24.

156 3 3
                                    

Pov liza.
De afgelopen weken zijn daniel en ik druk geweest in ons nieuwe huisje.

De laatste dingen zijn klaar en vandaag trekken daniel en ik in.
Ik doe sunny aan dr lijntje en doe haar bij corbyn in de auto. Daniel's auto zit vol met spullen dus corbyn rijd mee met sunny en haar spullen.
Ik stap naast daniel in zn auto en hij kijkt me met een big smile aan.
Hij buigt vanuit zijn stoel naar mij toe en drukt zn lippen kort op de mijne. Hij houd zijn hand op en ik leg mijn hand op de zijne. Hij start de auto en rijd weg.

Daniel tilt alle spullen naar binnen samen met corbyn. Ik wou gaan helpen maar daniel wou dat niet omdat het te zwaar was...
Dus ik begin maar het servies uit te pakken in de keuken.

Als ik bijna klaar ben in de keuken komt daniel de keuken in lopen. Hij gaat achter me staan en slaat zn armen om mn heupen en legt zn hoofd on mn nek. "Als wij samen nou even naar het centrum gaan voor wat dingetjes"zegt die. "Corbyn gaat hier verder bezig" zegt die er achteraan. Ik knik zet de laatste paar dingen in de kasten en loop achter daniel aan naar zn auto.

We zijn eerst naar de supermarkt gegaan.
We hebben de benodigdheden gekocht zoals broodbeleg en avond eten en een boel fruit.

@liza

@liza

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

495.659 likes
@liza : my lover and bestfriend❤

549 comments
@zachherron : ok this is to cute😍
@seaveydaniel : you will be Mrs seavey one day😍💍❤
@fan345 : ^😍

Als we alle boodschappen in daniels auto hebben gaan we naar de elektronica winkel.
We kopen een koffie aparaat. En een superleuke staande lamp. We hebben ook een leuke hangstoel besteld.

Als alle spullen in de auto liggen rijden we ook nog naar het tuincentrum. Daar kopen we een leuke grote plant voor in onze woonkamer. En ook een mooi boeket voor op de tavel.

Aangekomen thuis tilt daniel de zware dingen naar binnen en ik de lichte dingens zoals het koffiezet apparaat.
We lopen naar binnen en treffen naar corbyn aan met sunny aan het spelen.

Als ik alle boodschappen heb uitgepakt komt corbyn de keuken in lopen. "Ik ga dr weer vandoor." En geeft me een stevige knuffel. "Oke heel erg bedankt voor je hulp!"

"Babee" hoor ik daniel roepen vanuit de woonkamer. Ik loop naar hem toe. Hij klopt naast hem op de bank. "Wassup"vraag ik hem.
"Ik heb een kadotje voor je"zegt die blij. "We gaan samen een week naar parijs"zegt die blij "daniel! Je weet dat je niet zulke dingen hoeft te doen"zeg ik. " ik wil gewoon het beste voor mn babygirl"zegt die voordat die zn lippen op de mijne drukt.

"Ohja vanavond komt corbyn weer chillen hier" zegt daniel
"Oke zullen we dan maar pizza bestellen?"

@liza

@liza

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

640.540 likes
@liza : chilling with my 2 favorite boys ever❤ @seaveydaniel @corbynbesson.

859 comments
@corbynbesson : 😍
@seaveydaniel : and you'r my favorite girl❤
@fan55 : you'r so sweet @liza !
@liza : @fan55 awh thankyou!

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu