Yıl 2018
Aylardan Kasım
Günlerden PazarYatağından çıktı. Uykusu geldiği için uyumuştu. Telefonundan saate baktı.
9.42
Ayağa kalktı, bir süre yatağında oturup kendisine gelmeyi bekledi. Yataktan kalkıp bilgisayar masana oturdu. Bilgisayarı açıp siteyi yeniledi.
Aynı şekilde binlerce erişim sağlanmıştı. Bu kadar popüler olmasını beklemiyordu. Yorumları okumaya başladı.
OHA!!!!
Ben bu kızı zaten sevmiyordum.
Ya sen kimsin! Acccayipsin!!!! ¡¡
Ve tahmin ettiği gibi Eylül Durmaz'da yazmıştı.
Bunu nereden nasıl öğrenebilirsin!
Seni bulduğum an, işin bitmiş bil. Kesinlikle bunun bedelini ödeyeceksin.Yazdığı yorum gülümsemesine neden olmuştu. Telefonu çalınca kim arıyor diye bakmadan açtı. Onu arayan tek bir kişi vardı.
Levent.
"Bunu nasıl bilebilirsin ki?" diye konuya girmişti direk.
"Ben okulda olan her şeyi biliyorum, nasıl oluyorda popöüler oluyorlar anlamıyorum..."
"Aileleri sayesinde. Para her kapıyı açar."
"Ve ben de açtıkları kapıyı kapatacağım."
"Sadece dikkatli ol. Sana bir şey olmasını istemiyorum."
"Bana çok şey oldu, Levent. Sen de dahil kimse orada yoktu."
"Yakında döneceğim ve yalnız olmayacaksın."
"Görüşürüz, Levent." dedi ve cevap beklemeden telefonu kapattı.
Biraz daha yorumları okuduktan sonra bilgisayarı kapattı. Duşa girmek üzere banyoya ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm(bxb)
General FictionBen sizin öldürdüğünüz çocuğu gömdüm. Karşınızda bir çocuktan daha fazlası var. Karşınızda ben varım. Ve bildiğiniz her şey değişmek üzere...