6/10

348 45 3
                                    

Yıl 2018
Aylardan Kasım
Günlerden Pazartesi

"Elif Yılmaz... Hepiniz onu tanıyorsunuz değil mi? Cevabınız evet ise yanılıyorsunuz. Beyazıt ve Eylül gibi onunda bir sırrı var. Daha önceden söylediğim gibi, bu okulda sırlar yatıyor. Ben ise bu sırları açığa çıkartacağım.

Evet, Elif diyorduk değil mi? Elif'in karanlık bir geçmişi var. Ve asla arkasında bırakamayacağı bir karanlık bu...

Elif, 12 yaşındayken üç yaşındaki kardeşinin canına kıydı. Evet, yanlış okumadınız. Üç yaşındaki kardeşini gözünü dahi kırpmadan öldürdü. Nedeni ne mi? Elif şizofreni hastası. Şu sıralar eskisinden daha iyi, en azından insan öldürmüyor. 12 yaşında hastaneye yatırılıyor ve 15 yaşında çıkıyor, ailesinin parası sayesinde kayıtlara geçmeyen bu ölüm, unutulup gidiyor. Elif ve ailesi bu olayı aralarında tutuyor. Okulumuzun kötü kızı gerçekten kötüymüş. Bu konu hiç bir yere yansımadığı için size kanıt sunamuyorum. Bunun için üzgünüm, hastane kayıtları fazla güvenli. Ama unutmayın, ben yalnızca doğruları yazıyorum.

Ben olsam Elif Yılmaz'dan uzak dururdum, şizofren hastasının ne zaman ne yapacağı belli olmaz...

Dönüşüm'e hoş geldiniz. Ben hepinizim ve hiçbirinizim. Ben gerçeklerim ve sırlarım. "

Yazdığı yazıyı kontrol etti ve yayınladı. Bu sefer fazla ileriye gittiğini düşünüyordu ama yinede bir gram pişman değildi.

Bilgisayarın ekranını kapattı ve ders çalışmak için kitaplarını hazırlamaya başladı.

Dönüşüm(bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin