Yıllardan 2019
Aylardan Ocak
Günlerden ÇarşambaLevent gelen mesajlara şaşkınlıkla baktı.
Resmen WhatsApp grubunda cinayet itirafı yapmış aptallar diye düşündü.
Ama kim göndermişti bu kanıtları ona? Kimin haberi vardı bu olaylardan?
Levent anlamasa da umursamadı. Bilgisayarı açtı ve yeni sayfa ekledi.
İtirafı paylaşmak için daha çok erkendi. Onun yerine sırları açığa kavuşturmak istiyordu.
" Kaldığımız hızda devam ediyoruz...
Ayşe Diner. Klasik bir genç kız havasının havalı olduğunu okula yayan Ayşe Diner. Aslında Hakan kadar büyük bir suçu yok, en azından size söylemeyeceğim. Şimdilik. Unutmayın, ben her şeyi biliyorum. Ayşe'nin suçu, hırsızlık. Ayşe Kleptomani hastası. Sürekli ihtiyacı olmadığı halde eşyalar, giysiler ya da ALTIN çalıyor. Bir keresinde fena halde yakalandı. Altın kolye çalarken, kameralara yakalanıyor ve bunun üzerine oranın sahibi şikayetçi oluyor. E haklı...Fakat açığa döktüğüm diğer sırların sahibi gibi Ayşe'de parası sayesinde kurtuldu ve adam sessiz kaldı. Şaşırdık mı? Ben şaşırmadım...
Bu grubun hepsinin sırları ve kötü alışkanlıkları var. Hiç biri aslında iyi değil. Ve hepsi... Bir katil.
Dönüşüm'e hoş geldiniz. Ben sizin öldürdüğünüz çocuğum. Ben sizin sırlarınız ve gerçeğinizim. Ve ben Eren Altınçağ'ım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm(bxb)
General FictionBen sizin öldürdüğünüz çocuğu gömdüm. Karşınızda bir çocuktan daha fazlası var. Karşınızda ben varım. Ve bildiğiniz her şey değişmek üzere...