Bölüm 5 : "Çünkü ben kötü biriyim."
━
"Anne!" diye bağırarak annesinin yanına koşan küçük kız onun eteğine ağlayarak sarındı. Annesi saçlarını okşayıp ne olduğunu sorarken Tony bıkmış bir şekilde yayıldığı koltuğa daha da sindi.
"Nathaniel saçımı çekti!"
Tony gözlerini hemen yanında ayaklarını sallandırarak oturan küçük çocuğa çevirdi. Kardeşinin aksine o fazlasıyla sessizdi.
"O daha bebek tatlım." dedi Laura ince bir sesle. Ancak Lila onu dinlemeyip omuzları sarsılarak daha çok ağlamaya başladı.
"Kadınlar işte..değil mi?" dedi yanında oturan çocuğa Tony. Küçük çocuk gözlerini kaldırıp Tony'e bir kaç saniye baktı ve "Evet." diye yanıtladı onu.
"Oğlumun aklını çelme Stark." diye seslendi Clint hemen arkasından. Tony göz devirdi. "Erkek erkeğe sohbet ediyoruz." dedi kollarını birbirine kavuşturarak. "Değil mi Cooper?"
Cooper çekingence başını salladı. Tony bunun üzerine gülüp oğlanın saçlarını elleriyle karıştırdı , ardından arkasına uzanıp bir şey aldıktan sonra onu Cooper'a uzattı.
"Gidip kız kardeşinle oyna." dedi Tony elindeki küçük topu Cooper'a iteleyip. "Biz de biraz rahat-"
Cooper'ın yüzündeki ifadeyle cümlesini yarıda kesti. "Yani , ağlamaktan gözleri çıkacak şuna baksana."
Cooper bir kardeşine bir de topa baktıktan sonra tıpkı Tony gibi bezgince topu aldı ve ayaklarını sürüye sürüye kardeşinin yanına ilerledi.
"Neden emekli olduğunu şimdi anladım." dedi Tony yeniden arkasına yaslanarak. Clint onun yanındaki boşluğa oturmadan önce yumruk yaptığı elini gülerek Tony'nin omzuna vurdu. "Belki sen de olmak istersin." Gözleriyle mutfakta Natasha'yla bir şeyler konuşan Pepper'ı işaret etti.
"Küçük Tony'lerin etrafta koşuşturması güzel olurdu ama biraz daha bekleyecek." diye yanıtladı onu Tony.
"Zaten dünya buna hazır değil." dedi Steve oturduğu yerden homurdanarak. Tony elinin altındaki yastığı yüzbaşının kafasına fırlattı. Ardından gözlerini sıkkınca etrafında gezdirdi. Bu tür 'arkadaşça' buluşmalar bir tek onu sıkıyordu herhalde. Birilerine bulaşmak istediğini fark etti.
"Hey Bruce."
Kucağında Nathaniel'ı tutup bir sağa bir sola sallayarak pışpışlayan adam Tony'nin ona seslenmesiyle başını kaldırıp baktı.
"Nathaniel'a olan ilgin adının Natasha'dan gelmesi mi?"
Tony'nin kurduğu cümleyle hem Bruce hem de Natasha donakalırken salonda baş veren uğultu da kesilmişti. Tony arkadaşlarının aksine patavatsızlığını sinir bozucu bir gülümsemeyle taçlandırırken kimse ne diyeceğini bilemiyor gibiydi Bruce mahçup bir ifadeyle Natasha'ya baktıktan sonra bebeği Laura'nın kollarına bıraktı ve biraz hava almak için arka bahçeye yöneldi. Yanında oturan Clint dirseğiyle sertçe Tony'i dürtünce Tony yüzündeki güleç ifadeyi kesip ne var dercesine Barton'a bakmıştı.
Büyükler kendi hallerindeyken çocuklar ise Tony'nin verdiği küçük sarı topla oynuyorlardı. Lila topu yavaşça uzağındaki Cooper'a fırlattığında top Cooper'a ulaşamamış , aralarındaki mesafenin tam ortasında duruvermişti.
"Lila.." diye söylendi Cooper topa yürüyüp onu almadan önce. "Daha sert atmalısın." Cooper olabildiğine bir kulaç açtı ve topu Laura'ya sertçe fırlattı. Ancak topun suratına geleceğini anlayan kız dizlerinin üzerine çökünce top onu es geçmiş , merdivenlerden aşağı yuvarlanarak inmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoner | Ironfrost
Fanfiction"Oh , Tanrım yardım et bana!" "Yardım edeceğim en son kişi sensin Stark." ⚠️İlk Türkçe Ironfrost (TonyxLoki) kurgusudur.