Part-16

1.8K 243 74
                                    


"ျပန္​လိုက္​ခဲ့ပါ luhan ငါေတာင္​းဆို​ေနတာပါ "

အသံက​ေအး​ေဆး​ေပမယ္​့ မာန္​ပါသည္​ ။ hyungကိုၾကည္​့လိုက္​မိ​ေတာ့ မ်က္​ဝန္​း​ေတြက ၾကင္​နာ​ေႏြး​ေထြး​ေနတာမ်ား သူထပ္​ၿပီး ​ေဝခြဲမရျဖစ္​​ေစတဲ့အထိ ။ ဟင္​့အင္​းluhan မယိမ္​းယိုင္​နဲ႔ ဒီ့ထက္​ပိုၿပီး hyung ကိုအ​ေႏွာင္​့အယွက္​မ​ေပးနဲ႔ တာဝန္​​ေတြဝတၱရား​ေတြနဲ႔ hyung ကသူ႔က​ိုသူခ်ည္​​ေႏွာင္​ၿပီး မင္​းအနား​ေနမွာ ။

"မလိုက္​ခ်င္​ဘူး hyung အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​​ေတာ့ကို ​ေခါင္​းထဲမထည္​့ဘဲ​နဲ႔ စိတ္​ခ်လက္​ခ်ျပန္​​ေတာ့​ေနာ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ဒီမွာအဆင္​​ေျပတယ္​ "

"တကယ္​မသိခဲ့ဘူး မင္​းဒီလို​ေခါင္​း​ေၾကာမာမယ္​မွန္​း.. ​ေက်ာင္​းလဲဆက္​မတက္​ ဒီလို​ေနရာမွာ ဒီလိုပင္​ပင္​ပန္​းပန္​းလုပ္​ၿပီး​ေနမယ္​လို႔​ေျပာ​ေနတာလား luhan "

". . ."

"မသိ​ေတာ့ဘူး လုပ္​ခ်င္​သလိုသာလုပ္​​ေတာ့ ငါလဲမနက္​ျဖန္​ျပန္​မယ္​ အလုပ္​ကအ​ေရးႀကီး​ေနတာကို ဘာလို႔ ဒီကို လာမိမွန္​းမသိဘူး အလကားသက္​သက္​ "

" hyung စိတ္​ပူ​ေနတဲ့ ကိစၥမ႐ွိရ​ေအာင္​​ေနမွာမို႔ ...."

"​ေနပါဦး အစကတည္​းက​မင္​း​ေျပာ​ေျပာ​ေနတဲ့ ငါစိတ္​ပူစရာ ကိစၥကဘာလဲ .. မင္​းအစဆြဲထုတ္​ရင္​ မင္​းအ​ေဖ​ေသရတဲ့ကိစၥနဲ႔ပတ္​သတ္​ၿပီး ငါ့တို႔ Wu group နာမည္​ပ်က္​မွာစိုးလို႔ ငါက မင္​း​ေနာက္​လိုက္​လာတာလို႔ ​ေတြး​ေနတာလား "

" ဒါဆိုဘာ႐ွိ​ေသးလို႔လဲ hyung ? hyung က ကြၽန္​​ေတာ္​ခ်စ္​သလို ကြၽန္​​ေတာ့ကိုခ်စ္​​ေနတာမို႔လိုက္​​ေခၚတယ္​လို႔​ေတြးရမွာလား ? ကြၽန္​​ေတာ္​​ေလ ဘယ္​တုန္​းကမွ hyung ကိုလက္​လႊတ္​ခ်င္​ခဲ့တာ မ႐ွိဘူး ..အျမဲတမ္​း​ေဘးနားမွာ​ေနခ်င္​လြန္​းလို႔ ႀကိဳးစားခဲ့​ေပမယ္​့ ...အသံုးမဝင္​ဘူး "

ကိုယ္​့ကိုမခ်စ္​တဲ့လူ​ေ႐ွ႕ ခ်စ္​တယ္​လို႔ ဝန္​ခံ​ေနမိတာလဲဘယ္​ႏွခါမွန္​းမသိ​ေတာ့ ...hyung က​ေတာ့ထံုးစံအတိုင္​း ခ်စ္​တယ္​ဆိုတဲ့စကားၾကားတာနဲ႔ တိတ္​ဆိတ္​သြား​ေတာ့တာဘဲ ။ ​ေစာ​ေစာက​ေအာ္​ဟစ္​​ေနတာသူမဟုတ္​တဲ့အတိုင္​း။

Sweet LiesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt