6.

225 4 0
                                    

Pov liza

Vandaag ga ik met mn ouders een dag weg naar de stad.
Ik kleed me aan in een spijker shortje en een witte kroptop. Doe mn witte vans aan en stap me hotel kamer uit om naar mn ouders hotel kamer te lopen die verder op in de gang zit.
Ik klop op de deur en meteen gaat de deur open en komen mn ouders naar buiten gelopen.

*skip de stad*
Ik ben weer terug in mn hotel kamer en heb in de stad een leuk broekje gekocht en een nieuwe parfum.

Nu gaan we eten boven op het dak van het gebouw met uitzich over heel LA

Als we terug zijn van het eten krijg ik een appje van een onbekent nummer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als we terug zijn van het eten krijg ik een appje van een onbekent nummer.
Onbekent: "hey zin om te chillen? X corbyn"
Ik: "sure mijn hotel kamer?"
Corbyn: "prima"

Niet veel later word er op de deur geklopt ik open de deur en welkom de jongens in mn hotel kamer. "Wow mooie kamer"zeg eben met grote ogen ik glimlach en vraag "willen jullie iets drinken" "cola is goed" zeg daniel. Ik schenk alle jongens een glas cola in en we gaan op mn bed zitten "netflix?" Vraag ik "sure" zeg jack enthousiast
Ik kies de film birdbox.
Halfe wege de film leg ik mn hoofd zachtjes tegen de schouder van jack. Hij kijkt me lief aan en glimlacht.
Jack gaat met zn hand in mn haren en maseerd door mn haren. Ik sta op het punt om in slaap te vallen als alle jongens opspringen behalfe jack. "Wij gaan maar weer eens het was erg gezellig we spreken je nog wel"zegt corbyn haastig hij grijnst naar jack en loop samen met zach , daniel , jonah , eben de kamer uit. Ik trek een raar gezicht maar ik trek me er verder niks van aan. En leg mn hoofd op jacks borstkast. Hij gaat door met het maseren van mn haar en zo val ik in slaap.

Ik weet niet wat het is maar wattpad upload alle hoofdstukken 2 keer en kan het niet verwijderen dus ja ik weet niet of jullie dat ook zien maar ik wel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik weet niet wat het is maar wattpad upload alle hoofdstukken 2 keer en kan het niet verwijderen dus ja ik weet niet of jullie dat ook zien maar ik wel. Ik dacht ik meld het ff voordat jullie denken whatt? :)

EYy weer zo'n shitty hoofd stuk buttt eyy :) jack is cute ;)

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu