27.

119 2 1
                                    

Pov liza.

Paar maanden na bruiloft.

Ik lig samen met daniel op de bank een film te kijken. Uit het niks voel ik me echt vreselijk. Ik ren naar de wc en gooi mn hele maag inhoud eruit. Daniel staat achter me en houd mn haar vast.

Paar dagen later.
Daniel is vandaag naar de studio en mijn moeder komt vandaag op bezoek.

We zitten samen aan de eet tafel gezellig thee te drinken. Uit het niks word ik weer heen misselijk. Op de wc gooi ik weer alles er uit. Mijn moeder komt er aan gesnelt. "Lieverd gaat het wel goed?"vraagt ze bezorgd
"Ik weet het niet mam... het is al een paar dagen zo"zeg ik angstig. "Ben je wel ongesteld geweest de afgelopen maand?"vraagt ze
Ik kijk haar met grote ogen aan. Nu ze het zegt... "we gaan wel ff naar de winkel" die zit om de hoek dus lopen we dr samen heen.

Terug uit de winkel.

Ik heb net de test genomen en zit nu zenuwachtig met mn moeder in de badkamer te wachten tot dat er iets te zien is. Na 10minuten kijk ik en zie 2lijntjes staan. Dat betekent. De tranen van geluk beginnen over mn wangen te lopen en ik vlieg mn moeder in dr armen.

Ik heb een doosje gemaakt met de test en een rompertje. Mijn moeder is weer terug naar huis. Ik hoor de voor deur open gaan. "Baby ik ben terug"roept die " ik ben in de woonkamer"
Hij ploft naast me neer op de bank en drukt zn lippen op de mijne. "Ik heb iets voor je"zegt ik blij. Ik loop naar de slaapkamer en pak het doosje en overhandig het aan daniel.

Hij opent het doosje en kijkt me met grote ogen aan. "Ben je sirieus?"vraagt die met een brok in zn keel. "Dood sirieus" hij springt op en tilt me van de bank en draait me in het rond. "We worden eindelijk een familie" zegt die liefde vol als die me zoent.

Next day

De jongens komen binnen lopen hun weten nog niks van onze zwangerschap. Ik heb voor hun ook een doos gemaakt met de test en een rompertje er in met de text "i love my uncle's"

We zitten met zn alle aan de tafel. Ik pak de doos en zet hem voor de 4jongens neer " kadoootje voor jullie"zeg ik blij. Ik ga bij daniel op schoot zitten. De jongens trekken de doos open en kijken ons met grote ogen aan. Corbyn en zach vliegen ons om de nek. Niet veel later jonah en jack ook "congratzz"zeggen ze alle 4

@lizaseavey

@lizaseavey

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

4.574.484 likes
@lizaseavey : we are going to be a little family🤰❤

6048 comments
@corbynbesson : i'm going to be her/his favorite uncle!
@zachherron: @corbynbesson nope thats me!
@seaveydaniel : my beautiful preggo woman😍

@seaveydaniel

@seaveydaniel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

6.459.483 likes
@seaveydaniel : daddy's baby girl of boy🤰❤ @lizaseavey i love u❤

8478 comments


You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu