Ultima lună 🤰🏼

283 17 3
                                    

După 4 luni....
Maia pov.
Mă trezesc obosită, deși am dormit vreo 10 ore, încă ma simt așa. În ultimele două luni chestia asta a devenit ceva normal, precum și poftele. Bietul de Dominic se trezește mai în fiecare zi la 4 dimineața pentru a se duce la non-stop să mi ia fel și fel de lucruri, fie dulciuri sau mâncăruri.
Acum fiind în luna a 9 de sarcină și cu o burtă foarte vizibilă, pot spune că abia astept sa mi țin fata în brațe, chiar și în ciuda tuturor poftelor și orelor de somn.
In aceste 4 luni am avut timp să decoram și să redecoram camera bebelinei în mii de moduri până ne am pus de acord. Iar acum ca bebelina are camera frumos decorată, în nuanțe de alb și roșu, și cu mii de trandafiri, dar și cu ingerasi.
În aceste 4 luni ne am ocupat și de noi. Am putut avea parte de momente in doi, ceea ce nu am mai avut parte de mult. Și am avut și parte de liniște, nu am mai auzit nimic de Amy. Dar și de vești bune, Amelie este și ea însărcinată, iar Matt a fost cel mai fericit când a aflat această veste.
Și venind vorba de Amelie, azi venise vorba să merg la control. Mi a promis că va rămâne alături de mine până voi naște, iar în momentul nașterii, ma va prelua Kevin, unul din cei mai buni medici și unul de încredere lui Amelie.
Eu una cel puțin, m aș fi dorit să nasc cu Amelie ca medic, dacă tot am avut o pe ea în perioada sarcinii. Dar această sarcină a ei neprevăzută a schimbat un pic planurile. Cel mai mult ma bucur ca Dominic a fost de acord cu această schimbare și ca nu a avut nimic de comentat. Știind ca el e mai gelos de fel și fiind și foarte protectiv. Mai ales în ultima perioadă.
Gândindu ma la ziua în care voi naște, ma privesc în oglindă și imi mângâi burtica, bucurandu ma la maxim de ultimele momente cu burtica de gravidă.
Sunt perfect conștientă ca viața mi se va schimba radical după nașterea micutei noastre. Și deși sunt aproape de naștere, noi încă nu am ales numele bebelinei. Deși ne a trecut mii de variante, încă nu am gasit acel nume perfect pentru bebelina noastră. Asa ca împreună cu Dominic am decis să ne gândim la nume după naștere.
Dominic: Maia! Iubito!
Ma trezesc din ganduri la strigătele lui Dominic.
Îl văd venind în camera și zambeste cand ma vede cu mâinile la burtică.
Vine spre mine si ma cuprinde în brațe prin spate, oferindu mi un pupic pe obraz, dar și unul pe gât atunci când imi las capul pe spate, mai exact pe umărul lui.
Dominic: Ce fac fetele mele frumoase?
Eu: Foarte bine dragul meu
Dominic: Ce zici dacă le as duce pe fetele mele în parc?
Eu: Ce bine ar fi, dar trebuie să mergem la control
Dominic: Și vrei sa mergem după control în parc?
Eu: Tare mult aș vrea, dar mi e somn
Dominic: Abia ce te ai trezit iubito
Eu: Stiu, da stii foarte bine ca asa sunt în perioada asta
Dominic: Stiu. Atunci facem asa, după control ne întoarcem acasă și mai dormi puțin
Eu: Perfect
Dominic: Atunci te las sa te schimbi. Eu cobor până la mașină și dau și niște telefoane
Eu: Ce telefoane?
Dominic: Cu niște treaba
Eu: Ce treaba?
Dominic: Nimic important
Eu: Daca nu era important, imi ziceai
Dominic: Nu i nimic. Pe bune
Eu: Bine
Ma pupă și pleacă. Destul de sec. În fine, ma schimb și după ce sunt gata cobor și eu.
Când ajung la mașină îl văd pe Dominic vorbim destul de nervos la telefon, și când ma vede închide brusc telefonul.
Eu: Ce a fost asta?
Dominic: Ce a fost ce ?
Eu: Reacția ta
Dominic: Reacția la ce ?
Eu: Tu o faci pe prostul?
Dominic: Nu
Eu: În fine, lasă asa
Dominic: Zi
Eu: Nimic. Hai să mergem
Ofteaza și se urcă la volan iar eu în dreapta lui, ca de obicei.
Ajungem repede în fața spitalului, după un drum prea liniștitor.
***
Ne am întors acasă după control și acum stau în pat, de una singură. Singură, după ce Dominic iar a fost sunat de nu stiu cine si s a dus la mașină sa vorbească. De ce la mașină? Pentru ca trebuia să plece oricum. Avea treaba. El și treburile lui. Eu stau gravidă în 9 luni singura în casa. Asa i bărbatul mai nou? Bineînțeles ca da.
*face palm*
Ma ridic din pat și decid să cobor la mașină, sperând că voi putea auzi ceva din conversația lui Dominic, până nu pleacă.
Cobor cu grijă și în liniște sa nu fiu auzită și incerc sa ma apropii cât mai mult ca să pot auzi.
Fiind în parcarea subterană am avantajul de a ma ascunde dupa masini.
Vrând sa ma apropii tot mai mult simt cum cineva imi acoperă gura cu ceva. Vreau sa țip dar în câteva minute ma ia un somn si adorm.

Imi pare foarte rău ca nu am mai postat de atâta vreme. Mi e mai greu să scriu în perioada asta, fiind studentă. În schimb vreau sa va anunț:
❗E penultimul capitol. Incerc sa postez cât de repede pot și finalul.
❗Ma voi lasa curând de Wattpad. Am în schițe volumul 2 al acestei cărți, și al doilea volum al cărții "A Mea", dar nu le voi mai posta pe amândouă. Cel mai fericit caz ar fi să postez al doilea volum al acestei cărți, postare ce ar putea avea loc anul viitor, prin februarie, cel mai devreme. Nu e nimic sigur dacă va mai fi sau nu și volumul 2 al acestei cărți.

One Night StandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum