1 School

189 7 8
                                    

(Laura pov)

Triiiiinnnnng

Shit nu les van meneer Zwart.Meneer Zwart is onze mentor maar we hebben ook meneer Wit als mentor. De achternamen heten niet in echt zo hoor.Maar meneer Wit is zo vrolijk en doet met ons gezellig mee als we liggen te ouwehoeren.Meneer Zwart precies andersom een waarschuwing en je mag je melden bij de rector.

"Lau.. Lau" zegt Anne mijn beste vriedin."Euuuuh ja." "Waar zat mee." "Dat we nu die chagrijn hebben zeg ik." "Oooh die zeikerd" zegt ze." "Meneer Zwart." "Ja!"  We gaan op onze plaatsen zitten."Weet je' zegt Anne, "Ik heb het weer met hem." "Waaaat met Jordy" zeg ik ."Ja' zegt Anne."Dan wens ik je voor de derde keer veel geluk." Anne lacht. "Dat word na de afloop weer slijmen he' zegt Emma. Emma is ook ons vriedin, samen vormen we een goeie groep."Geef mij maar James 'zeg ik. Man en sixpack dat die heeft." "Wat is er met mij zegt James." "Euhum niks' prop ik. Hij staart me aan. Zijn mooie helder blauwe ogen. Mijn hard bonkt.Hij loopt weg. "Jeetje Laura' zegt Emma . "Je bent net een tomaat 'zegt Anne. Ik word nog onzeker."Ssssst" zeg ik."Zeg Emma waarneer heb jij iemand waar je ondersteboven word' zegt Anne. "Ja Em vertel' zeg ik. "Emma Anne en Laura Ophouden of jullie mogen melden bij de rector.' "Ja zeikerd 'zegt Anne ."Wat zei je?"  "Ja zeikerd."  de klas lacht.Vooral ik en Em hebben slappe lach."Whahhaha'. 'Anne ga je melden bij de rector'. "Good luck' zeg ik."jij ook Laura!' "Wat." "Dat is dan bad luck ' mompelt Emma."Emma ook' zegt Meneer zwart boos.Ik kook van Woede. "Idioot dat u bent wij maken een grapje en vind meneer zeikerd niet goed." "LAURA VAN DIJK AFGELOPEN "zegt de leraar."  "Laura kom zegt Anne serieus'. Ik kijk meneer Zwart woedend aan. Hij komt op mij af ."Achterbaks idioot dat je bent, meiske verdwijn! Ik loop naar hem toe maar Emma en Anne hou me tegen ."Kom maar ' sust Emma." We gaan' zegt Emma."Je bent er nog niet vanaf van Dijk'. Ik negeer het.

"Eikel mompelde ik." "Rustig zegt Anne laten we eerst naar de katine gaan, Ik zeg dat even bij de Rector."

( Emma pov)

Ik klop op de deur binnen. Ik loop naar binnen. "Emma wat kan ik voor je doen." "Ik Anne en Laura zijn eruit gestuurd maar Laura is even over de rooie en moet afkoelen',Is het goed als we straks terug komen?" "Ja hoor' zegt Mevrouw Johnson. "Maar wáárom is Laura boos." "De leraar zij iets wat niet beleefd is tegenover haar mevrouw zeg ik netjes." "Oke kom straks maar terug." "Oke dank u."

"Asjeblief noem me geen u' zegt Mevrouw Johnson. "Oke' zeg ik en verlaat de kamer.'

Chaos!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu