Maia pov.
Matt intra cu forța în casa și rămânem uimiți și șocați, de a dreptul îngroziti. Când o vedem pe mama lui cum zace intr o baltă de sânge.
Văzând toate astea în fața ochilor imi reamintește inevitabil de pierderea mamei. Cel mai dureros lucru. Simt din nou toate astea. Simt si sufăr alături de Matt.
Eu: Matt..
Matt: Mama....
Îl strâng de mână încercând să l liniștesc dar stiu ca toate astea nu pot fi liniștite de nimic în lume.
Eu: Sunt aici. Sunt cu tine Matt.
Zic și îl strâng în brațe și îl simt cum tremura. De durere, de furie, de frica. Toate astea îl macină acum pe Matt. Exact cum ma măcinau pe mine.
Cât aș vrea să i zic ceva, dar stiu ca ar fi degeaba. Cuvintele nu își au rost intr un moment ca asta.
După 3 zile...
Deși zilele trec, durerea parca e tot mai apăsătoare în sufletul lui Matt. Chiar dacă și Dominic suferă, căci până la urmă e și mama lui. L a crescut de mic copil. E normal. Îi inteleg perfect. Stiu cat de dureros e. Dar nimeni numai poate face ceva. Multe întrebări fără răspuns.
Tocmai ce am îngropat o adineauri, tocmai ce stau singura cu baietii pe canapeaua din apartamentul lui Matt.
E o tăcere de nedescris, profundă și dureroasă. Nimeni nu zice nimic. Nimeni nu face absolut nimic. Asa ca prefer să i au inițiativa și îi i au pe băieți de mana. Și ma uit la amandoi.
Eu: Băieți. Stiu Ca va e greu. Stiu. Nimic nu se compara cu pierderea asta. Inteleg ca sunteti distruși. Dar haideti să nu ne pierdem și pe noi. Doar noi am mai rămas. Noi, Amelie și Chris. Trebuie să strangem cureaua și să tragem tare. Trebuie să fim puternici. Împreună reusim
Dominic: Cum sa mai pot lupta? Cum sa mai reușesc dacă nici pe tine nu te mai am aproape? Cum? Cum sa trec peste cand nici frate miu nu i de fapt frate miu? Când mama nu i mama și numai e? Când noi doi numai suntem noi? Cum?
Eu: Stiu ca amândoi treceti prin ceva de nedescris. Toate vin una după alta. Dar le veti face față. Sunteti frații Hunter orice s ar intampla.
Matt: Maia are dreptate. Suntem frați indiferent de sânge. Suntem frați pe viață. Tu ai un copil, persoana iubită încă ți e în viața. Eu am o nevasta. Mi am gasit sora. Dar mi am pierdut mama. Ne am pierdut mama. Dar rămânem frați pe viață.
Dominic: Cum vom trece peste?
Matt: Împreună. De mână și prin tot. Nu mi pasa de sânge. Tu esti fratele meu și asa vei rămâne pe viață.
Eu: Trebuie să fim uniți băieți
Amelie: Blonda are dreptate
Ne întoarcem și o vedem pe Amelie venind iar Matt se ridică și o tine strâns în brațe de parca asta era tot ce avea nevoie acum. De iubirea ei.
Matt pov.
Simțindu mi nevasta în brațe tot ma simt incomplet. Incomplet fără sora.
Îi întind mâna Maiei și o i au la pieptul meu unde o strang bine alături de Amelie, ca la urmă să vină și Dominic și se lasa cu reuniune.
Dominic pov.
După momentul de adineauri, am rămas singur cu blondina mea.
O văd stand singura intr un colț si ma duc spre ea și o zăresc plângând. Asa ca o strâng în brațe.
Eu: Hei de ce plangi?
Maia: Sunt ok. Doar ca ma afectează toate astea
Eu: Stiu ca o să sune ciudat dar nu vreau sa te văd așa. Tu care mi esti putere și alinare, chiar tu să plangi
Maia: Sunt și eu om ce e greșit? Dacă și sti de câte ori am plâns pentru tine și din cauza ta Dominic
Eu: Crezi ca pe mine nu m a durut? Crezi ca eu nu am plâns? Nu am suferit și eu ? Crezi ca nu ma doare?
Maia: Astea sunt consecințele tale
Eu: Consecințe la ce? Prostie? Greșeli? Sau ca am lăsat garda jos?
Maia: La tot. Absolut toate astea sunt din vina ta. E vina ta Dominic
Eu: Dar tu m ai întrebat vreodată cum m am simțit când am aflat ca ai murit ? Cât de distrus eram? Ai simțit tu toate astea? Nici cuvintele ce ți le am spus atunci nu semnifica nici puțin pe lângă ce simțeam. Odată cu vestea aia am simțit că mor. Orice ți aș spune nu ar fi de ajuns să arate sau să demonstreze sentimentele mele de atunci
Maia: Atunci de ce ai făcut toate astea? Tu nu te gândești ca acum ai doi copii? 2!! Și nu cu mine amândoi!
Eu: Stiu. Am greșit. O dată, de două ori, de câte ori vrei tu. Dar te iubesc.
Maia: Și cu copilul cu Amy? Cu el ce ai de gând să faci? Ce vei face?
Eu: Nu ți se pare ciudat ce zice ? De ce fix acum? E ceva ciudat
Maia: Nu vrei sa accepti copilul cu ea? Asuma ți. E greseala ta, trebuie să ți suporți și consecințele lor.
Ma uit tăcut la ea cum ma cearta plângând, cum își descărcă toti nervii și toate supărările din cauza mea.
Al naibii femeie. Te iubesc si cand urli.
Eu: Ai terminat?
Maia: Atât ai de zis?! Pe bune?
Eu: Off, femeie, te iubesc crizato
Zic si o sărut și mi răspunde imediat, ceea ce duce la împăcarea noastră.
Maia: Mereu ai știut cum sa ma faci sa tac și sa iasa cum vrei tu Hunter
Eu: Ne am împăcat?
Maia: Tu ce crezi gogule?
Eu: Ei bine, asta cred
Zic și o mai sărut încă odată. Inca odată dar scurt pentru ca suntem întrerupți de Matt. Ca de obicei.
Matt: Întrerup ceva?
Eu: Nu, nimic. Cum faci tu de obicei
Matt: As putea vorbi cu Maia?
Eu: Bine. Eu va las
Maia pov.
Eu: E totul în regulă Matt?
Matt: Puțin spus. Dar voi doi? Gata v ati împăcat?
Eu: Da
Matt: Și între noi e totul ok?
Eu: Cred ca da. De ce nu ar fi?
Matt: Acum ca suntem frați..
Eu: Ne obisnuim și cu asta
Matt: Stii ca mi as da viața pentru tine surioara
Zice și imi mangaie ușor obrazul.
Eu: Stiu. Stiu foarte bine Matt
Imi zambeste sincer și ma ia în brațe.
Tot timpul l am simțit pe Matt aproape de sufletul meu, mereu l am iubit ca pe un frate, încă de prima dată. Dar acum se pare că suntem frați. Am pierdut dar am și câștigat. Împreună, cum va fi mereu.
CITEȘTI
One Night Stand
Novela JuvenilMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...