jungkook p.o.vTubuh Nawoo aku dakap. Aku baru tau bini aku ni bila dah nangis susah sangat nak pujuk!
Mengenai panggilan telefon dari Hoseok tadi,aku masih ragu-ragu untuk berjumpanya. Tapi,kenapa dia muncul pada aku kehilangan Heowoon.
Cara percakapan nya juga agak mencurigakan.
kenapa dia seolah tidak sebarang reaksi risau? Kenapa dia gembira? Ayat Hoseok tadi,macam dia tau apa yang jadi dengan aku.
Ting!
Bunyi telefon yang menandakan ada notifikasi masuk menarik perhatian ku.
Mesej dari Hoseok.
hoseok
Kita jumpa di perhentian bas dekat gudang lama. Jumpa nanti ;)Kenapa jumpa diperhentian bas?
Gudang?
jungkook
ok. Kau tunggu aku datang."Nawoo,saya nak pergi ke satu tempat kejap. Saya janji,saya akan bawa Heowoon balik sekali" Kedua belah bahunya aku
pegang. Dahinya aku kucup."Jungkook. Saya nak ikut awak"
Tanganku ditahan."Tak. Aku janji aku akan bawa dia balik sekali" Tangannya aku tepis perlahan. Senyuman aku beri sekilas.
.
.
.aku meneruskan pemanduan sehinggalah tiba dilokasi.
Lokasi yang agak gelap,seram dan sunyi.Kenapa kena jumpa disini?
Telefon aku ambil,contact Hoseok aku tekan.
jungkook
aku dah sampai. kau kat mana?hoseok
kau tunggu je situ. kejap lagi aku sampai.
mataku meliar memandang sekeliling. Dia ni biar betul?
mataku terpaku pada sebuah kereta yang terparkir di hadapan gudang.
aku keluar dari kereta cuba mendekati kereta yang terparkir itu,namun sesuatu yang terhantuk pada belakang kepala menjadikan aku rebah dan tidak sedarkan diri.
junghoseok p.o.v
Heowoon yang tidak sedarkan diri itu menjadi bahan renungan aku dari tadi.
Dari tadi asyik bising,jadi aku suntiklah dos sikit dalam badan dia. Sekurangnya dia senyap.
bayangan kereta mewah,rumah mewah dan dikelilingi wanita membuatkan aku jadi bahagia seketika.
aku jual Heowoon,bunuh Jungkook dan jual Nawoo.
Betapa bahagia nya apabila kaya seorang diri.ting!
Mesej dari Jungkook aku buka.
jungkook
aku dah sampai. Kau kat mana?hoseok
kau tunggu je situ,kejap lagi aku sampai.
mangsa aku dah datang.
pistol dimeja aku ambil. Pemukul besbol aku capai.keluar sahaja dari gudang,kelibat Jungkook yang samar-samar kelihatan.
Aku senyum sinis.
"riwayat kau tamat harini Jungkook"
aku mengekorinya dari belakang. Dan......
pak!
dengan satu pukulan,dia rebah.
hoseok ( 1-0 ) jungkook
_____________
TBC♡
YOU ARE READING
[C] Appa Jeon Story + JJK
Fiksi Penggemar"Appa" "Kau siapa budak?" "Anak appa lah tak ingat ke?" "Eh? aku kahwin pun tak pernah. Mana datangnya anak?" Cast: Jeon Jung Kook,Jeon Heo Woon,Han Na Woo Genre: Romance,Comedy Status: Slow Update /Edit Start: 22 September 2018 End: ㅡ Cover by @lic...