Maia pov.
Ajunsă in fata ușii ce bătea insistent o deschid și ce vad ma uimește, sau mai bine zis pe cine vad. Dominic. A ieșit.
Îi sar în brațe fericită ca a scăpat și imi răspunde cu aceeași intensitate.
Imediat ce ne desprindem din îmbrățișare imi saruta fruntea părinteste, și mi a fost atât de dor de acest sentiment. Imediat ce nu îi mai simt buzele pe frunte, ma uit la el, care face același lucru, ca mai apoi privirea lui să cadă pe buzele mele, care sunt ușor atinse de ale lui.
Dar se pare că momentul nostru e deranjat de cineva care intră cu forța în casa mea, poliția.
-Dominic Hunter, sunteti arestat ca suspect principalTrezita fulgerător ca dintr un coșmar constat ca așa și e. Același coșmar, zi și noapte, aceeași teama, ca de fiecare.
Imi trec mâinile de cateva ori prin par oftand și imi caut telefonul văzând cat e ceasul și imi dau seama că e devreme, foarte devreme.
Ora 5 dimineata, aceeași oră, aceeași trezire din același motiv.
Ma dau jos din pat și imi dau seama că somnul mi a fugit și imi fac rutina zilnică.
Ajunsa în baie întru în cabina si apa fierbinte imi da trezirea dar și o stare de relaxare, dar durează puțin.
Ceea ce ma face să ies cu grijă din cabina.
Imi acopar corpul cu un prosop moale si același lucru facandu l și pentru par.
Ieșită din baie ma îndrept spre dresing de unde imi i au o camasa simplă decisă să stau în casa azi.
Aceeași camasa pe care o purtam și în ziua când a venit Dominic aici, aceeași cu care ma văzuse și aceeași pe care o purtam și când am facut crima.
Imi scutur rapid capul și ma duc la bucatarie unde imi fac rapid un ceai.
Dar nu la fel de bun ca acel ceai, ceaiul făcut de el.Flashback
Eu: Sigur ai facut tu acest ceai?
Dominic: Doar ai fost de fata la pregatirea lui, nu mi spune ca te indoiesti acum de mine blondino
Eu: In niciun caz, nu am nicio urma de indoiala asupra ta, doar ca mi se parea prea bun pentru a fi pregatit de tine. Sincer, daca nu as fi fost de fata, nu as fi zis ca i facut de tine, blondule.
Dominic: Atunci de cine ai fi zis ca i facut ?
Eu: Matt
Dominic: Da, si el face ceaiuri bune. Pot spune ca, chiar el m a invatat acel mic detaliu al ceaiului
Eu: Si care ar fi acela ?
Dominic: Imi pare rau blondino, nu ti spun, e secretul fratilor HunterEnd flashback
Ceai divin intr un iad, antiteza perfectă. Cred ca asta e secretul fraților Hunter. Pana si ei sunt în antiteza, când unul e bun, celălalt e rece, rău și invers. Mereu în antiteza.
Dar orice gând zboară când sunt trezita din ganduri de sunetul cuptorului cu microunde ce ma anunță că tocmai mi s a încălzit ceaiul.
Ma strâmb când simt gustul, cândva imi plăcea, dar acum parca urasc gustul ceaiului propriu.
Oftez și decid să renunț la ceai. Ma intorc în living unde ma așez pe canapea și privesc ecranul negru al televizorului închis.
Tresar cand o idee imi trece, film.
Mai exact Fallen.
Filmul la care intenționam să ma uit alături de Dominic.
Caut rapid filmul și de îndată ce îl găsesc îl și pun dar îl opresc de îndată ce imi dau seama că lipsește ceva.
Sau mai bine zis, lipsește cineva.
Oftez și ideea filmului pica, așa că decid să ma duc mai bine la muncă.
Ma duc înapoi în camera intrând direct în living de unde ma schimb intr un costum, dar cu aceeași camasa.
Telefonul suna insistent și observ că e Erica. Imediat ce îi răspund, dau instant telefonul mai departe de ureche când o aud țipând la celălalt capăt al firului.
-Tu nebuno mai existi?!
Eu: Da tu
-Pai și? Numai stii sa dai semne de viață? Eu mor de criză aici ca nu stiu nimic de tine și tu ce faci? Uiti de mine. Sau ți ai găsit vreun blond?
Instant, gândul imi zboară la Dominic.
Ahh, de ai stii cat de greu imi e să ma comport de parcă nimic nu s ar fi întâmplat, de parcă tu nu ai fi existat.
Trezita din ganduri de Erica care ma striga repectiv prin telefon.
-Ce ai patit blondina mea?Blondina, ahh, vorba asta a lui.
Eu: Da, sunt bine. Sunt foarte ocupată
Erica: Sigur?
Eu: Da. Uite, trebuie să plec la muncă
Spunând asta, închid apelul și ma așez pe pat lăsându ma pe spate punandu mi mâinile pe frunte oftand din greu.
Stiu ca i am promis asta dar nu pot. Desi i am promis, nu voi putea să mai fac asta, nu pot să mai neg existența lui, mai ales existența lui în viața mea.
Involuntar mi se scurg lacrimi pe obraji și le sterg când ma ridic
De îndată ce imi refac machiajul părăsesc camera luandu mi din mers geanta și plec din apartament.
Merg grăbită spre lift și de îndată ce ajung la parter îl salut din mers pe Benson și când ies dau de Chris și Ed, pe care îi evit cat de posibil pot dar ma prind din urmă atunci când îl aud pe Chris zicându mi blondina.
Din instinct ma opresc și tip la el când ajunge langa mine.
Eu: Nu mi mai zice așa! Nimeni să nu mi mai zica așa! Doar Dominic are acest drept! Doar el imi zicea așa!
Doar el imi zice blondina, doar el..
Și din nou, involuntar, imi curg lacrimile, dar de data aceasta le las să curgă in voie.
Chris vine spre mine luandu ma în brațe și încercând să ma linisteasca.
Soptind printre lacrimi aceleași vorbe în continuu Doar el imi zicea blondino.
Chris: Iarta șefa, nu am vrut, iarta ma, stiu ca ti e greu, și noua ne e greu
Eu: Ce?
Chris: Și noua ne e greu fără boss. Nu știm absolut nimic de el.
Eu: Și Matt?
Chris: Nu stiu
Eu: Cum așa? De ce nu mai vorbiti? De ce așa brusc? Dominic știe acest lucru?
Chris și Ed se uita unul la celălalt apoi la mine. Iar acest lucru ma face să cred ca astia doi imi ascund ceva.
Eu: Ok, ce imi ascundeti?!
Și din nou același lucru, uitandu se unul la celălalt.
Eu: Băieți! Ce mi ascundeti?!
Chris: Nimic
Ed: Pe bune șefa, ce sa ti ascundem?
Eu: Atunci de ce sunteti aici?
Ed: Boss
Acest cuvânt rostit de Ed îl provoacă pe Chris să l atentioneze printr o palmuire.
Eu: Băieți! Ziceti!
Chris: Înainte de a nu stii nimic despre sefu ne a rugat să avem grija de tine
Ed: Pentru a fi în siguranță șefa. Vrea doar să fi tu în siguranță și bine.
Eu: Și de ce nu face el asta? De ce nu e aici să aibă el grija? De ce nu se asigura el de acest lucru? De ce nu ma anunță? Doar sunt avocata lui. Și Matt? De ce nu mi zice? De ce nu mi zice nimeni nimic? De ce?
Ed: Șefa
Eu: Nicio șefa. Eu nu sunt șefa! Eu nu sunt nimic în lumea asta a voastra! Eu nu însemn nimic pentru niciunul din voi Zicand toate astea ma indepartez de ei mergând spre masina închizând usile. Iar Chris se aproprie de mașină bătând in geam sperând să deschid, dar degeaba. Pornesc motorul și ma dau mai în spate iar Chris înțelege asta și se da la o parte pentru a mi oferi cale de trecere și plec spre firma mea.
Peste jumătate de ora ajung în fața firmei și parchez la locul meu și ies grăbită și la fel de grăbită pășesc spre intrare și ajung repede în biroul meu.
Ajunsă înăuntru ma așez la birou și îi multumesc lui Amy în sinea mea pentru ca de fiecare dată imi aduce cele mai noi dosare și procese.
Ma uit peste ele și pe unele le pasez altora, altele mi le păstrez mie.
De îndată ce termin de verificat fiecare dosar al fiecărui proces le las de o parte ai scot din sertar dosarul lui Dominic. Conține fiecare detaliu amănunțit despre el, ce a făcut, ce crime și pedepse a executat și multe altele.
Off, Dominic, dacă ai stii ce greu mi e să ma intorc la această viața normală a mea de dinainte de tine.
Dacă înainte adoram aceasta banală viața plictisitoare și fără sens, acum, în schimb, mi aș dori toată drama și pericolul din acea lume a ta.
CITEȘTI
One Night Stand
Novela JuvenilMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...