20/20

362 32 9
                                    

"Bu iş bitti o zaman değil mi?" diye sordu Levent.

"Evet, hiç kimse o grupta olan kişiye yaklaşmıyor. Ve dedikodu yapan kişi sayısı her gün artıyor. Lise bitene kadar birisinin onlarla konuşacağını sanmıyorum. Sadece Elif ve Hakan sonunda hak ettikleri yere gitmiş. Elif akıl hastanesine kapatıldı ve Hakan cezaevinde. Beyazıt, sürekli Ayşe ile beraber. Deniz, tek başına herkesten uzak takılıyor. Eylül okul değiştirmiş. Tabi nereye giderse gitsin sırrı her yerde ortaya çıkacak. "

" Beyazıt eşcinsel değil mi? Öyle yazmıştın. "

" Ailesi ile Ayşe'nin ailesi yakın dostlar. Beyazıt'ın babası Ayşe'nin babası anlaşma yapmış. İkisi evlenecek ve Ayşe'nin babası Beyazıt'ın babasının holdinginde %40'lık payını almış. "

" Sadece adını temizlemek için mi? Artık %60'lık kısmından ne kadar kazanıyorsa... " diyerek hesap yapmaya başladı.

O sıra Eren'in yüzü düştü. Yarın okula gidecekti. Okulunu değiştirmek istiyordu ama bu civardaki en iyi okul buydu. Ve bu şansı kenara atamazdı. Sadece herkes onun öldüğünü sanıyordu. Bunu atlatabilirdi. Gülümseyince hala hesap yapan Levent ona baktı.

"Neye gülüyorsun sen?"

"Okuldaki herkes benim öldüğümü sanıyor..." dedi ve kahkaha atmaya başladı.

"Yüzlerini çok merak ediyorum..." deyip Levent'te kahkaha attı.

"Teşekkür ederim." dedi Eren.

"Ne için?"

"Kaldığın için." dediği ve gülümsedi.

Her şey yoluna girmişti. Saf kötüler cezasını çekiyor, Eren gibi hem iyi hem kötü insanlar mutlu oluyordu.

Dönüşüm sitesini kapatmamıştı Eren. Her şeyin orada kalmasını istiyordu. Gizemli bir siteydi ve insanlar okuyacaktı.

Eren başta kurban olsa da artık değildi. Artık o da bir avcıydı.

Ve avcılar bir kere kurban etinin tadına bakınca bırakmak istemezler.

Dönüşüm(bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin