3

302 5 2
                                    

Pov liza

De volgende dag kleed in me aan om naar het ontbijt te gaan ^
Ik loop de deur uit en uit de kamer naast mij komen 2 jongens gelopen de zelfde jongens als gister. Die met de krullen en het blonde haar. "Hey" zegt de gene met het blonde haar. "Hey?" Zeg ik op een vragen de toon waar ik mee bedoel hun namen.
"Corbyn" zegt de gene met het blonde haar. "Jack" zegt de gene met de krullen. " aangenaam ik ben liza" glimlach ik lief.
"Was je onderweg naar het ontbijt?" Vraagt corbyn
"Ja eigenlijk wel ja" glimlach ik schuin. " cool wij ook kom anders bij ons zitten" zegt jack
"Uhm oke denk ik" zeg ik een beetje nerveus. Samen met zn 3 lopen jullie naar het ontbijt. Tijdens het ontbijt krijg je bijna geen hap door je keel want de 2 jongens maken je aleen maar aan het lachen met hun domme grapjes. Later komen er 3 andere jongens bij zitten die zich alemaal netjes voorstellen. "Zach" "jonah" "daniel" zeggen ze allemaal lief. "Liza" zeg ik glimlachend naar de 3 jongens.
Na het ontbijt loopen we trrug naar onze hotel kamers.
"Hey heb je moschien zin om vanmiddag met ons mee te gaan naar het strand?"vraagt daniel.
"Ja lijkt me leuk" zeg ik glimlachend.
"Oke nice tot straks 2uur bij de receptie?"
"Prima tot dan" glimlach ik en loop mn kamer in.
Ik weet niet wat het is maar ik zou nooit zo maar ja zeggen tegen vreemden maar bij deze jongens voel ik me op mn gemak.

Ik kleed me uit en stap in bad. Ff lekker relaxen. Een halfuurtje later stap ik uit bad en trek mn bikini aan en trek mn kleding van vandaag er over heen. Ik smeer me nog ff goed in met zonebrand en stop een strandlaken ,zone brand en een flesje water in mn strand tas. Ready to go het is nog maar half 2 dus ga nog ff op social media tot dat het 5 voor2 is en ik vertrek naar de receptie.

Lees over hun strand avondturen in het volgende hoofdstuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lees over hun strand avondturen in het volgende hoofdstuk.

Ik weet echt niet wat ik aan het schijfen ben nu echt shitty. Ok doei :)

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu