Pov liza
Het is al weer een paar weken verder en ik spreek corbyn en de rest van de jongens nog vaak over facetime. Jack en ik appen en facetimen ook elke dag. Mijn gevoel voor hem is nog steeds heel groot. Maar de laatste tijd reageert die kortaf op mn appjes en neemt die nooit zn telefoon op.. ik hoop dat het goed met hem gaan. De andere jongens zeggen dat ze niet weten waarom jack dat doet.. vreemd...Omg!!! Vandaag vlieg ik naar amerika naar het gezamelijke huis van de jongens.
Het is een pittig lange vlucht maar ik heb mn oortjes mee dus ga maar een film kijken.Op het vliegveld in amerika.
Ik neem een taxi naar het huis van de jongens . Onderweg herkent de taxi chauffeur mij. Ik neem een video berichtje op voor zn dochter. Hij xet me af en geeft me de koffer uit de achterbak. "Heel erg bedankt" zeg ik aardig " geen probleem jij bedankt voor de video voor mijn dochter." Zegt die " doe haar de groetjes" zeg ik lief. De taxi rijd weg ik ren zover als dat kan met mn koffer naar de deur. Ik druk op de bel. De deur gaat open en daar staat een zach herron met grote ogen. "Omg liza wat doe jij hierrr"zeg die blij als die me optilt in een knuffel en me rond draait. "Supriseee" giegel ik.
Zach neemt mn koffer mee naar binnen vanuit de woonkamer hoor ik de stem van daniel zeggen "wie was dat en waarom duurde het zo lang?" Ik hoor de andere jongens gillen omdat corbyn scoord met fifa. "Iemand heel bijzonders" zeg zach als ik naar de woonkamer ren. Ik blij in de deur opening staan. "You missed me?" Zeg ik lacherig corbyn vliegt half van zn stoel en ik ren naar hem toe en spring in zn armen. Daniel en jonah komen ook naar mij toe gelopen ik heef ze alle bij een dikke knuffel. "Ik heb jullie zo gemist"zeg ik als ik een sip gezicht trek. "Waar is jack eigenlijk?" Vraag ik er meteen achteraan. "Heeft hij het je niet verteld?"vraagt corbyn verbaasd. "Nee wat die me moeten vertellen dan"zeg ik een beetje gespannen. "Hij is op vakantie naar spanje met zn girlfriend"zeg daniel. Ik voelde mn hard ik 1000de stukjes breken. "Oh" is het enigste wat ik uit mn keel kan krijgen. Corbyn trek me in een knuffel "i'm sorry"zeg die als ik mn tranen laat lopen op zn schouder. Zo apart dat ik kan huilen om een jonge die ik nog maar zo kort ken en zo weinig zie. Toch gebeurt het. Samen met corbyn loop ik naar zn kamer waar ik samen met hem ga slapen in zijn 2persoond bed. "Ga maar lekker douchen" ik knik. Corbyn pakt een hoodie uit zn kast en geeft die aan mij. "Dankjewel" zeg ik als ik glimlach naar hem.
Ik kleed me uit en stap onder de warme douch. Ik ben mijn eigen shampoo en wasgel vergeten handig weer. Ik gebruik dus maar corbyn's shampoo en wasgel. Ik stap onder de douch vandaag en trek corbyn's hoodie aan met een joggingsbroek. Ik borstel mn haar door en loop naar de jongens die nog steeds fifa aan het spelen zijn.
Omdat de jongens weten dat ik video games niet leuk vind gaan we een film kijken die jonah heeft uit gekoken (harry potterrr)
Ik zit naast corbyn op de bank.
Niet ver de film in val ik in slaap.Volgende ochtend.
Ik word wakker in corbyn's bed.
Ik sta op en loop naar de keuken waar ik corbyn al hoor praten. "Goedemorgen" zeg ik blij als ik de keuken in loop. "Goede morgen ik heb een ei voor je gemaakt"zeg die trots op zichzelf.Samen ziten corbyn en ik ons ei op te eten. Corbyn lach naar zn beeldscherm van zn telefoon hij draait hem naar mij toe en ik zie een foto van ons 2 gister avond op de bank.
Ik besluit om hem op instagram te zetten.@liza
Liked by zachherron and 840.659 others
@liza : happy to be back by my bestfriends❤ @corbynbesson @zachherron @jonahmirais @seaveydaniel840 comments.
@corbynbesson : you'r sooo beautiful😍
@zachherron : i missed you so much😔
@jackaverymusic: wait you'r at our house?
@seaveydaniel : @jackaverymusic yes dat is balen voor jou dat je nu in spanje bent..
JE LEEST
You (Finished) (Dutch Version)
أدب الهواةEen vakantie naar LA veranderd heel je leven. Rang #2 van de #206 in COVERS! 16-04-2019