vreau sa ti cer ceva
Matt: Ce?
Eu: Ai grija de ea, ai grija tu, atâta timp cât eu nu pot, te rog
Matt: Bine. Stai liniștit, vei ieși repede
Eu: Oricum nu mi făceam griji de asta
Matt: De ce?
Eu: Pentru ca stiam ca ma vei scapa
Matt: A câta oară? Nici nu stiu de ce te ajut atât
Eu: Pentru ca sunt frate tu, de asta. Pentru ca nici tu nu stii ce te ai face fără mine, asa ca mine. Depindem unul de altul fie ca ne place sau nu asta
Matt: Nu te acomoda prea mult aici
Eu: Nici nu aveam de gând să fac asta
Matt: Ai grija ce faci pe aici, cât stai
Eu: Sunt cuminte boss, sunt cuminte
Se îndepărtează de mine si înainte de a pleca îl strig și se uita la mine.
Eu: Blondina avea perfectă dreptate, am o comoară de frate. Nici nu pot să mi dau seama cât de norocos sunt
Zambeste, și cred ca e prima dată când îl văd zâmbind. Apoi pleacă.
Nu stiu cum, sau ce a făcut blondina, dar reușește cumva sa ma re aproprie de Matt. Nu stiu sau ce mi face dar cred ca ma schimba cumva blondina.
Matt pov.
Ies de la Dominic și să fiu eu al dracului de suport să l văd acolo. Pentru prima dată l am vazut neputincios și lipsit de apărare. Mi ar fi făcut el mii de cacaturi și o fi el rebelul familiei, dar tot frate miu e. Are dreptate, depindem unul de altul, mereu va fi asa. Suntem frații Hunter până la urmă, împreună până la capăt, prin orice cacat făcut de unul din noi.
Ma duc direct spre laborator pentru analize. Nu i ușor să fi aici, îl cred. Stiu cum e să stai închis între 4 pereți.
FlashbackO săptămână, sau doar o zi, nici nu stiu cat trecuse de când eram aici. Și totul din vina lui, sau pentru el. Nici eu numai stiu exact. Tot ce stiu e ca am riscat acest lucru pentru el, până la urmă sângele apă nu se face.
Ma plimb ca un maniac prin aceasta micuta încăpere numită celula, ce te face să innebunesti. Innebunesc datorită lui și pentru el. Mi am riscat orice pentru el, pentru onoarea familiei.End flashback
Se pare că au ajuns rezultatele finale, acum soarta lui Dominic depinde de ele. Iar când aud rezultatul nici nu stiu ce să fac, nu stiu cum să o numesc.
Să fie noroc sau blestem? Pentru mine sau pentru el? Pentru noi? Să fie destin sau mână omenească?
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...