016 His ex-girlfrind

227 44 14
                                    

[APPA JEON STORY]
HIS EX-GIRLFRIEND
_____________

Bakal pasangan suami isteri ini hampir siapkan segalanya untuk majlis mereka.

Suasana sunyi dalam kereta  diantara mereka menimbulkan kejanggalan. Nawoo melemparkan pandangan keluar tingkap. Jungkook pula fokus pada pemanduan.

Namun terhenti saat Nawoo bersuara.

"Er J-jungkook. Saya nak tanya awak satu soalan boleh tak?" Soalnya ragu-ragu.

"Apa dia?"

"Perempuan yang kita jumpa masa kat mc donald haritu,nama dia Naemin kan?"

"Perempuan yang nampak macam sundal tu? Haah,nama dia Naemin. Kenapa?" Jungkook memandang Nawoo sekilas.

"Dia ada kawan nama Hanna tak?" Seusai soalan itu ditanya,Jungkook hanya diam. Riak wajahnya biasa.

"....."

"Jungkook?"

"Ya,ada. Kau dah kenapa tiba-tiba soal pasal ni?" Jungkook menghentikan keretanya apabila lampu isyarat bertukar merah.

Dan dia berpaling melihat wajah Nawoo.

"Takdelah. Tanya je" Nawoo tersengih.

"Mesti ada apa-apa yang kau sorok ni kan? Baik kau bagitau je aku." 

"B-bukan nak sorok..tapi.......ex-girlfriend awak nama Hanna kan?" Jungkook tayang wajah menyampah tatkala telinganya mendengar nama yang paling dia anti.

"Jangan cakap pasal dia lah. Aku benci. Fokus je pada majlis kita nanti. Tak payah urus sundal tu"

Aku hanya mengangguk faham. Bibir aku ketap.

.
.
.

Hanna p.o.v

Sikit je lagi,baru aku dapat jumpa dia balik. Tapi sayang,sebab aku terlanggar seseorang tadi,aku kehilangannya.

Arghh.....Jeon Jung Kook!

"Aku rindu kau Jungkook." Aku memeluk tubuh sambil menangis. Foto Jungkook dan aku yang berada pada meja kecil ditepi katil,aku ambil lalu dipeluk erat.

"Aku minta maaf sebab tinggalkan kau. Aku menyesal Kook. Lepasni,aku janji aku akan dapatkan kau balik. Kau tunggu ya?" Perut yang semakin membesar aku usap. Anak Jungkook...
















Ada 'ayat' yang sesuai for someone like Hanna?
























[C] Appa Jeon Story + JJKWhere stories live. Discover now