26.

124 3 3
                                    

Pov liza
Vandaag is de dag van de bruiloft in zit samen met al mijn bruidsmeisjes in het kamertje waar onze makeup en haar word gedaan de bruidsmeisjes zijn. De zus van daniel , het kleine zusje van zach , het kleine zusje van jack en de zus van corbyn.

De rits van mn jurk word dicht gerits.
Corbyn komt de kamer binnen lopen en ziet me staan on de jurk. "Wow ik heb sirieus de mooiste bestfriend ever"zegt die als die me knuffels.

Het muziek begint te spelen en ik loop samen met de vader van daniel aan mijn zij naar het altaar. Ik kijk naar daniel met tranen in mijn ogen. De liefde van mn leven stont te huilen om mij..

"Daniel James Seavey neem jij liza johnson tot wettige echtgenote?"
Ik kijk daniel hoop vol aan.
"Ja"
"Liza johnson neem jij daniel james seavey tot wettige echtgenote?"
"Ja" zeg ik volmondig.
"You can kiss the bride"zegt die dan.
Daniel drukt zn lippen op die van mij. Onze eerste kus als man en vrouw. Ik hoor onze families klappen.

Nu hebben we een fotoschoot samen met onze families en vrienden.
Hier naar zijn we door gegaan naar de feestzaal waar iedereen eten en drinken kreeg. En het feest ging door tot laat in de avond

@liza

@liza

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

2.495.489 likes
@lizaseavey : i just married the love of my life❤

3597 comments
@seaveydaniel : happy that i can call you mrs seavey now!😍💍
@imreeseherron : i wanted to marry daniel😕😂💔❤

@seaveydaniel

@seaveydaniel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

3.495.489 likes
@seaveydaniel : mr and mrs seavey❤

2957 comments
@lizaseavey : ❤
@corbynbesson : and corbynn seavey
@lizaseavey : you'r our baby boy?^
@corbynbesson : yes i am^@lizaseavey

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu