17 nog verreweg

36 2 0
                                    

(Laura pov)

Ik hoor de deur open gaat. Ik draai me om en zie Josh staan . Hij komt op mij af . Pats. Die kwam te hard aan, zohard dat ik op de grond viel. "Door jou zijn de politie een stapje dichtbij." zegt hij. Ik voel een harde schop in mijn buik en hap om adem. Ik kan niet meer aan. Ineens word er ruw aan mijn haren getrekt. "Jij bent hier nog lang niet van ons af." fluisterde hij scherp.

(Anne pov)

Opeens word ik wakker. Wat een nare droom . Ik kijk op mijn wekker, het is nog maar vier uur 's ochtends.

Ik schuif de gordijn op een kiertje. Je ziet de maan schijnen, het is net een sprookje. Maar ik denk aan wat ik heb gedroomd. Ik denk aan Lau!

En dan komt er e-mail binnen. Ik kijk erna ."Hé, nee, dat kan niet. Ik klik erop

Lieve Ann

Hello crazy girl.
Hoe is het . Met mij slecht ik zit hier in een soort internetcafé .
Ik ben moe en zwak ik woord gevangen genomen en ik ben heel vaak het slachtoffer van geweld.

Ken je onze code nog op mijn Messenger hed ik geschreven! !

Doei Lau!

Gelijk klik ik op Messenger en er staat ons code taal die Lau ,Em en ik gebruiken. Snel schrijf ik het over wat ik kan ontcijferen.

(Laura pov)

We gaan uit de internetcafé.

Samen met Elise en Sarah staan we buiten . Een voor een worden we met ze drieën in een kofferbak gedumpt. Dan gaat met klap dicht en word het donker. Dan start de motors en rijden we weg . Veder of dichter Nederland. Dat weten we niet.

(James pov)

Ik kijk voor de zoveelste keer naar Laura's Facebook pagina. De mooie profielfoto. Een mooie meisje met blonde haren. Haar achtergrond foto staat zij met haar mooie galajurk die ze op schoolfeest aanhad. Ze had ook daardoor een fotoshoot gewonnen omdat ze een van de vijf mooiste meiden was. De derde plek. Maar voor mij was ze eerste. Ik haal nog eens een diepe adem en blaast het weer uit. Het doet mij zo pijn dat Laura ontvoerd is.

(Anne pov)

Nu ik ontcijferd hed is het toch bijna zes uur s'morgens.

Ik kijk lees het nog een keer.

Hey
We zijn buiten Nederland , die Josh is mijn vaders oude collega. Hij mishandeld mij. Ik zit in buitenland maar weet niet waar. Er is een groep W. I. K. O. Of ookwel wraak ininternational kinderen ontvoering. Slechte naam want hier zitten alleen meisjes vast . Ik word mishandeld ,ik word in elkaar geslagen, ook hedden ze keer sneeen in me lichaam gemaakt en ik hed een keer met touw om mijn handen gehad en drie dagen zo gehangen aan de muur. Ook zweepslagen en krijg ik nauwelijks voedsel. Ik hou dit vol met ander meiden tot de hoop dat de politie vind.

'Arme Lau.' Ik moet vandaag dit aan meneer wit zien. Na Emma's Echo.

(Emma pov)

Ik lig op de behandeltafel en naast mij zit Anne . We gaan zo gelijk naar school om meneer de wit te vinden. Anne heeft alles vertelt en laten lezen. " Hier komt wat gel op .Ik kan het koude spul gelijk voelen. " Nu ga ik met dit scan in je buik vinden en hoe het met de baby gaat,als uw wilt kun je mee kijken. Ik draai mij hoofd om. Opeens zie ik het hoofdje . Mijn kind met het mooie ronde hoofdje. "Omg Emma kijk eens hoe mooi', zegt Anne. "Ja o mijn kind'. "Zullen kijken hoe zijn hart klopt? "Ja graag! "Oke , ben je er klaar voor?' "Ik ben er zeker klaar voor'. "Daar komt die' zegt de mevrouw.

Ineens ik een scherp geluid dat op een neer gaat wat klinkt het mooi .

Ik ben nu al verliefd!

(Meneer de wit)

"Snapen wat jullie moeten doen?' "Ja '. "Oke dan mogen jullie nu met paragraaf 3 beginnen over deventie'

Als de eerstejaars leerlingen aan slag zijn met economie. Ga ik weer achter het bureau zitten om nog voor de grote pauze alle cijfers in te voeren. Hopelijk lukt dat in drie kwatier. Ik pak uit mijn tas mijn agenda. Ik blader door naar de cijfers van mij klas ik moet alleen dat nog afmaken en dat zijn paar leeringen. Anne Hoek 5,5 7,0 en 6,5 en dat is gemiddelde 6,3

Nancy 5,4 5,7 en 8,0 en dat is gemiddelde 6,4 . Jordy 4,2 6,1 en 6,5 en de gemiddelde is 5,6. Emma 7,0 7,5 en 8,0 en gemiddelde is 7,5

Skylin 7,4 7,9 en 7,8 en gemiddelde is 7,7 . Laura bij haar staat twee cijfers een 10 en 9,5 dus is het gemiddelde 9,8 . Het is nu 2 weken veder dat Laura ontvoerd is en de eerste vier schoolmaanden zijn al voorbij. Het is al begin december dus typisch winter.

Er word op de deur geklopt. "Binnen'. Het is mevrouw Johnson die binnen stapt. Kunt uw even met mij meegaan. "Ja tuurlijk, ik kom er zo aan'. Ik sta op en zie een paar nieuwsgierige blikken van de leerlingen. "Er is niks ermstig aan hand hoor,ga maar gewoon veder werken'. Ik loop de klaslokaal uit en ga naar het kantoortje van mevrouw Johnson. Eemaal binnen tref ik Emma en Anne daar aan. "Wat is er aan hand'. "Ik kreeg vanacht een mail van Laura in ons geheim schrift ,ik heb het ontcijferd en het kwam dit uit'. Ik krijg bladeren in me hand en ga het lezen
Hello crazy girl.
Hoe is het . Met mij slecht ik zit hier in een soort internetcafé .
Ik ben moe en zwak ik woord gevangen genomen en ik ben heel vaak het slachtoffer van geweld.

Ken je onze code nog op mijn Messenger hed ik geschreven! !

Doei Lau!

Ik lees een blaadje met een code ofzo en geschreven .

Hey
We zijn buiten Nederland , die Josh is mijn vaders oude collega. Hij mishandeld mij. Ik zit in buitenland maar weet niet waar. Er is een groep W. I. K. O. Of ookwel wraak ininternational kinderen ontvoering. Slechte naam want hier zitten alleen meisjes vast . Ik word mishandeld ,ik word in elkaar geslagen, ook hedden ze keer sneeen in me lichaam gemaakt en ik hed een keer met touw om mijn handen gehad en drie dagen zo gehangen aan de muur. Ook zweepslagen en krijg ik nauwelijks voedsel. Ik hou dit vol met ander meiden tot de hoop dat de politie vind.

Ik leg blaadjes neer. "Wat verschrikkelijk, kunnen we beter niet politie bellen '. "Ja , dat ga ik nu doen'. Ik kijk naar de meisjes,die zich sip vooruit Staren. "Hoe was de echo Emma?' "Lief, ik hed nu al de moeder en kind liefde '. "Dat is mooi'. "Ja ik kan niet wachten tot de volgende echo'. "Je hebt toch een foto gekregen Emma?' Vraagt Anne. "O.ja '. Emma zoekt in haar tas . " Dit is het'. Ik kijk erna . "Leuk'. "Jullie kunnen naar het politie bureau gaan. "Ik ga wel met ze mee'. "Is goed dan regel ik vervanging'. "Oke is goed'. "Als jullie even hier wachten dan pak ik even snel mijn spullen' zeg ik tegen Emma en Anne. Ze knikken en ik loop naar mijn lokaal.

Chaos!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu