(Laura pov)
Ik fiets Snel naar huis. Ik hed nog zo Dansles. Nablijven is rot maar met meneer Wit niet. Hij heeft ons zelfs thee en een rozekoek gegeven. Daarnaast gewoon geklest. Buiten adem stap ik van mijn fiets. Hé gek de gordijnen zijn dicht, ach wat maakt het uit. Ik duw de Deur open en ren de trap op. Ik loop mijn kamer binnen. Doe de kast open en haal mijn joggingsbroek en t-shirt uit . Ik doe het in me sporttas."O,ja handoek' zeg ik. Ik loop mijn kamer uit en ga maar de badkamer om een handdoek te halen. Maar opeens voel ik een hand voor me mond. Ik beweeg wild maar ik kom niet los."Josh!' schreewt een mannenstem. Ik hed je hulp nodig. Even later hoor ik dat iemand de trap op komt. "Leg haar op de grond' hoor ik een ander mannenstem zegen. Ruw word ik op grond gegooid. "Auuuww!" "Bek dicht wijf!" Mijn armen worden strak op me rug gehouden. Ineens doet iemand mijn t-shirt omhoog zodat je mijn blote rug ziet. Wat gaan ze doen? "je houd je mond dicht dame." Opeens voel ik een iets steklijks in me rug prikken en ik kan me mond nog net dicht houden.Langzaam wort het zwart voor mijn ogen.
(Laura.s moeder pov)
Ik zie twee mannen met Laura binnen komen. Laura heeft zijn ogen dicht . "We gaan alleen de vrouwen in het busje meenemen, De mannen laten we achter in de kleder. "Wees sterk fluisterde ik me man en me zoon aan'. "Merel wij blijven bij elkaar zeg ik tegen me dochter die dicht bij mij aankruipt'.Verselijk mijn kinderen moeten meemaken Merel is maar zes en Jochem is net tien.Maar Laura is een puber van vijftien. Dit is gewoon vreselijk. "Ze zijn mog niet zelfstandig' fluisterde me man, alsof hij hetzelfde gedachte heeft. opeens zie ik een man met tubetake. hij plakt onze monden dicht en bind ons vast. Mijn man en zoon worden naar kelder gebracht. Een kale man komt op ons af en gaat voor Merel zitten. Hij pakt en injectie uit en prikt in Merels aan. Ik krijg tranen in me ogen en kijk hoe Merel wegzakt.
oooooeeeeh spanned.wat gaat er met laura .merel en haar moeder gebeuren en zijn vader en broetje.
dat zie je in de volgende hoofdstuk.
JE LEEST
Chaos!!!!
Teen FictionHet leven van Laura is gewoon normaal. nooit beleeft ze avonturen, oke een keer dan. Maar dat veranderd weer .Als Laura van school uit komt, Zijn er Thuis manen die haar zomaar onderschot houden.En komt zij wat meer achter. Het leven van Laura is...