Pov liza
Er word om geroepen dat het waterpark gaat sluiten. Jack en ik staan op en lopen naar onze plek waar we onze spullen hebben. Daar zien we de andere 3 jongens al staan met hun spullen en de spullen van jack en mij. "Zullen we gaan?"vraagt corbyn "ja" we lopen samen naar de uitgang.
Terug bij het hotel.
We gaan allemaal naar onze hotel kamers. Ik maak me klaar om met mijn familie uit eten te gaan.
Terug van het uiteten.
Ineens krijg ik een appje van jack
J: hey zin om samen naar het park te gaan :)"
L: "ja lijkt me leuk :)"
L: " over 5 min bij je hotel kamer?"
J : " prima tot zo :)"
L : :)Ik loop naar jack's zn hotel kamer hij staat al op me te wachten. Samen lopen we naar het park.
We laten ons vallen op een bankje aan de rand van een meer in het park. Er zwemmen alemaal eendjes rond en je hoort de vogels fluiten.
"Weet je wat best gek is" begin ik met praten. Jack kijkt me aan "nou?" Vraagt fie nieuwsgierig "ik ken jullie pas zo kort en jullie voelen echt nu al als mn beste vrienden" zeg ik glimlachend naar jack. "Ik weet het wij voelen ook het zelfde bij jou"zeg jack terug.
Ik glimlach naar hem en leg mn hoofd op zn schouder als we samen staren naar het water voor ons. Het is stil. Maar niet ongemakkelijk stil. Een fijne stilte. "Hoelang blijfen jullie nog in LA" vraag ik uit het niks aan jack "4weken jij?"vraagt die terug. "owh ik 3 weken" zeg ik met een sip gezicht.
Na een tijdje begint het donker te worden. En krijg ik het koud. "Hier"zeg jack als die mij zijn leren jas overhandigd. "Dankjewel" zeg ik lief en doe de veel te grote jas aan :)
Samen lopen we hand in hand terug naar het hotel.Voor liza's hotel deur.
"Ik vond het vandaag erg gezellig"zeg ik tegen jack als ik verlegen naar beneden glimlach. "Ik ook ik hoop dat we vaker dit soort dingen kunnen doen"zegt die glimlachend.
We kijken elkaar een paar seconden aan. Jack buigt zich langzaam naar me toe en wilt zn lippen tegen de mijne aan drukken maar ik draai mn gezicht weg. "Uhm sorry uhm" zeg ik stotterendSorry wou ff cliche doen.. :) daag
JE LEEST
You (Finished) (Dutch Version)
FanfictionEen vakantie naar LA veranderd heel je leven. Rang #2 van de #206 in COVERS! 16-04-2019