Pov liza
We zijn al weer een poosje verder en ik ben nu 8maanden zwanger. Vandaag hebben we de gender reveal party. Daniel licht nog op bed omdat het nog maar 7 uur sochtens is maar ik van de zenuwen niet kon slapen. Dus ik heb al een leuk bord neer gezet waar mensen op kunnen stemmen wat ze denken wat het word een meisje of jonge.
De moeder van corbyn weet als enige de gender. Zij heeft een taart laten maken met de kleur roze of blauw er binnen in. Als ik het bord klaar heb waar de mensen op kunnen stemmen loop ik naar onze slaapkamer. Ik laat me naast daniel op het bed zakken. Door mn dikke buik gaat dat soms wat lastig. Ik vrijf met mn vingertoppen over zn wang. Hij opent ze ogen en glimlacht als die me aan kijkt. 'Goedemorgen'zeg ik als ik een kus op zn lippen druk. 'Goede morgen schatje. Hoe gaat het met mij 2 favoriete mensen op de hele wereld?'vraagt die als die met zn hand over mn buik vrijft. 'Met ons gaat het super'glimlach ik. 'Besef dat er over 1 maand gewoon een babytje hier is'zegt daniel dan weer. Ik glimlach 'onwerkelijk he'
Ik sta op en daniel ook. 'Ik ga ff douchen'zeg ik dan. Daniel knikt. Ik loop de badkamer in en nog geen 2 seconden later staat daniel daar ook. 'Ik ook'zegt die grijzend. Ik schud lachend mn hoofd. 'Bad of douch?'vraagt die. 'Bad'zeg ik. Ik loop naar het bad en laat hem vol lopen. Ondertussen kleed ik me uit en doe mn haar in een knot. Daniel kleed zich ook uit en stapt in het bad. Ik stap ook in het bad. Ik ga met mijn rug tegen zijn borstkast aan zitten. Daniel legt zn handen op mijn buik en vrijft langzaam met zn duimen er over heen. Ik leg mn hoofd in zn nek en geniet van het water en daniel's aanraking.Daniel stapt uit het bad en omdat ik mrt mn dikke buik er niet zo makkelijk uit kom helpt daniel mij. Ik kleed me aan in een leuk topje en daniel kleed zich ook netjes aan. 'Babe kun je zo voor mij het drinken en de hapjes uit de kelder halen?'vraag ik daniel. 'Everything for you my darling'zegt die als die me op mn lippen kust.
Ik besluit om een foto op instagram te plaatsen van mn buik. Dat heb ik de hele zwangerschap nog niet gedaan omdat ik het niet nodig vond.
@lizaseavey :
3.539.437 likes
@lizaseavey : today we have the gender reveal! I can't wait to meet my little boy/girl❤4958comments
@danielseavey : you'r so beautiful😍
@corbynbesson : i can'r wait to be his/her's uncle😍❤
@mama.herron : i see you soon!😘Ik loop de kamer uit en loop naar de keuken. Daniel heeft daar de spullen al neer gezet. Aleen daniel is nergens te bekennen. Ik loop naar de woonkamer en zie daar een briefje liggen. 'Ik ben ff naar de winkel! Call me if there's something with you or the baby! Ik ben zo snelmogelijk terug.
Love you bby.
Xx daniel'Aha daniel is dus naar de winkel. Ik maak de rest van de kamer klaar met blauwe en roze dingetjes. Ik heb een leuk plekje gemaakt waar de taart komt te staan. Ik sta in de keuken wat hapjes te maken. Zoals cupcakes in het roze en blauw. Ik hoor de voordeur opengaan 'hey babe ben dr weer' zegt daniel. 'Ik ben in de keuken'zeg ik terug. Hij komt de keuken in lopen met een grote boeket met allemaal rozen. 'For you my love'zegt die op een kakkerige manier. Ik lach en kijk hem aan. 'Waar heb ik deze prachtige rozen aan verdiend'vraag ik dan. 'Voor het dragen van onze baby' zegt die met een twinkeling in zn ogen. 'Wat het is niet altijd ff goed gegaan deze zwangerschap.' Ik knik. Ik loop naar hem toe en druk mn lippen op de zijne. Zo staan we een tijdje. 'Ik moet snel verder met de hapjes over een uur komen de gasten al'zeg ik paniekerig. 'Relax baby ik help je wel'zeg daniel. Ik knik en samen maken we de hapjes af. De deur bel gaat en daar staat de moeder van corbyn samen met corbyn en zn broer en zus. 'Hii'ik geef ze allemaal een knuffel. 'Zet de taart daar maar neer'zeg ik en wijs naar het plekje.
Iedereen is inmiddels aan gekomen en iedereen staat met elkaar te kletsen. Iedereen heefy gestemt op het bord en ik plaats een foto op instagram.
@lizaseavey
6.493.449 likes
@lizaseavey : can't wait to find out you'r gender little one👶❤8578comments
@seaveydaniel : i'm happy with both😍
@jackaverymusic: i hope its a boy then i can learn him to skate!
@corbynbesson :i hope its a girl like how beautiful will she be. She will be like her mom so beautiful😍😍❤
@seaveydaniel :don't take my wife^Het is tijd om de taart aan te snijden. En tegelijke tijd schieten jack&jonah ook een kanon af met een kleur er in. Daniel en ik hebben samen het mes vast en snijden de taart. We tillen de taart op en zien de kleur 'ROZE ITS A GIRL' gil ik en ik spring in daniels arme en zoen hem. Om ons heen vliegt allemaal confettie. Ik huil uit blijdschap. 'I love you'verluisterd daniel in mn oor 'i love you to'glimlach ik naar hem.
Can my life get any better?
JE LEEST
You (Finished) (Dutch Version)
FanfictionEen vakantie naar LA veranderd heel je leven. Rang #2 van de #206 in COVERS! 16-04-2019