19 stil..

45 2 0
                                    

Hallo lezers voordat ik veder ga wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen , ik wens jullie veel lees,schrijf, chat , volg plezier voor dit jaar op wattpad. Dus 2015 come on.

(Laura's moeder pov)

De politie komt dichter bij de spoor van Laura's ontvoering. Wel schrikken dat je dochter in een wereldwijd gevaarlijke bende zit. Het is vier december , ik slenter door de stad om de laaste inkopen doen voor de pakjesavond morgen. Ik kijk recht voor me en zie de HEMA te zicht tevoorschijn komen. Me maag knort en kijk op me horloge. Vier uur al. Gelukkig haalt Ricardo Merel van school. Dat zal wel bizar zijn want iedereen denkt hij vast een vader is want Ricardo is 24 en Merel 6. Ik loop de HEMA binnen en ga gelijk naar het restaurant. Ik kies dan uiteindelijk toch voor een heerlijk appeltaartje met een kopje thee. Betaal het dan en neem de diemblad mee en ga op zoek naar een leeg tafeltje. Ze waren één keer zo dicht bij maar die criminelen slaan echter op de vlucht met goede daden, maar in echter heeft Laura een briefje achtergelaten waarop ze terug trekken om naar Nederland te gaan omdat de criminelen denken dat we in buitenland naar haar en de anderen zoeken. Door de werelddeel grenzen is een hoop ellende geweest . Het land Rusland dat in Europa ligt en Azië is door de grens door tweeën gedeeld . Hun president Poetin was niet blij geweest en had zelfs heel wat geëist. De vliegvelden zijn nu halfleeg. Nu is er een maand voorbij en Laura en die meisjes zijn nog stees niet aangekomen. De politie en de geheime dienst houden de busjes en vrachtwagens met de kentekens overal gaten in Europa. Uncovers rijden er achter om te kijken of ze wel naar Nederland gaan, veder doen ze niks want de aanval ligt in Nederland . Net gisteren telefoontje gekregen dat ze nog in Oekraïne zijn. Veder mag niemand behalve ik mijn man,Ricardo , Anne, Emma en Laura's mentor. Veder mogen we met niemand overhebben omdat de kans dan groot is dat de val dan mislukt het door veraad. Ik eet kouwend en vlug mijn gebak op en drink thee die inmiddels koud is en ga ik weer de winkel uit.

(James pov)

Vandaag met de heleklas naar de cemtrun gaan voor de lol en voor de gene die kadootjes moet kopen voor de lotjes nog morgen. Maar we missen wel iemand Laura, we hadden gezegt tegen meneer Wit dat Laura,s naam op kleine geschuurde papiertje. Dus ze doet ook mee maar bleef een lotje over en heeft meneer Wit gezegt dat hij die wel bij wou doen. "Oke" zegt Jordi . "We gaan uit zichzelf je kadootje voor morgen kopen dus we mogen elkaar niet zien oke!' " oke!!

"STARTEN MAAR'.

Ik begin als dolle de HEMA binnendolen ,yes eerste en de rest gaan ook nog rechtdoor richting de Action,Etos,six,GameMadia en de Souvenir winkel, dat is best een leuke winkel dat niet vaak voorkomt dus wat een geluk als je in Utrecht woont de helft van de klas woont in Zeist en 3 De Bilt. Veder zijn de Souvenir winkels alleen in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Ik loop de HEMA in. "Hé'. Ik zie Laura's moeder plotseling. "Goededag mevrouw van Dijk'. Ze draait om. "Aah James hoe is t'. "Goed en met u,bent u de laaste kopen gaan doen voor morgen? ' "Klopt, nog even de laaste dingetjes inkopen'. "Nou doe de groeten aan de rest en veel succes nog met de laaste inkopen'. "Jij ook de groeten James'. Ik loop veder. Veel succes met de laaste inkopen wie zegt dat nou zoiets. Ik loop richting de afdeling waar babyspullen liggen.

(Steve pov)

Ik kijk even de computer en toets een nummer in van een van mijn uncovers die achter de bende zitten. Ik leg de mobiel in me hand . "Met Willams'. "Goeiendag Danny met Steve waar zijn jullie nu'. In Oekraïne en ze blijven een paar nachten'. "Weet je hoe veel precies' "Nee dat proberen wij achter te komen '. "Oke laat me het horen als ze weer vertrekken'. "Akkoord Steve'. "Oke doei'. Ik schakel de verbinding uit. Ik kijk nog eens naar de dossier van Laura. Me oog blijft echter staren na haar medisch voorgeschiedenis.

23 maart 2007
Betreft: metabole zieken
Naam:Laura van Dijk
Geboortedatum: 25-06-99

Chaos!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu