21.

156 4 4
                                    

12 uur later

Corbyn komt mn slaapkamer binnen stormen. Waar ik op mn bed lig netflix te kijken. Hij heeft een bosje rode rozen en een tasje vol met eten bij zich. Hij ploft naast me neer op bed. Ik ga tegen hem aan liggen en hij legt zn armen om me heen. "wat zou ik toch zonder jou als beste vriend moeten"zeg ik tegen hem "aleen eten" grapt die. We kijken samen een film. Corbyn is halfe wegen de film in slaap gevallen. Als de film afgelopen is open ik mn telefoon en scroll wat over instagram. Dat zie ik een bericht die ik liever niet had gezien.

@seaveydaniel

@seaveydaniel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

548.058 likes
@seaveydaniel : look what you made me do.

504comments
@zachherron : bro what did you do?
@fan495 : wait? Are you talking about liza?
@tatedahl: jeetje daniel wat happend?

Ik shud corbyn wakker. "Wat is er?"vraagt die geschokt. Ik laat hem de foto zien. "Ik maak me zo zorgen corbyn straks heeft die iets ergs gedaan"zeg ik met een zachte stem.
"Hij heeft het zelf gedaan.. let him go"zegt die als die een kus op mn wang plaatst.

@liza

@liza

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

557.588 likes
@liza : you made me this way.

485comments
@corbynbesson : ❤
Jackaverymusic : you will be fine❤
Fan: i love you liza❤
@seaveydaniel : ...💔

De afgelopen dagen heb ik veel steun gehad aan corbyn. Het is nu de dag voordat we terug vliegen naar amerika.
Ik zit klaar om een cover op te nemen en te plaatsen op youtube.

@liza

665.539 likes
@liza : i'm back with an new cover right before i'm leaving to america again!

649 comments

You (Finished) (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu