5.

242 4 1
                                    

Pov liza

Iedereen pakt zn strand spullen weer in en is klaar om te gaan eten. We hebben met zn alle besloten om te gaan eten bij een restaurant in de stad.
We nemen alemaal plaats een een gezellig tafeltje in de hoek. Ik bestel een piza corbyn en jack ook en de rest besteld een pasta. Als we ons eten hebben genieten we dr allemaal van. "Maar wat doen jullie hier in LA dan" vraag ik nieuwsgierig
"Nou kijk wij zijn een band met zn 5 en we touren en we hebben hier nu een lamge tussen stop. En eben is onze openings act." Vertelt jonah.
"Zo dus jullie zingen allemaal!' Zeg ik verbaasd. "We kunnen straks wel een stukje zingen voor je"zegt daniel. "Dat zou erg leuk zijn" zeg ik lichtjes verlegen.

We staan buiten en we gaan nog wat leuke winkeltjes in waar ik een leuke armband koop

We staan buiten en we gaan nog wat leuke winkeltjes in waar ik een leuke armband koop

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We lopen weer terug naar het hotel. "Zin om nog ff te chillen mrt zn alle?" vraag jack
"Lijkt me leuk"zeg ik
We lopen de hotel kamer van jack en corbyn in het is heel anders dan de mijne maar ook erg mooi. Daniel pakt de gitaar "we hadden nog belooft om voor je te zingen"zegt die glimlachend dus ze beginnen met zingen.


Als ze klaar zijn zeg je "wauw dat was echt heel mooi"
Het is inmiddels als 22:00
"Ik moet maar eens gaan" zeg ik
"Uhm liza heb je mischien je nummer voor ons zodat we mischien nig een keer kunnen afspreken" vraagt zach nerveus. "Tuurlijk dit is mn nummer *******"
"Nou spreek jullie later dan" zeg ik glimlachend. "Bye"zeggen alle boys

Terug in mn eigen hotel kamer lig ik op bed na te denken wat the hel me vandaag is overkomen.

 Weer zo'n shitty hoofdstuk but ey

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Weer zo'n shitty hoofdstuk but ey. Ok doei :)

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu