Pov liza
Vandaag is het de dag van het concert. Ik had niemand om met me mee te gaan dus ga maar aleen. Ik heb een lange skinny jeans met gaten in de knien aan met een croptop met het nasa logo. Mijn gekrulde haar doe ik een staart. Ik stap in m'n zwart witte nike airmax's
Ready to go.Ik stap in de trein het is super druk dus moet staan. Er staan alemaal mensen tegen me aan gedruk. Had ik nu maar mn rijbewijs..
Vanaf het station in amsterdan pak ik de bus naar de melkweg. Er staat bij de melkweg een speciaal bord voor mensen met backstage passen daar loop ik heen. De bewaker scant mn
Kaart en laat me dr langs.
Ik kom uit in de zaal waar straks 1000de fans staan. Ik volg de mensen voor me en kom op het podium. "Tijd voor de meetandgreet" roept een beveiliger. Ik sluit aan in de rij er staan 6 mensen voor me. Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig. Ik heb ze zo lang niet gezien.
Ik word uit mn gehaalt door de bewaker "jou beurt"zegt die als die me naar binnen laat. Ik loop naar binnen en daar voor me staan de jongens van why dont we.
"Hey lang niet gezien i guess?"zeg ik zenuwachtig. Corbyn rent op me af en trek me in een knuffel. "Ik heb je zo gemist. Sorry dat we geen contact met je zochten het was nog wel druk de laatste weken."zegt die.
"Ik heb jou ook gemist"zeg ik als ik hem nog strakker knuffel. Ik draai me om naar de andere jongens die me alemaal aan kijken. Ik geef zach ,daniel & jonah een knuffel. Ik loop naar jack die me schuldig aan kijkt. "Liza het spijt me zo dat ik geen contact heb gezocht" ik kap hem af door hem in een strakke knuffel "het geeft niet ik weet hoe druk tour kan zijn" hij kijkt me opgelucht aan."Fototijd" word er geroepen. Ik ga tussen jack en corbyn staan. Jack geeft me een kus op mn wang en corbyn kijkt ons blij aan de rest van de jongens staan er gewoon normaal op. "We zien je straks nog wel"zegt corbyn "komt goed"zeg ik voordat ik weg loop.
JE LEEST
You (Finished) (Dutch Version)
FanficEen vakantie naar LA veranderd heel je leven. Rang #2 van de #206 in COVERS! 16-04-2019