┇8┇

2.8K 247 184
                                    

Bölüm 8 : Bu ne biçim dev?

  ━  

Loki kulağına dolan küçük mırıltılar eşliğinde gözlerini araladı. Gördüğü ilk şey sönmüş şömineydi. Gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı ve uzandığı yerden doğruldu. Önüne gelen saçlarını tek eliyle arkaya itip etrafına bakındığında şömineye yakın yerde yatan Tony'i gördü. Uyanmasının sebebini de o an anladı. Çünkü Stark uykusunda sızlanıp duruyordu.

Önce umursamadı. Doğrulduğu tüylü halıya kendini bir çuval gibi geri atıp elleriyle de kulaklarını kapamaya çalıştı. Ama bunun bir işe yaramayışıyla yattığı yerden yeniden doğruldu ve kaşlarını çatarak Tony'e bakmaya başladı. Koltuğun üzerine uzanıp eline bir yastık aldıktan sonra onu arkası dönük uyuyan Tony'e fırlattı. Yastık sırtına çarpıp geri yere düşmesine rağmen hala susmayınca Loki bir iç geçirdi. 

"Sus artık Stark!" diye homurdandı Loki. Bir yandan da uykunun verdiği sersemlikle ona doğru süründü. İşaret parmağı arkası dönük adamın omzunu delercesine dürtmeye başladığında Tony'nin sızlanmaları daha da şiddetlendi.

Loki arkasından yaklaşıp kulağına doğru eğilmeden önce hafifçe öksürerek boğazını temizledi. Ardından aniden "STARK!" diye bağırmasıyla irkilen Tony , yine ne yaptığını fark etmeyerek ellerini Loki'nin boynuna sardı. Biraz sonra kendini sırtı yerle buluşmuş , uyandırmaya çalıştığı adamı da gayet zinde ve üzerinde bulunca bileğine sarılı kınından hançerini çıkartıp onun boğazına dayadı. Tony hızlı hızlı alıp verdiği nefeslerinin arasında ,  korku içinde uyandığı uykusunun ardından karşılaştığı tanıdık yüzle rahatlamış bir nefes verirken gözlerini yumdu. Loki ne olduğunu anlamaya çalışır gibi kaşlarını çatmış üzerinde soluklanan adama bakıyordu. Konuşmayacağını anladığındaysa hançeri boğazına bastırdı. 

"Senin derdin ne!"diye bağırdı Loki.

"Asıl senin derdin ne!" diye karşılık verdi Tony de. Hala birbirlerinin boğazını taciz etmeye devam ediyorlardı. Çatılı kaşları ve sinirli solukları birbirlerinin yüzünü delip geçerken , biraz sonra Loki altta kalmaktan rahatsızlık duydu. Dizini kırıp Tony'nin karnına bir tekme savurduktan sonra yana devrilmesini sağlayan Loki , kalkmasına fırsat vermeden doğrulup yerlerini değiştirdi ve saldırmak için atağa geçen ellerini tutup başının üzerine sabitledi. Hala tek elinde duran hançeri yeniden boğazına bastırdıktan sonra Tony'nin şaşkına uğramış yüzüne doğru eğildi. 

"Bir daha uykumu bölersen sabah uyandığında dilin yerinde olmaz." 

Loki yüzünü uzaklaştırıp kollarını tutan elini kendine çektikten sonra tek bacağını sola atıp üzerinden kalktı. Ancak ortamı daha çok gerdiğinden habersizdi. Tony zırhının olmayışını bile umursamadan sinirine yenik düşerek arkası dönük Tanrı'nın omzundan tutarak kendine çevirdi ve kemikli yüzüne bir yumruk savurdu. Loki bunu beklemediğinden geriye düşünce bunu fırsat bilen Tony kalkmasına izin vermeden üzerine eğilerek ikinci yumruğunu da diğer yanağına geçirdi. Başı yere dönükken ağzında biriken kanı tüküren Loki beyaz halının kırmızıya bürünmesine neden olduktan sonra öfkeli bir yüz ifadesiyle Tony'e döndü. Bir anlık sinirle hareket eden Tony , Loki'nin yüzüyle karşılaşınca duraksadı. Loki yakalarına uzanıp aynı şekilde ona karşılık verince muhtemelen Loki'den daha fazla hasar alan Tony geriye doğru savrulup sırtını atölyenin tezgahına çarpınca acıyla inledi. 

Loki ayağa kalkıp yerde yüzünü buruşturmuş uzanan adamın yanına adımladı ve yine yakalarından sertçe tutup ayağa kaldırdı. Tony'nin çoktan teslim bayrağı çektiğini düşünen Loki onun ikinci bir atakta bulunmasıyla şaşırırken , Tony aynı şekilde onun da yakalarından tuttu ve koltuğa kadar sürükledi. Ancak koltuğun orada olduğunu göremediği için sırtını koltuğa çarpan Loki hemen ardından ters takla atınca hala yakalarına tutunan Tony de onunla beraber düşmüştü. Attıkları taklayla koltuğun hemen önündeki cam sehpanın üzerine düşünce , tuzla buz olan sehpayla birlikte yere yapıştılar. Yüzlerinden akan kanlar eşliğinde halının üzerine yan yana yığılan iki adam düzensiz nefesler alıp verirlerken sessizliği Tony bozdu.

Prisoner | IronfrostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin