17/20

287 33 1
                                    

Yıllardan 2019
Aylardan Ocak
Günlerden Pazartesi

"Deniz Tanık.

Hepinizin ondan korktuğunu biliyorum. Korkuyorsunuz çünkü okulda çıkarttığı kavgalar yüzünden popüler oldu. Bu kavgaların en büyük nedeni ne biliyor musunuz? Sevgisizlik. Sevgiden yoksun büyüyen Deniz, büyüyünce saldırgan birisi oldu. Çünkü hayatı boyunca kimse tarafından sevilmedi. Ailesi doğduğundan beri bakıcılara teslim etti. Parası asla cebinden eksik olmadı ama sevgi yüreğinden eksikti. Ve bu, parasızlıktan daha kötü bir yoksulluk. İnsan sevgiyi tatmayınca nefreti buluyor. Deniz'de öyle yaptı. Nefretiyle büyüdü. Ailesi, arkadaşları, sevdiği erkek... Hepsine sadece nefret besleyen birisi. Çünkü sevginin ne olduğundan haberi yok.

Bu yüzden sevdiği çocuğun ölümüne ses çıkarmadı.

Eren Altınçağ, sevdiği çocuktu. Ve Deniz'in onun ölümünde parmağı var.  Beyazıt'ın da, Ayşe'nin, Elif'in, Hakan'ın hatta Eylül'ün. Hepsinin Eren'in ölümünde parmağı var.

Çünkü Eren'i onlar öldürdü.

Hakan ve Beyazıt dövdü. Ölümüne dövdüler. Ayşe, Elif, Eylül ve Deniz ise hiç bir şey çıkarmadılar.

Ve asla bunu umursamadılar. Çünkü onlar, sevgiden yoksun, kalpleri zavallı olan altı canlı.

Zamanınız doldu, katiller.


D

önüşüm'e hoş geldiniz.

Ben sizin öldürdüğünüz çocuğum. Ben sizin sırlarınız ve gerçeğinizim. Ve ben Eren Altınçağ'ım. "

Dönüşüm(bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin