Matt pov.
La naiba cu tot. Dacă moare și el...
Nu. Nu poate sa moara. Dominic nu poate muri.
E dubla lovitură, atât Dominic cât și Maia. Dominic în comă iar Maia în perfuzii. Imediat ce a aflat că Dominic a intrat în comă, Maia a leșinat și e foarte slăbită. Mai ales după toate cele întâmplate. Până și sarcina îi e pusă în pericol.Iar de atunci a trecut aproape o săptămână. Aproape o săptămână în care nu s a schimbat nimic și nu știm nimic bun de ei.
La naiba cu tot. Dominic ca Dominic, inteleg, plătește pentru tot. Dar ei? Maia și bebele? Ei cu ce au greșit? Mai ales bebele? Saracul nu are nicio vina, e nenăscut și deja suferă.
Chris: Matt?
Eu: Hă?!
Chris: Vor fi bine?
Eu: Da. Cu siguranță. Maia își va reveni. Dominic e puternic. Trebuie să și revină
Chris: Și bebele?
Eu: Asta depinde doar de Maia. De cât de puternică e ea și organismul ei. Dar cu siguranță și bebele va fi bine. Doar are părinți puternici.
Chris: De ce se întâmplă toate astea?
Eu: Nu stiu. Chiar nu stiu
Chris: Când se vor termina?
Matt: Nu stiu. Dar cu siguranță nu e nimic legat de O'Connor. Cu siguranță nu a reacționat singur, avea pe cineva
Autor pov.
Matt avea dreptate. O'Connor nu a acționat niciodată singur. Mereu avea omul lui în interior, cel care îi spunea totul, cârtița lui. Sau mai bine zis, o avea pe Lilith. Acea roscata ce iși juca foarte bine rolul de cârtiță.
În timp ce Matt și Chris stateau îngrijorați, Dominic încă lupta. Încă se zbate între viața și moarte.
Iar în timp ce el dă lupta decisivă, Maia își deschide ochii.
Se trezește și tot ce vede în jur era de un alb imaculat. Luminile puternice ale becurilor îi fac ochii să se închidă brusc din cauza impactului cu lumina.
Maia pov.
Redeschindu mi ochii, observ mai bine încăperea și imi dau seama că sunt în spital.
Ma ridic ușor în sezut și ma uit împrejur văzând că sunt singura. Primul instinct este de al striga pe Matt, lucru pe care îl și fac.
Peste puțin timp apare un Matt obosit, îngrijorat dar și surprins.
Matt: Maia. Te ai trezit. Esti bine?
Eu: Da. Cât am dormit?
Matt: Destul de mult timp încât să ne ingrijorezi.
Eu: Cât mai exact?
Matt: Aproape o săptămână
Eu: Ce?!
Ma ridic când aud asta, iar văzându ma ca ma ridic, Matt vine spre mine și ma tine bine, parca fiindu i frica ca aș mai putea păți ceva.
Eu: Sunt bine Matt. Sunt bine
Matt: Sigur?
Eu: Da. Sunt bine
Matt: Bebe? Cum se simte?
Eu: Nu stiu. Nu mi pot da seama
Matt: Ma duc după medic
Zice și pleacă rapid din salon, lasandu ma singura.
La scurt timp apare alaturi de Andrew, care imi face imediat câteva analize. Apoi pleacă Andrew, lăsându ma singura cu Matt, care se așează langa mine, îngrijorat de starea mea.
Matt: Sigur esti bine?
Eu: Da. Sper ca bebe sa fie bine.
Matt: Sigur va fi bine. Dacă tu esti bine, va fi și el
Eu: Și Dominic? Cum e?
Matt lasa capul în jos și imi spune trist, ceea ce nu vreau sa aud.
Matt: Încă nu s a trezit. E foarte grav. Medicii sunt rezervați în privința lui
Eu: Ce?! Nu! E imposibil așa ceva. Nu se poate. Trebuie să se facă bine. Trebuie să fie bine. Ce ne facem noi fără el? Ce ma fac eu fără el?
Matt: Va fi bine
Eu: Vreau sa l vad
Matt: Nu se poate. Încă nu. Până nu ne asiguram ca esti bine. Ca amândoi sunteti bine
Eu: Noi o sa fim bine atâta timp cât el va fi bine. Trebuie să l vad. Are nevoie de mine.
Matt: Imediat ce te vei face bine. Iti promit
Rostește ultimele cuvinte cu o voce atât de grijulie și uitându se la mine atât de îngrijorător încât mi se topește inima în mine privindu l.
Îi cedez fără doar și poate și las faptele în seama lui.
Eu: Bine. Dar promite mi un lucru
Matt: Orice
Eu: Ai grija. Ai grija de tine, de noi, de Dominic. Ai grija de el. Nu ma lăsa fără el.
Matt: Iti promit. O sa am grija de voi, de tine în special. O sa fac sa ti fie bine. Iti jur ca va fi bine
Zambesc auzind astea și îi strâng mai bine mâna, ce deja era împreunata cu a mea.
Eu: Iti multumesc pentru tot
Zambeste și el la rândul său și suntem întrerupți de Andrew care se întoarce.
Matt: Zi mi ca sunt vești bune
Andrew: Bebe e bine. La fel și Maia
Eu: Și Dominic?
Andrew: La fel, încă e în coma. Suntem rezervați în privința lui. Totul depinde de el
Eu: Pot sa l vad?
Andrew: Nu mult
Matt: Va putea pleca acasă Maia?
Andrew: Da. Dacă ea dorește, o putem externa
Eu: Bine. Dar rămân aici, nu plec de lângă Dominic. Rămân cu el
Matt: Bine. Chris te va duce la Dominic. Iar eu iti semnez externarea
Eu: Bine
Zis și făcut. Matt iese împreună cu Andrew, iar la scurt timp apare Chris.
Un Chris bucuros sa ma revadă.
Chris: Cum esti? Cum sunteti?
Eu: Noi suntem bine. Nu pot sa zic același lucru și de Dominic
Chris: O sa fie bine și boss. Doar e boss
Eu: Trebuie să fie bine. Avem nevoie de el. Nu îl pot pierde și pe el. Nu pe el.
Chris: Nu îl vei pierde șefa. E puternic
Eu: Ma duci la el? Te rog
Chris: Bine. Hai sa mergem. Chiar cred ca ii va face bine sa te vadă. Sa te știe lângă el
Zambesc la cele auzite de el și ma ajuta sa ma dau ușor jos din pat.
Pe tot drumul spre recuperare, acolo unde e Dominic al meu, ma țin ușor de Chris, care se asigura ca sunt bine.
Ajungem intr un final în fața ușii și trag aer în piept, parcă vrând sa par puternică, când de fapt sunt atât de fragilă în lipsa lui.
Chris deschide usa și uit sa mai respir când imi vad bărbatul conectat la aparate. Cum rămâne în viața datorită acestor aparate.
Chris: Chiar vrei sa fi aici șefa?
Eu: Da. Daca el e aici, voi fi și eu. Locul meu e lângă el
Chris numai zice nimic și în schimb ma ajuta sa pășesc până la scaunul de lângă pat. Scaun pe care ma pune cu grijă.
Eu: Lasă ma singura. Trebuie să rămân singura cu el
Nici de această dată numai zice nimic și mi se conformează, plecând din sală.
Ma uit la el cum sta nemișcat, cum e atât de palid și fără niciun semn de recuperare.
Îi i au mâna în a mea și o strâng bine pentru a ma asigura ca imi simte prezența.
Eu: Dominic. Dragul meu Dominic. Uite sunt aici. Sunt bine. Și bebe e bine. Noi suntem bine și suntem lângă tine. Acum trebuie să te faci tu bine. Avem nevoie de tine dragule. Trebuie să te faci bine pentru a fi lângă noi. Nu ne poti lasa singuri. Nu ma poti lasa aici, singura și atât de fragilă în lipsa ta.
Stii bine cat te iubesc și câtă nevoie am de tine dragul meu Dominic. Stii bine cât de puternică e iubirea noastră. Trebuie să ti revi. Nu poti renunța. Nu asa de usor. Nu acum
Îi i au mâna și o pun pe pântecul meu.
Eu: Bebe e aici și te vrea și pe tine. Ne e dor de tine tati. Te iubim cel mai mult și avem nevoie de tine tati
Autor pov.
Ziua trecuse iar Maia nu se mișca din loc. Rămânea nemișcată în scaun, în aceeași poziție. Seara venise și somnul o luase ușor pe Maia ce adormise pe același scaun.
Matt intra ușor și o zărește dormind, asa ca o i a ușor în brațe fără a o trezi.
Ieșise cu aceeași grija și pași ușor spre ieșire.
Ajunge la masina și o pune în spate, ocolind imediat masina și se pune în masina plecând acasă.
În timp ce Matt pleaca acasă cu Maia, Chris ajunge la Dominic și observa ceva ciudat. Patul gol. Se apropie tot mai mult cautandu l. Îl striga dar nimic.
Chris: Aoleu, boss a dispărut
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...