9.

204 3 0
                                    

Pov liza.
Na een leuke date samen met jack in een mooi restaurand zitten we in de taxi naar het hotel.
We staan voor mij hotel kamer en zeggen elkaar gedag. Jack buigt iets naar voren en drukt zn lippen op mijn voorhoofd. Ik word zo rood als een tomaat. Ik geeft hem nog een knuffel en loop mn hotel kamer. Ik laat me op het hotelbed vallen. Slaap lekker iedereen :)

Volgende ochtend.
Ik ga met mijn broer samen met de trein naar een ander gedeelte van LA om samen iets leuks te doen. Ik heb me aangekleed wat mascara opgedaan en loop naar de hotel kamer van mn broer. Als die de deur open doet zeg ik "ready to go" "ja lets go" we lopen samen naar het trein station.

Aangekomen op bestemming.

We lopen in een leuke schoenen winkel waar ik zeker een paar schoenen wil gaan kopen. *schoenen verslaaafttt😍*
Dit is zo'n typische winkel waar het muziek zo luid staat dat je elkaar nauwlijks hoort. Dan ineens komt het liedje "all my love" van de boys op. Ik pak mn iphone uit mn kontzak en neem een snapchat op en stuur die naar de jongens.
Na een leuk paar schoenen te hebben gekocht gaan we nog naar een paar andere winkels waarna we wat gaan eten. Als we ons eten op hebben wat mijn broer trouwens heeft betaald ;) lopen we terug naar de trein. Als we terug zijn bij het hotel is het al s'avonds laat. Ik pak mn oordopjes plugg ze in mn macbook en ga wat vlogs kijken van mijn favoriete youtubers niet veel later van ik in slaap :)

Al weer de volgende ochtend ^_^

Vandaag ga ik met de jongens naar een water park hier in LA
Ik trek mijn blauwe badpak aan en trek daar overheen een blauwjurkje zodat het niet doorschijnd :)
Ik pak al mn spullen bij elkaar en vertrek naar de jongens.

Aan gekomen op het water park.

Zach en jack rennen allebij als 2 kleuters naar de grootste glijbaan die er is als ik en corbyn en daniel onze tassen op stoelen leggen. Jonah is ziek dus kan er niet bij zijn ;(
Ik leg op de stoel naast me de tas van jack die hij achter had gelaten bij mij. Aan de andere kant naast mij komt corbyn liggen die inmiddels zn t-shirt aan het uit trekken is. "Ga je mee zwemmen"vraagt die "is goed" ik trek mn blauwe jurkje over mn hoofd uit en trap mijn slippers uit en ren achter corbyn aan het grote zwembad in. Oke wij zijn ook wel een beetje kleuters ;)
Opeens springen er 3 personen naast mij en corbyn in het zwembad terwijl we midden in een discussie zaten over welke film beter was : the birdbox of to all the boys i loved before.
Het waren natuurlijk jack , zach en daniel. "Yooo gaan jullie mee van de glijbanen?"vraagt daniel enthousiast ik knik en loop achter de 4 vrolijke jongens aan. We gaan eerst van de glijbaan waar je met zn 2 in een band moet en dan naar beneden gaat. Ik ga samen met jack , corbyn met daniel en zach met een random volwassen vrouw die achter hem stond in de rij.
Als jack en ik met volle snelheid beneden met onze band over het water glijden kiept onze band op en vallen we allebij in het water. Lachen komen we alle bij boven.
Jack en ik lopen samen door naar de stoelen om daar te wachten op de andere. "Zullen we anders zo'n drankje halen"vraagt jack als die naar een bord wijst waar alemaal slush drankjes op staan "sure" samen lopen we naar de balie jack besteld 2 drankjes ik wou betalen maar jack was me natuurlijk al weer voor :(

Als we onze drankjes op zijn is er nog geen spoor te bekennen van de 3 andere jongens die zouden vast wel van andere glijbanen afzijn. Jack en ik lopen samen naar een bubbelbad gedeelte waar niemand zit. Jack en ik gaan samen zitten. We praten over van alles en nog wat als jack dichter naar me toe schuift. Ik kijk hem aan hij glimlacht naar me en slaat een arm om mn schouder. Het was al bijna tijd dat het park zou sluiten. Ik leg mn hoofd tegen jack's schouder.

Jack pov °_°

Liza en ik zaten samen in het bubbel bad ze zat met haar hoofd op mijn schouder. In zag ze jongens verder op lopen en ik keek ze recht aan ze gaven me een grijns en liepen naar de bedjes. Ik ken liza nog niet zo lang maar het voeld vertrouwd :)

Weer een nieuw hoofdstuk ik vind deze best goed gelukt :)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Weer een nieuw hoofdstuk ik vind deze best goed gelukt :)

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu