Yıl 2018
Aylardan Kasım
Günlerden PazartesiCumartesi sabahı yaşlı bir kadın tarafından cesedi bulunmuştu. Cumartesi akşamı kimliği belirlenince amcasına haber verilmişti. Günler boyunca ondan haber alınmayınca amcasına ulaşmıştı Levent. Gece saat dörtte amcası ona vefat ettiğini ve pazar günü cenazenin olduğunu söylemişti. İlk uçakla geri dönen Levent, hiçte iyi değildi. Amcası ne kadar perişansa o da o kadar perişandı.
Cenazede sadece iki kişi vardı.
Hızlı bir şekilde dualar okunmuş, gömülmüş ve bitmişti. Amcası hayatına devam etmeye başlamıştı. Levent ise onun odasından çıkmıyordu. Psikolojisi iyi değildi. Aşık olduğun çocuğu kaybetmek kolay değildi.
Levent kimin yaptığını biliyordu. Fakat elinde kanıt yoktu. Yatakta uzanırken bilgisayar gözüne çarptı. Ayağa kalkıp bilgisayarı açtı ve karşısına direk site çıktı.
www.dönüşüm.com
Yazıları tekrar okudu. Onların yaptığını biliyordu. Onların bütün sırlarını, kirli çamaşırlarını öğrenmek en fazla bir kaç gününü alırdı. Ve alacaktı.
Yeni bir sayfa açtı. Hiç düşünmeden yazmaya başladı.
"Ben sizin öldürdüğünüz çocuğu gömdüm. Karşınızda bir çocuktan daha fazlası var. Karşınızda ben varım. Ve bildiğiniz her şey değişmek üzere..."
Yazarak yayınladı. Onlar bir hayatı bitirmişlerdi. Levent ise onların hayatını bitirmekten fazlasını yapacaktı.
Boş bölümlerRrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm(bxb)
General FictionBen sizin öldürdüğünüz çocuğu gömdüm. Karşınızda bir çocuktan daha fazlası var. Karşınızda ben varım. Ve bildiğiniz her şey değişmek üzere...