Plecand departe

696 20 8
                                    

Dominic pov.
Intors pe taramul meu ce sincer mi a lipsit, pista de curse, ma inscriu de indata la cursa de azi. Mi au lipsit aceste locuri. De cand m am concentrat mai mult pe marfa si transporturi am absentat de la curse, ce odinioara erau ceva zilnice si faceau parte din rutina mea zilnica.
Chris: Boss?!
Imi intorc rapid capul spre zona in care il auzisem pe Chris, care se pare ca ramane uimit cand ma zareste aici.
Chris: Boss, ce cauti pe aici? Parca nu voiai sa mai calci pe aici de cand..
Eu: Da stiu, de cand s a intamplat ce s a intamplat atunci

Flashback

Cursa cea mare, trebuie sa castig asta neaparat, trebuie sa o fac pentru pentru ea. Nu o pot pierde, nu va pati nimic, mai ales din cauza mea. Trebuie doar sa trec primul linia aia afurisita de final si sa castig. Fac asta zilnic, nu o sa fie greu.
Si fix atunci Karma se intoarce si imi f#t& tot. O secunda in care pierd tot, o singura secunda. Stiind deja ce urmeaza sa se intample, gonesc spre locul pustiu unde e ea, sunandu l in graba pe Matt.
-Du te acum acolo Matt!
-La dracu Dominic, fix acum te ai gasit sa pierzi, fix acum!
-Nu i vina mea Matt! Acum pleaca! Ne vedem acolo
-Daca pateste ceva te omor! Tu vei fi singurul vinovat! Tu vei fi de vina pentru tot!
-Va fi bine, va fi bine
Inchizand apelul accelerez la maxim sperand sa ajung cat mai repede acolo, salvand o.

End flashback

Dar nu a fost asa, nu am putut ajunge la timp. A murit din cauza mea, numai din vina mea, iar Matt inca nu m a iertat pentru asta, si stiu ca nici nu ar face o vreodata. Pentru ce am facut nici eu nu ma voi ierta. Acum putea fi fericit, dar am distrus eu totul.
Chris: Boss, inainte el, acum tu...deja vu, nu crezi boss?
Eu: Taci! Nu se va intampla asa ceva niciodata! Blondina nu va pati nimic niciodata!
Chris: Boss..
Eu: Sa nu cumva sa te aud! Ce s a întâmplat atunci a fost numai vina mea, greseala mea. Nu mi permit sa mai gresesc acum. Nu cu ea.
Chris: Boss, te schimbi, esti de nerecunoscut.
Eu: Poate ca asa si e
Chris: Boss, esti..indragostit?
Eu: Da
Chris: Acum chiar imi e frica sa nu fie deja vu
Eu: Ti am zis sa taci! Asa ceva nu se va intampla!
Inainte de a pleca spre linia de start ma urc la volanul felinei mele, un lamborghinii de un rosuu mat, si ii spun un singur lucru lui Chris.
-Atata timp cat eu traiesc ea nu va pati nimic, ma are pe mine, e si Matt, sunteti si voi, va fi bine
Autor pov.
In timp ce Dominic concura pentru un premiu destul de frumusel, blondina lui era in timpul unui proces, care se pare ca nu era in favoarea ei, si care din pacate il pierduse. Unul din putinele procese ce le pierdea, iar fiecare proces pierdut o demoraliza.
Iese din tribunal si pasi grabita inapoi spre firma.Dupa jumatate de ora de condus ajunge in fata cladirii unde intra la fel de grabita si ajunge rapid in biroul ei si se aseza pe scaun oftand concentrandu se pe urmatorul proces ce urma in doar cateva zile.
Dominic pov.
Imediat ce castig imi i au premiu, bani cu gramada si doua frumuseti de motoare Yamaha negre.
Cand ajung langa Chris ii observ si pe Ed dar ce ma surprinde, ca si pe Matt.
Eu: Chris tu iei un motor, sa nu cumva sa vad vreo zgarietura pe ea ca te omor, iar Ed celalalt motor. Matt, fratioare, ce cauti aici? Parca nu ti placea acest loc
Chris: De ce mi ai zis numai mie sa am grija de motor boss?
Eu: Pentru ca motorul ala il voi pastra, pe celalat il vand, deja am prea multe
Matt: Trebuie sa vorbim, urgent
Ceea ce ma surprinde e faptul ca cei trei se uita unul la altul, apoi la mine, facandu ma sa inteleg ca nu i de bine.
Chris: Boss, trebuie sa afli asta
Matt: Mai bine am vorbi la sediu
Eu: E de rau, nu ?
Matt: Nu chiar, dar nu o sa ti placa
Eu: Atunci ne vedem la sediu
Matt: Unde mergi?
Eu: La blondina sa vad ce face, apoi vin la sediu
Urcandu ma din nou la volanul masinii plec spre centru, mai exact la blondina mea.
Ajuns in centru imi dau seama ca trebuie sa opresc undeva mai intai, asa ca asta si fac, iar oprirea e la florarie.
Cine ar fi crezut ca ma voi opri aici pentru asa ceva. Ce mi faci tu mie blondino.
Stau putin pe ganduri nestiind ce flori ii plac si imi dau seama ca de fapt nu ne prea stim. Si nici nu sunt cu floriile, deci sunt in impas in acest domeniu.
Decid pana la urma sa i au un buchet de trandafiri de un alb pur, și ma intorc la masina punând buchetul pe scaunul de lângă.
La dracu cu traficul asta, acum s a gasit sa fie trafic.
Dupa minute bune ajung intr un ginal in fata firmei ei si imi dau seama ca e aici vazandu i masina. Dau sa ma indrept spre cladire dar realizez ca tocmai ce am uitat buchetul.
Da prost sunt, cum dracu sa uit fix ala?!
Intrat in cladire, de data asta cu buchetul, observ ca e putina lume pe holuri, dar nelipsitele tarfe tot aici le gasesc. Care spre surprinderea mea ma zaresc, si spre dezamagirea lor, cu un buchet in mana.
Va cred si eu ca sunteti dezamagite cand vedeti un Hunter luat, mai ales de cea mai frumoasa femeie.
Facandu ma disparut din raza lor vizuala, ajung in fata biroului ei intrand usor.
O zaresc atenta la laptop si milioanele de foi, ce mi da de inteles ca e afundata in tot ceea ce face, dar se opreste brusc cand ma vede, zambindu mi sincer si dragastos.
Drace, ma omoara cu zambetul ei.
Vine spre mine si imi sare in brate si o strang la piept ca mai apoi sa o sarut scurt pe buze.
Maia: Ce faci aici? Nici macar nu mi ai zis ca vi
Eu: Pai unde ar mai fi fost surpriza daca stiai ?
Maia: Si ce mai surpriza
Zambeste fericita si acest zambet i se mareste cand vede buchetul.
Maia: Sunt superbi blondule, esti un scump
Eu: Ma bucur ca ti plac blondino
Sarutandu ma scurt pe buze drept multumire vrea sa mai zica ceva dar suntem deranjati de telefonul ei ce suna. Indreptandu se spre birou unde isi i a telefonul si inchizand rapid.
Eu: E totul bine blondino?
Maia: Da, totul e bine. Nu ai de ce sa ti faci griji
Se aseaza pe scaun iar in timp ce ma indrept spre ea, telefonul ii suna iar, de data asta raspunde si ma linistesc putin cand o aud zicand mama.
Trag un scaun si ma asez langa ea uitandu ma atent la ea, cum vorbeste cu atat de mult calm dar parca vocea ei e stinsa in acest moment.
Imediat ce termina apelul isi intinde mana parca cautand o pe a mea, care de indata se impreuneaza cu a ei.
Eu: Esti bine blondino?
Maia: Am pierdut un proces azi, iar acum mama tocmai ma anunta ca s a redeschis cazul lui tata si s a cerut deshumarea lui.
Eu: Ce proces ? Si de ce deshumare ?
Maia: Inainte sa moara, tata a fost banuit ca a avut o relatie extraconjugala in urma careia s ar fi nascut un copil, un baiat mai exact. Nimic nu era sigur dar nu s a mai putut face nimic din cauza ca s a prelungit acest proces iar tata a murit si cazul s a inchis. Acum ca s a redeschis, acel presupus fiu al lui cere deshumarea lui pentru teste ADN, iar eu nu pot face nimic. Nu pot prelua acest caz fiind direct implicata ca fica a inculpatului.
Eu: Si ce o sa faci? Daca va fi aprobata deshumarea lui ? Cu ce se schimba asta?
Maia: Nu stiu, chiar nu stiu ce se va intampla mai departe, dar i am promis un lucru lui tata, i am promis ca nimeni nu se va atinge de mormantul lui si ca se va termina acest caz
Eu: Dar tu il cunosti pe acest posibil fiu al lui?
Maia:Fratele Ericai
Eu: Si de ce se presupune ca e numai el posibilul fiu daca e fratele Ericai?
Maia: Fratele ei era adoptat
Eu: Totul o sa fie bine blondino, se va termina repede si asta
Oftand isi rezema capul in maini ca mai apoi sa o aud spunand.
Maia: Toate se tin lant acum, procese dupa procese, mai ales si asta al tatei
Ridicandu ma de pe scaun ajung in dreptul ei lasandu ma in jos si mangaind o usor pe spate pentru a se linisti.
Eu: Linisteste te blondino, relaxeaza te, va fi bine. Poti renunta oricand la celelalte procese si te poti concentra pe asta
Maia: Niciodata nu am dat inapoi dintr un proces si nu am renuntat
Eu: Ar fi cazul sa o faci acum, te consumi prea tare blondino
Se uita în ochii mei cu acei ochi albaștri ce acum sunt obosiți.
Eu: Hai sa mergem
Maia: Încă nu pot, mai am de lucrat la procesul ce urmează
Eu: Și cât iti va lua?
Maia: Nu stiu
Eu: Atunci ma intorc peste două ore, când revin nu mi pasa dacă ești gata, te scot de aici, te obosesti prea mult
Afirmă printr o mișcare a capului și mă ridic sarutand o pe frunte.
Ma îndepărtez de ea și ma îndrept spre ușa și înainte să ies ma mai uit odată la ea.
De indata ce ajung afara telefonul suna si vazand ca e Matt raspund imediat.
Eu: Da Matt
-Unde esti ?
Eu: Tocmai ce am iesit de la blondina, de ce ?
-Vi azi sa vorbim?
Eu: Da, acum vin. Auzi, pot sa te rog ceva?
-Depinde ce, zi
Eu: E pentru blondina. Vreau sa te informezi despre procesul tatalui sau
-Bine, vad ce aflu
Eu: Mersi
Inchid apelul si pornesc spre sediu. Drumul e unul relativ scurt caci de data asta e mai liber. Iar cand ajung sunt intampinat de Ed.
Eu: Ce e asa important ?
Ed: Avem o misiune boss
Eu: Si de ce ar fi asa de rau?
Ed: Vei afla de la Matt boss
O iau inainte si ii fac semn sa ma urmeze si ii vad si pe ceilalti
Eu: Imi explica si mie cineva de ce e asa rau o misiune ?
Matt: E tocmai in Canada, deci va trebui sa stai departe de blondina ta o vreme
Eu: Pentru cat timp ?
Matt: Nu se stie sigur, poate dura o luna, poate chiar mai mult
Eu: Atunci merg cu Chris si Ed, iar tu vei avea grija de ea, simplu
Chris: Nu i asa de simplu boss, va trebui sa fie si un politist de partea noastra, in caz de..
Eu: Atunci mergem eu, Matt si Chris, iar aici va ramane Ed
Matt: Nu poate sa aiba grija si de mafie si de Maia
Ed: Dar nu putem sa o luam si pe sefa cu noi?
Sefa?! Imi place cum suna
Eu: Nu! Nu stim cat poate fi de periculos, nu putem risca sa pateasca ceva
Chris: Atunci?
Eu: Atunci merg doar cu Matt. Ed se ocupa de mafie iar tu, Chris, vei avea grija de blondina. Dar sa fereasca Dumnezeu sa pateasca ceva, chiar si cea mai mica rana, si jur ca pe tine te voi omora, inteles?!
Chris: Da boss
Zicand asta ridica mana in stil militar ceea ce ne amuza, atat pe mine, cat si pe Matt.
Eu: Altceva?
Ed: Si marfa ramasa de data trecuta?
Eu: O vinzi. pe toata, te descurci
Chris: Va trebui sa stau numai cu ochii pe sefa?
Eu: Da, 24/7, nu te apropii de ea la mai putin de un metru, doar in situatii extreme.
Chris: Inteles boss. Apropo, boss, stii ca maine veti pleca, nu?
Eu: Ce?
Matt: Adica mai ai doar ziua de azi sa ti vezi blondina
Eu: Eu de ce aflu abia acum ?
Matt: Dacă nu ai întrebat nimic
Eu: În fine, eu plec
Imediat ce ma îndepărtez de ei ma grăbesc spre masina.
Drace, mai am doar azi ca să stau cu blondina și eu îmi pierd vremea aici.
Tot drumul accelerez spre ea și imediat ce ajung vad ca masina e lipsește, semn ca a plecat.
Ma uit la telefon vrând să o sun dar vad ca mi a dat mesaj prim care ma anunță că a plecat și e acasă.
Acum 15 minute mi a trimis mesajul, și eu abia acum îl vad, ceva tipic mie.
Si inca 10 minute trec lejer până ajung la ea.
Ies din masina și grăbesc pasul spre clădire.
Când ajung în apartamentul ei nu o zăresc nicăieri. În schimb aud un zgomot venind din bucătărie și ma îndrept spre sursa zgomotului și o vad.
Eu: Sexy bucătăreasa blondina, imi place
Tresare când imi aude vocea.
Ahh, drace, cu șorțul ala pe ea și cocul lejer, arată demențial, jur.
Maia: Dominic?! Hei
Eu: Ce incerci să faci?
Îi zic în timp ce ma îndrept spre ea și o i au în brațe.
Maia: Tocmai ce mi a venit să fac ceva bun
Eu: Îmmm..miroase minunat blondino
Încercând să i au o bucată să gust, în schimb nu pot căci blondina imi da peste mâna.
Eu: Au, de ce ai facut asta?
Maia: Abia am scos o din cuptor, e fierbinte, vrei sa te arzi?
Eu: Bine, bine. Uite cum facem, în timp ce se răcește, trebuie să vorbim
Maia: Ce?
Eu: Maine eu și Matt plecam
Maia: Unde?
Eu: Canada, avem o misiune. Nu pot risca să vi cu mine, vei fi în pericol
Maia: Bine, dar promite mi ca ai grija
Eu: Bine blondino, promit
O sărut scurt pe buze și uitându ma subtil la prajitura făcută de ea, imi înțelege mesajul si imi da acordul.
Zambesc drept mulțumire.
Drace ce buna e.
Eu: E delicioasa jur
Maia: Se vede, din motiv ce te lingi pe degete
Eu: Ar trebui să faci mai des
Maia: Poate iti voi face când va întoarceti
Facandu mi cu ochiul se îndepărtează ușor de mine si o prind de talie întorcând o cu fata la mine.
Eu: Unde crezi ca fugi așa? Crezi ca am terminat de vorbit?
Maia: Pai și ce mai avem de vorbit?
Zice în timp ce își pune mâinile după gâtul meu.
Eu: Nu ma înțelege greșit dar o să te protejeze Chris când noi nu vom fi
Maia: Ok. Altceva?
Eu: Nu se știe cât stăm, poate o lună sau chiar mai mult
Auzind asta se întristează semn că nu îi place ce tocmai aude.
Ziua următoare...
Drace ce nu mi place asta.
Maia: Sigur vrei sa vin și eu la aeroport?
Eu: Pai ma gandeam ca ai vrea să îți iei rămas bun de la Matt
Maia: Și de la tine
Zicând asta în șoaptă nemulțumita de plecarea mea așa bruscă, încât credea că nu voi auzi. Îi i au mâna intra mea sarutand o galant.
Eu: As vrea să te i au cu mine dar nu pot risca să patesti ceva din cauza mea
Maia: Stiu blondule, stiu
Ajunsi la aeroport ne dăm jos din masina si o i au de mână intrând, unde dăm de ceilalți.
Matt: Credeam ca te ai răzgândit
Eu: Asta ar fi singurul motiv pentru care m as răzgândi
Zic și ridic mâna care e împreunata cu cea a blondinei.
-Zborul spre Canada decolează în 15 minute
Matt: Trebuie să plecam
Eu: Doar 5 minute
Matt încuviințează din cap și o i a înainte.
Imi i au rămas bun de la băieți și mimandu i lui Chris un "ai grija de ea, altfel te omor", iar apoi venise momentul să mi i au rămas bun de la blondina.
Eu: Totul va fi bine, se va termina repede. Ne vom întoarce acasă imediat
Maia: Aveti grija, te rog, ai grjja
Eu: Iti promit blondino, iti promit
Mangaindu i ușor obrazul privind o în ochii aia albaștri, si o sărut pe buzele alea moi ca de miere.
Ma îndepărtez cu greu de ea și privind în urma spre ea până când nu o mai zăresc.
Matt: Gata indragostitule?
Eu: Hai mai taci, hai sa mergem
Și uite asa ne urcam în avion. Sincer, abia astept sa ne întoarcem acasă, sa ma intorc la scumpa mea blondina.

One Night StandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum