12 Zwak

36 4 3
                                    

(Laura pov)

" AUW."

Een velle pijn scheurt door mijn heen, ik kreeg extra zweepslagen omdat ik tegen een van de bewakkers in zijn klokkenspel heb getrapt. "Zo we zijn klaar' zegt Henk.

Na 130 zweepslagen zijn we eindelijk klaar. Ik werd meegesleurd door Josh. Ik mag die eikel echt niet, ik haat hem.

Ik word door Henk en de ander man meegesleurd en ik stripelelde tegen.  "Rot meiske' roept een van de man.

Ze sleuren me naar een kamer. Ik word opgetild en heel hoog tegen de muur gerukt. Iemand zit aan mijn benen en ik trap er mee. "Ik kom zo terug want dit word niks 'zegt Henk en hij loop de deur uit.

"Luister wijfie jij gedraag je nu of je kunt graag pijn lijden, want daar ben ik dol op'. Ik durf nu niks die man is gewoon eng, te eng. Henk komt terug met drie anderen, nu kan ik me niet verzetten, ik voel ne erg zwak, te zwak. Ik word stevig vast gehouden. Ik sta op twee planken, bij mijn voeten en handen vastgebonden aan de kettingen. Ze laten me los en de plank word een keer onder mijn voeten gehaald.  Ik voel nu de pijn in de polsen en enkels, ik hang gewoon, armen boven me hoofd het doet pijn. "Zo is het genoeg geweest jongens' zegt Henk en ze lopen naar de deur. De deur word opslot gedraaid. Hier hang ik dan, in een of ander kamertje in het buitenland, het velle witte licht van lamp dat naar mij schijnt. Hebben ze dit voorbereid?

Ik zweet me kapot. "Papa help me,vind me. Asjeblieft'.

~next day~

(Ricardo pov)

Nu ik van de zaak ben afgehaald kan ik heerlijk relaxen. Maar het was leuk gisteren. Merels welkom feestje was tof en het thema was Mega Mindy. Nu kijkt Merel in haar Mega Mindy pak en Mega Mindy pop die ze gister heeft gekregen naar Mega Mindy.  Het is kwart voor 12. Jochem zal ook straks van school komen, het is woensdag dus dan heeft de bassis school en halve dag. Moeder heb ik weg gestuurd naar Texel om bij zijn pa en ma te zijn. Het was een plan van pa. Dus ik pas overdag op en pa komt 's avonds." Zo Merel zal ik tosti's gaan maken." Me zusje kijkt gelijk op met twinkelende ogen. "Jaaaa' roept ze vrolijk. Lachent loop ik de keuken in.

(Anne pov)

Nu pauze daarna nog twee saaie uren. Sinds Laura weg is kan ik niet meer aan. Meneer zwart is zo verschrikkelijk hij doet net alsof niks aan de hand is. Ik haat die vent. "Hey Ann en Em' roepen Dyanne, Skylin en Nancy. "Ja' roep ik." Kom vlucht naar de wc, het is dringend' roept Skylin. Met een zucht pak ik en Emma onze tassen.

Als we bij de meisjes wc aankomen rukt Skylin papier in me handen.  Het is een kopie van een telefoon gesprek. "Wat moet ik ermee '. "Je moet het lezen, het gaat over Lau' . Zonder na te denken ga ik lezen.

7 September 2014 om 16:55

Remco Van Der Veen: Hoi Josh

Je zocht toch de familie van Joop van Dijk.

Josh Stevens: ja hoezo?

Remco Van Der Veen: Toevallig hed ik hier dit jaar haar dochter bij mij in de klas Laura. Dat kind is erg butraal.

Josh Stevens: ja als je vanavond bij  mij langs komt.

Remco Van Der Veen: is goed  ik wil wel meedoen aan die wraak van W.I.K.O.

Josh Stevens: Daar bespreken we vanavond wel over.

Remco Van Der Veen: is goed tot vanavond. 

Ik ril en geef het aan Emma."Eikels ' roep ik. Ik blijf trillen, ik word duizelig . "Gaat het Ann? ' vraagt Dyanne. "Wat een fake, wat een stel eikels." Voor dat ik kan reageren voel ik me zo zwak dat ik niet meer weet.

(Skylin pov)

BOEM! "Anne gil ik'. Emma bukt bij haar neer. "Volgens mij is ze nog niet helemaal hersteld van de shok." "Heeft ze dat dan?" "Ja ,want in het ziekenhuis is ze ook een keer flauwgevallen' zegt Emma. "Ik hal wel even iemand op' zegt Nancy.

(Laura pov)

Ik hang, ik zweet , ik ril , ik voel me zo zwak. Ik denk dat ik maar een uur heb geslapen, met een mooie droom. De droom over James en mij. Hij noemde me schatje en ging voor zijn knieën zitten. "Schatje'zei hij. ' o lieve Laura wil jij met mij trouwen?' vroeg hij . Ja zei ik, maar toen kwam ik uit me droom en besefde ik dat ik nu in die vreselijke echte wereld zit. Ik word gek maar daarna zwak. Ik heb dorst, ik wil drinken, ook al is het een druppel.

De deur word open gedaan. 'Zo dame." Er komt een oude man op mij af. "Welkom bij de W.I.K.O , dus jij bent het wraak middel van Josh." Ik zeg niks. Wat is de W.I.K.O en wat is hier de mysterieuze aan de hand . 'Nou' vraagt de man ongeduldig. Ik word zo boos, ik voel de woede. Zonder na bedenken spug ik hem met mij tuf. De man word woedend.  "Dit is niet zo best jongedame" sist hij. O my aarde lau wat deed je nou. "Jongens pak alle strafmiddelen en kom naar deze kamer en haal Josh." Hij kijkt mij aan met een woedeblik.

Ik kijk bitchy terug, ook al ben ik zwak ik geef het niet op. "Wat kijk je nou bitch'. 'Klotezak "sist ik . "Waarom gebruiken jullie mij, jullie zijn ziek , te ziek  genoeg om in je heel leven in de gevangenis' roep . Pats! "LUISTER WIJF JE HOUD JE SNAVEL DICHT OF IK SCHIET JOU NEER". Hij haalt een rerolver uit zak en richt op mij. Ik voel me toch bang, worden het hart klopt in me keel."Zo zo. Zo te zien werkt en heb jij ook een goeie hartslag', zegt hij  en hij pakt me pols. "Straks word het leuk' zegt hij. Help!

Chaos!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu