Dominic pov.
Intru cu Matt în clădirea în care se pare că se ascunde O'Reilly, și dacă el e aici înseamnă că și blondina mea e aici.
Ajunși la ultimul etaj al clădirii, ma mir cum nu am dat până acum de O'Reilly sau de oamenii lui.
Matt: Dom
Matt imi face semn spre o ușă, la capătul holului, din care se pare că se aud voci, zgomote, și chiar gloanțe.
Un singur glonț mi a fost de ajuns să aud și dau buzna în camera.
Îl văd pe O'Reilly cum are pistolul îndreptat spre blondina mea.
Eu: În secunda asta lasi pistolul dacă nu vrei sa ti zbor creierii O'Reilly
O'Reilly: Sau mai bine lasi tu pistolul jos dacă vrei sa o mai vezi în viața
Eu: Dacă te atingi de ea te omor!
O'Reilly: Să vedem ce faci acum
Se îndreaptă periculos de mult de blondina mea. Nici glonțul de avertizare tras de mine, nu îl sperie.
Eu: Mars ba de lângă ea! Acum!
O'Reilly râde și ajuns de data asta în spatele ei, îi pune pistolul la tâmpla.
O'Reilly: Deci?
Eu: Esti mort dacă în secunda asta nu te cari de lângă ea!
O'Reilly: Blondino, ai să i spui ceva, pentru ultima dată?
O vad pe blondina cum imi mimează un te iubesc, ca mai apoi să o vad împușcată de O'Reilly. Care sare pe geam reușind să scape.Eu: Nuuu
Trezit brusc de același coșmar ce se repetă iar și iar, ma uit la ceas și nici soarele nu e răsărit la ora asta.
Ma las înapoi pe spate încercând să adorm la loc.
După câteva ore...
Trezit de razele soarelui ce reușesc să pătrundă printre perdelele trase, ma ridic mahmur din pat, pășind lent și greoi spre baie.
De când ea a ales să plece numai sunt eu, numai sunt om. Sunt ca un zombie, un disperat ce o caută peste tot.
O caut peste tot și nu o găsesc nicăieri.
Dau drumul apei fierbinte încercând să ma liniștesc dar nici picăturile fierbinti nu ma mai ajuta.Flashback
Eu: Ea a venit cu mine si pleacă cu mine!
O'Reilly: Hai nu zau
Întind mâna spre blondina, însă aceasta ma refuză și îl i a de brat pe O'Reilly plecând.End flashback
Bat cu pumnul în peretele rece al băii, închizând și apa, când imi aduc aminte de momentul plecării ei.
Ies din cabina încercând să ma liniștesc.Flashback
Vrând să mă liniștească vine spre mine vrând să mă i a în brațe dar mă dau in spate. Și imi întorc privirea când numele mi e pronunțat și îl văd pe Thomson, iar de îndată ce el pleacă nu o mai zăresc pe blondina și asta ma face să ma agit căutând o prin mulțime.
End flashback
La dracu. Drace, asta a fost momentul în care ea a plecat de lângă mine. S a îndepărtat numai din cauza mea.
Revenindu mi la realitate când simt sânge cum imi curge prin monturi, semn că am spart oglinda.
Ies din baie după ce imi bandajez rana și dau de Matt când ajung în camera.
Matt: Ce dracu ți ai mai făcut Dominic? Ce ai mai făcut acum?
Eu: Am spart oglinda in baie, multumit?
Matt: Să o crezi tu că s multumit. Tu nu te poti potoli?
Eu: Nu, parca eu aș vrea să ma lovesc singur. Dacă ar fi așa, m aș omora
Matt: Când ai de gând să ți revi?
Eu: Când ea va fi găsită, când o voi avea din nou lângă mine
Matt: Au trecut două săptămâni
Eu: Și ce dacă au trecut două săptămâni? Crezi ca ma voi opri să o caut? Crezi ca eu voi renunța la ea?
Matt: Nimeni nu renunță la ea, stii bine, dar trebuie să fim raționali
Eu: Eu nici numai sunt om, și tu imi ceri să fiu rațional? Nu pot frate
Matt: Trebuie să ți revi, pentru ea, trebuie să ți revi ca să o putem găsi
Eu: Cum să mi revin când nu stiu nimic de ea? Când nu stiu unde e sau dacă măcar e bine
Matt: O să o găsim stii bine asta
Eu: Stiu. Trebuie să o găsim, trebuie
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...