Yıl 2018
Aylardan Kasım
Günlerden Cuma
Dizüstü bilgisayarıyla neredeyse iki saattir bakışıyordu. Dün ki cesaretini kaybetmek üzereydi. Ama yapmak zorundaydı.Ona yaptıklarını düşünmeye başladı. Yumrukları, çirkin sözleri düşündü.
Ellerini klavyede gezdirerek kimden başlayacağını düşündü.
"Evet, ilk olarak kimden başlayacağım belli, değil mi?
Beyazıt Layık.
Herkesin sevdiği, sevgilisi olmak için kavga ettiği yakışıklı ve popüler çocuk. Fakat henüz onu kimseyle görmediniz değil mi? Tabii onun anlattığı hikayeler duymuşsunuzdur. Her gece farklı bir kız ile birlikte olduğunu arkadaşlarıyla konuşurken, dedikodusu etrafa yayılıyor. Beyazıt aslında bunu bilerek yapıyor. Çünkü kimsenin onun sırrını öğrenmesini istemiyor. Kimsenin onun aslında kim olduğunu öğrenmesini istemiyor. Bu yüzden burada söylüyorum.
Beyazıt Layık, homoseksüel. Okulda homofobik gibi davrandığına bakmayın. Ya da insanlara nasıl kötü davrandığına aldanmayın. O sevgiye aç bir küçük çocuk sadece. Bundan fazlası değil. Verdiği zarar, yaptığı hataların bütün nedeni hep bu...
Hemen, yalanlamayın. Çünkü kanıtım var.
Gördünüz mü?
Beyazıt Layık, yalancı bir sahtekar. Olmadığı birisi gibi davranacak kadar alçak bir insan. Hadi Beyazıt, söylesene... Kimsin sen?
Dönüşüm'e hoş geldiniz. Ben hepinizim ve hiçbirinizim. Ben gerçeklerim ve sırlarım. "
Son kez yazdığı yazıyı okudu. Kararsız değildi, emindi. Yaptığı şeyin yanlış olduğunu biliyordu ama... Onlar ona daha çok yanlış yapmıştı.
Kaydetti ve yayımladı. Hemen bilgisayarının kapağını indirdi ve masadan kalktı.
Yatağının içine girdi ve örtüsünü kafasına kadar çekip uzandı.
Yarın, neler olacağını tahmin bile edemeden uyuya kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm(bxb)
General FictionBen sizin öldürdüğünüz çocuğu gömdüm. Karşınızda bir çocuktan daha fazlası var. Karşınızda ben varım. Ve bildiğiniz her şey değişmek üzere...