Pov liza
Zaterdag avond 21:00
Ik stop de laatste paar dingen in mn koffer en rits hem dicht. Morgen gaan ik en mn familie op vakantie naar LA het is behoorlijk lang vliegen namelkijk 10 uur en 55 minuten.
We vliegen om 7uur we moeten een uur van te voren aanwezig wezen ( ik weet niet hoe dit in het echt gaat heb nog nooit gevlogen) het is 2 uur rijden naar Schiphol dus we moeten hier 4 uur al weg. Ik stap onder de douche en was mn haren en lichaam. Ik trek mn fluffy pj's aan zet mn wekker en spring in bedNext morning 03:00 sochtens
Mn wekker gaat af en ik schuifel langzaam uit bed ik kleed me snel aan en loop naar beneden waar mn ouders en oudere broer al zitten. "Goede morgen lieverd" zegt mijn moeder als ze me een kus geeft "goede morgen mam" glimlach ik lief. M'n oudere broer kijkt wat sagerijnig voor zich uit. "Jij ook goede morgen maxie" zeg ik al ik met mn hand express door zn haar ga. "Kappe liza" snauwt die naar me. Ik lach en loop naar de keuken om me zelf een boterham met kaas te maken. Als ik die op heb is het in middels al 03:35. Ik doe mn haar in een staart en stap in mn zwarte vans. Ik moet namelijk eerst nog naar mijn liefe oma lopen die deze vakantie op onze hond gaat passen.
"Ik ben ff bo *de hond* naar oma brengen ben zo terug" schreeuw ik
"Oke weest voorschichtig" hoor ik nog voordat ik de deur met een ruk achter me sluit.4:05 in de auto naar het vliegveld.
"Ready?" Vraagt mn vader als we allemaal de auto in stappen.
"Yes helemaal" glimlach ik.
Ik doe mijn oordopjes in en staar een beetje uit het autoraampje. Ik ben blij als me in LA zijn dat rot weer hier bah. Ik was echt toe aan vakantie.7:00 in het vliegtuig.
Mijn moeder zij dat we stoelen naast elkaar hadden maar door een fout van het vliegtuig maatschapij zitten we allemaal verdeeld over het vliegtuig... ik zit naast een oude dame die maar niet kan stoppen met praten over haar familie waar ze heen gaan. Super schattig en lief hoor maar als je bijna 11 uur naast zo'n iemand moet zitten word je wel moe..
18:00 *nl tijd* vliegveld LAX
Eindelijk aangekomen op het vliegveld wel ff wenen hoor dat tijd verschil. In nl is het nu etens tijd dus verrek van de honger maar hun in LA is het pas 9 uur sochtens..
We hebben onze koffers gevonden en lopen nu op zoek naar een leuk plekje om iets te eten. We lopen een leuk broodjes zaakje in op het vliegveld en bestellen alemaal een broodje. Ik koos voor het broodje met tomaat kaas en mozzarella. Er word niet veel gepraat tijdens het eten iedereen is moe van de lange vlucht. Dan ineens komen er 5 luidruchtige jongens het zaakje in lopen. Ik kijk op en kijk 1 recht in de ogen. Akward denk ik bij mezelf en draai me zelf om. We eten alemaal ons broodje op en verlaten en vliegveld. We pakken de taxi en even later komen we aan bij ons hotel mijn vader gaat inchecken als ik mn op een bankstel laat vallen die bij de receptie staat. Ik val bijna in slaap als mn vader mijn kamer sleutel naar me gooit. Ik pak de sleutel en ga naar mn kamer.
"Wow"zeg ik vol verbazing tegen me zelf.
Het is echt prachtig. Eigenlijk zou ik deze kamer met mn broer moeten delen. Maarja je weet hoe oudere broers zijn. Maar je ziet mij niet boeie. Ik laat me vallen op het bed. Ik pak mn telefoon en stuur mn ouders een appje " ik ga slapen ald jullie gaan eten maak me maar wakker."
Ik leg mn telefoon weg en niet veel later val ik in een diepe slaap.Ja uhm ja thanks for reading. :)
JE LEEST
You (Finished) (Dutch Version)
FanfictionEen vakantie naar LA veranderd heel je leven. Rang #2 van de #206 in COVERS! 16-04-2019