(Laura pov)
Waarom? Waarom nemen ze mij mee, Waarom ik, Waarom laten ze niet gaan? Voor dat ik veder kan denken duwt iemand iets in mijn mond en woord het zwart.
(Laura,s vader)
Ik hed mijn vrouw en Merel net gezien nu alleen wachten op Laura.
"Meneer!" Ik kijk op dat is die agent die met Merel binnenkwam. Ik Sta op."Blijft u zitten meneer." Hij gaat naast mij zitten en zucht."Meneer ik moet u helaas mededelen dat die ontvoerdes die op vulgt zijn en uw oudste dochter hebben meegenomen." Ik tril ."Nee zeg dat niet zo is." "Helaas mijn exuus meneer het is wel zo." "Neeeeeeeeee!
(Anne pov)
Snel met Emma fietst ik naar het ziekenhuis, ik kan niet wachten om Laura te zien. "Ik kan niet wachten zegt Emma. "O grots daar is het zeg ik als we de ziekenhuis inzicht is.
(Emma pov)
We rennen de spoed binnen."Dames!" we draaien om en zie we een oude vrouw achter balie zitten. "kan het ook minder' mopelde zij."Nee' zegt Anne en ze rent ik ren achter haar na.
(Anne pov)
Ik zie een man op stoel zitten huilen het is Laura, s vader. "Euhm dag meneer van Dijk waar is laura?' vraagt Emma. hij kijkt op, de ogen zijn rood van het huilen. "Dag Anne en Emma fijn dat jullie zijn gekomen maar Laura is hier niet." Ik kijk verbaast. "Wat bedoeldt u meneer." "Ze is met de ontvoerders mee. "Nee' zeg ik. "Ja zeg Jochem." ik stort neer en alles word zwart.
(Emma pov)
O gruts Anne zakt neer. Een zuster holt en probeert Anne weer in bewustzijn brengen. "Haal een dokter erbij 'zegt zij. Ik loop om de hoek."IS ER EEN DOKTER! ! Achter bali komt een man in doktersjas."Wat is er aan de hand? ."Mijn vriedin is flauwgevallen. De dokter schrikt."Waar?" "Om de hoek er is al een zuster erbij." "We rennen om de hoek." "Hoe is ze flauwgevallen?" "door een schok of zo!" "dan zult wel een shok zijn. "Brancard! roept de dokter.
(Anne pov)
piep....piep
Ik doe mijn ogen open waar ben ik en hoe lig ik op deze bed. Langzaam herinner ik me weer. Langzaam krijg ik tranen in me ogen . Lau waarom jij.""Zij heeft toch niks gedaan god ,nee toch" schreeuwde ik. Ik voel de tranen opkomen en begin te huilen.
(Merel pov)
"zo Merel je mag hier een nachtje logeren,vind je dat goed ik knik.Omdat je zo dapper bent en een nachtje alleen slaapt heb ik iets voor' je zegt de dokter en hij haalt een teddybeer met een pleister in oor achter zijn rug vandaan. Ike pak het ."Dankje."Asjeblieft. "Dokter? Ja! Mag ik Laura zien. "Daar moet je met je papa overhebben en hij knikt naar papa. Hij kijkt verdrietig. "Laura is hier niet Merel, de slechterikken hebben Laura meegenomen.
(laura,s vader pov)
Merel begint net te huilen.Ik troost haar."Rustig meisje we vinden Laura wel'."Echt waar ?."Echt waar!" En dan komt Laura ook in het ziekenhuis en ga jij bij haar logeren'. Ja zegt Merel .Afgesproken zegt dokter en geeft Merel en mij een hand.
"Merel zegt een zuster. "Dat ben ik zegt Merel. "Ik ben de zuster maar je mag me ook zuster Loes noemen' zegt een meisje van eind twintig. "Verlaten we maar snel van deze niet mooie kamer. "Jaaa zegt Merel ,Merel wil van bed gaan."Nee Merel blijf maar liggen want we nemen je bed mee."Hoe dan vraagt Merel."Deze bedden hebben speciale wielen,let maar op!.Zuster loes haalt het van de rem en begint mee rijden." Jheej zegt Merel. We rijden de gangen op.
(pov Merel)
"Lijkt wel op een bedauto zeg ik'. Zuster loes lacht." Nou Merel dit is jou kamer.Waarom staan mannen voor de deur? "Dat zijn politie,s die gaan voor zorgen dat je niet word gevangen door de slechterik' zegt papa. "Hallo Merel. "Hey je bent de politie die bij mij in de ziekenauto zat zeg ik."Ja dat heb je goed."Hoe heete jij ook ."Ricardo zegt hij. Wij rijden kamer binnen.' Roze zeg ik.
'En griaffen zegt papa."En je hebt ook een televisie,Wat wil je kijken.'Sponsbob zeg ik."Wil je ook drinken? "Ja! 'Ranja? "Ja.
(Ricardo pov)
"Wat kan mijn kleine zusje vrolijk doen.Zucht.
(Laura pov)
"Parijs zegt iemand.' Dus we gaan naar parijs de, stad van de mode.
Ik voel tranen maar ik ben moe om te huilen .langzaam val ik in slaap
JE LEEST
Chaos!!!!
Teen FictionHet leven van Laura is gewoon normaal. nooit beleeft ze avonturen, oke een keer dan. Maar dat veranderd weer .Als Laura van school uit komt, Zijn er Thuis manen die haar zomaar onderschot houden.En komt zij wat meer achter. Het leven van Laura is...