eind.

132 3 0
                                    

Dit is het laatste hoofdstuk!

Pov liza.
2 jaar later.
De laatste tijd voel ik me niet mezelf en erg emotioneel. Ik ben ook al anderhalfweek overtijd. Dus ik besluit om een zwangerschaps test te halen. Daniel is naar de studio dus ik doe emma in de buggy en vertrek naar de drogist.

'Hai hoe kan ik u helpen?'vraagt de vrouw achter de balie lief.
'Uhm ja mag ik een digitale zwangerschaptest'glimlach ik lief terug.
'Ja moment' ze loopt naar achter en komt niet veel later terug met een zwangerschaps test.
'Dat word 12.95'
Ik betaal en loop terug naar huis.

Ik leg emma in haar bedje voor haar middag dutje en loop naar de badkamer. Met hartkloppingen doe ik de zwangerschaptest.

Zwanger

Staat er. Ik kijk er met traanogen naar.. we kijken nog een kindje!!!

Ik zit een manier te verzinnen hoe ik het daniel kan vertellen. Ik google wat dingetjes en dan ineens zie ik iets leuks! Ik ga emma een truitje aan trekken met de tekst 'big sister' er op aan doen. Ik bestel hem meteen en hij word morgen bezorgd. Dat komt mooi uit want daniel is morgen tot 4 uur in de studio. Daniel slaapt vanacht ook niet thuis maar in de studio met de boys.

Ik doe sunny aan de lijn en trek emma haar jas aan en gaan naar het park om te wandelen. Ik neem voor de zekerheid emma's buggy mee als  ze dan moe word kan ze gaan zitten. In het park klik ik sunnys riem los en ze rent rond door het bos maar ze verliest ons niet uit het zicht. Ik help emma van de glijbaan en duw haar in de speciale kinder schommel.

Na een tijdje klik ik sunny weer aan dr riem en zet ik emma in dr buggy.
En lopen we naar huis.
Thuis aangekomen ben ik zo moe. Door alle hormonen door de zwangerschap. Ik besluit om naar bed te gaan. Emma wilt bij mij blijfen dus ik leg haar bij me in bed.
Ik geef emma een kus op dr voorhoofd en ga naast dr liggen en knip het licht uit.

Next day.
Ik trek emma het truitje aan en daniel kan elk moment thuis zijn. Ik zit in onze slaapkamer. Met emma op het bed
'i'm home'hoor ik daniel roepen. 'Ik heb in de slaapkamer wil je ff komen?'roep ik terug. De deur gaat open en emma rent naar daniel toe. Daniel tilt dr op en geeft dr een zoen. Hij heeft nog niks door. 'Leuk truitje heeft ze aan he'glimlach ik naar hem.
Hij kijkt naar het truitje en kijkt me met grote ogen aan. 'Meen je dit?'vraagt die geschokken.
Ik haal de zwangerschaps test achter mn rug van daan en er lopen tranen over mn wangen van geluk. Ik knik.
Daniel rent naar me toe en tilt me op. Ik sla mn benen om ze middel. Hij drukt zn lippen op de mijne. 'Where going to be parents again'zegt die antuciast.

Eind

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu