15.

145 4 0
                                    

Pov liza

Vandaag komt bad things ft machinegunkelly uit.
En vanavond heb ik mijn eerste eigen concert! In de melkweg. Het is helemaal uit verkocht. Jammer genoeg konden de jongens niet komen.

Ik zit nu backstage in de make-up en ga zometeen naar de styling.
Mn maneger suzanne komt binnen lopen en vraagt als ik klaar ben dat ik dan ff met dr mee wil lopen.
Na de make-up en styling loop ik met haar mee. Machinegunkelly was gearriveerd. Ik begroep hem met een grote knuffel. "Fijn dat je er bent" zeg ik blij

Over een half uur begint het concert. De mensen komen alemaal de zaal in. Mijn familie kan mee kijken vanuit backstage. De laatste dingetjes worden aan mn haren gedaan. Ineens vliegt de deur open van mn kleed kamer. Ik kijk geschikt op. Daar zie ik corbyn staan met een blij hoofd. "Omg" gil ik als ik op hem afren en in z'n armen spring. "Wat doe je hier!! Ik dacht dat je niet kon komen"zeg ik verrast. "Mijn family is op vakantie hier in nederland" zegt die blij. "De jongens konden er helaas niet bij zijn"zegt die sip. "Ik ben al blij dat jij er bent"zeg ik als ik hem nog in een knuffel trek.

De lichten in de zaal gaan uit en en komt een hoop gegil uit de zaal. Het intro is gestart. Ik loop het podium op en begin met wat covers te zingen. Iedereen zingt mee. "Geef allemaal een heel groot applaus voor machinegunkelly" roep ik door de microfoon het publiek gaat los.
Samen peformen we ons liedje badthings. Ik zing nog een niet uit gebracht liedje en loop van het podium. Ik spring in corbyn's armen "i did itttt"zeg ik hyper actief
"Youuu diddd ittt" zeg corbyn als die me rond draait en weer op de grond zet. Ik geef de rest van mn familie en crew ook een knuffel. Ik plaats nog een foto van mij en corbyn op instagram.

@liza

Liked by jackj and 749

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Liked by jackj and 749.410 others
@liza : i love you to the moon and back❤
420 comments.
@corbynbesson : i love you to❤
@wdwfan3 : are you guys dating?
@liza : nope he's my bestfriend!😜❤
@seaveydaniel : lizaaa is miss youuu i'm so sorry that i'm not there!!🙃❤

@corbyn

Liked by charlieputh and 1

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Liked by charlieputh and 1.2549 others.
@corbynbesson: touch my bestfriend and i will break all you'r bones!👺
749 comments
@liza : omg you'r weird...
@liza : no jk i love youuuu❤
@zachheron : ok this is to cute i need to go and find a girl bestfriend bye. 🙃
@jackaverymusic : @zachherron what about me bro?
@zachherron : @jackaverymusic i said girl bestfriend you'r a guy..

 🙃@jackaverymusic : @zachherron what about me bro?@zachherron : @jackaverymusic i said girl bestfriend you'r a guy

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lill jsck averyyy cutenesss

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu