29.

142 3 1
                                    

Pov liza.
Daniel en ik zitten samen op de bank. Ik zit tussen daniel's benen en hij zit met zn handen op mijn buik. Het is alweer bijna een maand na de gender reveal. Our baby girl can come any moment. Ik aai sunny. Ik voel ineens een pijn in mn buik. Ik voel mn benen nat worden. Ik kijk daniel met grote ogen. Daniel springt op. 'We gaan nu naar het ziekenhuis'zegt die zo kalm mogelijk. Hij loopt naar de slaapkamer. Daar staat een koffer klaar die ik klaar had gemaakt voor als het zo ver zou zijn. Daniel ondersteunt me en samen lopen we naar de auto. In de auto worden de weeën aleen maar erger. Soms kreun ik het uit van de pijn. Daniel tilt me uit de auto. En tilt me naar binnen waar we meteen een kamer krijgen.
Er komen alemaal mensen naar binnen en daniel staat naast mn bed en heeft mn hand vast. Ik mag gaan persen. Ik doe precies wat de doktors. Tegen me zeggen 'nog een keer'zegt de doktor. Ik pers en ik zie onze baby geboren worden.  (Ik heb nog nooit een bevalling mee gemaakt dus ja ik denk dat het zo gaat) de tranen van geluk lopen over daniel's en mijn wangen. Onze babygirl is eindelijk hier.

Na de bevalling lig ik nog steeds in het ziekenhuis bed en morgen mag ik naar huis.

@seaveydaniel

@seaveydaniel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

8.448.380 likes
@seaveydaniel : Emma seavey 18-02-2019❤

10.537 comments
@jackaverymusic : she's so beautiful😍
@corbynbesson : 😍

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu