4 Papa.s oude collega!

52 6 0
                                    

(Laura pov)

Ik voel dat ik op een harder grond licht .Volgens mij zit ik in een wagen. Maar krijg moeite met mijn ogen open te doen. De auto stopt en de motor gaat uit. Ik hoorde dat de potieren open gaan. Daarna weet ik het niet meer.

(Merel pov)

Ik word wakker en zie weer die enge mannen. Ik ben bang. Ik wil dat Mega Mindy en dat Mega Toby mij komen ophalen. Een meneer haalt plakbad van me mond. "Dag Merel leuk dat je er bent." Ik zeg niks. "Ben je bang voor mij, dat moet je niet doen hoor." Wi-i-ie ben jij?" "Ik ben Josh, Jou papa is stout en jij ook."

(Josh pov)

"Jou papa is stout en jij ook zeg ik." Het is zijn schuld dat ik in de gevangenis terecht kwam. Door hem ben ik alles kwijt wat ik had. Nu word zijn beurt om het leven te verwoesten! "Ik werkte samen met jou papa,Ik was ook politie. Alleen jou papa heeft me in gevangenis gegooid." "Waarom' vraagt zij. "Weet ik niet, hij dacht dat ik een boef was. Terwijl het niet zo was" "Papa heeft altijd gelijk hoor. Jij bent een boef geweest." "Noem me zo niet rot kind' en ik schop haar."Au! Nee niet doen!"  Ik stomp door."Stop' krijst ze.Ik ga door .Ze gilt .Uiteindelijk laat ik haar met rust. Ze zit te snikken.

(Anne pov)

Ik fiets en belt ,zodat Laura hoort dat ik er ben. Gek genoeg duurt het lang. Ik stap van fiets af en bel aan.Gek? De deur word niet opengedaan. Ik stap weer op de fiets en ga naar Emma. Gek Laura zei dat ze vandaag mee gin naar dansles. Ik vertrouw het niet. Ik draai om en fiets terug. Voor tweede keer stap ik voor Laura,s huis. Wat me nu opvalt zijn dat de gordijnen dicht zijn.'Ik stuur eerst Emma een smsje.

Heeey Em .

kom naar laura.s huis

leg je daar wel uit .

want ik vertrouw het niet.

xx Ann

Ik stop mijn mobiel in me jaszak. Dit keer ga ik via de achterdeur. Gek genoeg staat die open. Via de keuken ga ik naar de woonkamer. O jeetje, de hele kamer is overhoop.Snel loop ik naar boven .Niemand te zien. De kelder . Ik storm de trap af .Ik loop naar de deur van de kleder en doe openen. Holly shit daar zie ik Laura.s vader en zijn broetje zitten. triiiiinnnnng. de deurbel gaat. "wacht even' zeg ik. Ik loop de gang op en doe de voordeur open. Het is Emma. "Ooo Em bel de politie. Laura.s vader en broer zitten in kelder vastgebonden en de kamer is een zooi." "Wat! Waar is Laura dan?" "Weet ik niet ,bel eerst de politie."

Chaos!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu