2 Bij deRector!!!

62 6 1
                                    

(Laura pov)

We zitten met ze drieën bij mevrouw Johnson. " Gaat het Laura?" "Ja hoor mevrouw." '' Noem me gewoon Johnson!" "Oke Johnson." "Als ik goed begrijp zijn jullie uitgesteurd door meneer Van der Veen." "Ja' zeggen we in het koor. "Waarom?" We kijken elkaar aan. "Anne vertel jij het maar' zegt mevrouw Johnson.

(Anne pov)

"Anne vertel jij het maar." "Oke." "Toen we les van meneer Zwart hadden." "Pardon' zei Mevrouw Johnson. "meneer Zwart?" "Ja zo noemen we hem." "Oke ga veder!" "We zaten beetje te geinen over Emma nog niet verliefd was en Laura en ik wel." "Toen kregen Wij alledrie een waarschuwing van hem." "Toen zei ik ja zeikerd en werd hij over de rooie  en werd ik door hem uitgestuurd. Laura zei tegen mij toen good luck en meneer Zwart stuurde haar ook uit." "En wat doet Emma hier vraag ze."

( Emma pov)

"Nou ik zei tegen Laura dat het toch bad luck was en moest ik ook uit.Laura vond het niet goed en zei dat wij een grapje tussen ons drieën maakte en dat hij niet mee moest bemoeien, en Meneer Zwart werd woedend. Hij noemde Laura achterbakse idiote meiske en krijg Laura een woede aanval."  "Hed jij nog scheldwoord gebruikt Laura ?' vraagt Johnson. "Idioot" zei Laura.

( mevrouw Johnson pov)

"Idioot' antwoorde Laura. "Geen anderen groftaal tegen hem gezegt" vraag ik aan Laura." "nee Johnson." "Oke jullie waren fout met groftaalgebruik en haden eerder moeten stoppen,Maar aangezin Meneer van der Veen  ook verkeerd zat ga ik met hem praten. Jullie weten nu...... dat ik helaas hier wel moet ingrijpen."  Met ze drieën kniken ze. "Jullie moeten deze week een uur nablijven bij je mentor." "Bij wie?" Aangezien bij meneer van der Veen, maar omdat hij ook fout zat mogen jullie ook bij meneer van Kamp." "Oke' zegt Emma. "Wat word het?' vraag ik. "Meneer Wit!" zegen ze met ze drieën in het koor. "Moet ik dat voorstellen als meneer Van Kamp?" "Jaaaa!"  "Oke, jullie mogen terug naar de les gaan" Met ze drieën verlaten ze mijn kantoor. Ik kijk glimlachend naar computer. Zouden ze nu ook een bijnaam voor mij gaan verzinnen?

Chaos!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu