┇9┇

3.6K 228 364
                                    

Bölüm 9 : Korkularının Üzerine Git

Tutkuların kükrediği günlerde ,

akıl sözünü dinletemez.

-S.Fitzgerald


İşlek caddenin kaldırımında , elinde bir kaç ağır poşetle ve karların içinden bata çıka yürüyordu. Etrafında olup biteni izleyip neden herkesin ellerinde süslemeler olduğunu , arabalarına bağladıkları koca bir ağaçla ne yapacaklarını ve en ilginci de her satış dükkanının önünde neden şişman , sakallı ve kırmızı bir adamın olduğunu sorguluyordu. Başını soluna çevirdiğinde önünden geçmekte olduğu bir mağazanın siyah camına yansıyan görüntüsüne baktı. Başında hala şu kırmızı şapkadan vardı. Yanında poşetlerin ağırlığıyla ilgili homurdanıp duran adama döndü.

"Şu Noel nedir?"

Tony beklenmedik soruyla önce bir kaç saniye Loki'ye bakma ihtiyacı hissetti. Ardından hala ona bakan meraklı bir çift göze karşı koyamadı ve cevapladı.

"İsa'yı biliyor musun?"

Loki dudaklarını büzdü , ardından başını iki yana salladı. Bunun üzerine Tony kendi kendine mırıldandı. "Tanrı , İsa'yı bilmiyor. Acaba ateist mi olsam?"

"Ne?"

Tony hala bir yanıt bekleyen Loki'ye yeniden döndü. "Önemli bir insanın doğum günü." dedi Tony kısaca. Loki kaşlarını kaldırıp bir süre düşündü , ardından tatmin olmasa da hafifçe başını sallayıp anlıyormuş gibi yaptı. Ondaki bu anlamsız bakışları fark eden Tony , dalgaya vurmak amaçlı hafifçe gülümseyip omzuyla omzuna vurdu.

"Ne o? Yoksa hiç doğum günü kutlamadın mı?"

Loki başını usulca iki yana sallayınca bunu beklemeyen Tony yüzündeki güleç ifadeyi sildi. Onun yerine az önce Loki'nin yaptığı gibi anlamsız bir ifadeye büründü.

"Nasıl yani? Hiç mi?"

Loki önce omuz silkti , ardından elinden kaymış poşet kulplarını kolunu yukarı doğru kaldırarak yeniden tuttu. "Yani Thor için ziyafetler verilirdi ama kral olacak olan o'ydu , yani.." Biraz duraksadı ardından devam etti.

"Hayır hiç kutlamadım."

Loki yanındayken ilk defa ondan başkası için öfkelenen Tony hafifçe kaşlarını çattı. Bunu beklemiyordu ve küçük bir empati bile sanki ne hissettiğini anlamaya yetmiş gibiydi. Bir an kendini bir şeyi sorgularken buldu ; Loki gerçekten kötü biri miydi yoksa kötü olmaya itilmiş miydi? Aklını kurcalayan düşünceleri fark ettiğinde başını hızlıca iki yana salladı ve onlardan kurtulmayı denedi. Kabuslarının baş rolünü durduk yere aklamaya çalışmak hoşuna gitmemişti.

İşlek caddede biraz daha ilerlediklerinde , bir ara sokakta , kar oynayan çocukların yanından geçiyorlardı. Tek düşünceleri bir an önce kulübeye varmakken çocuklardan biri kar topunu yürüyen iki adama doğru fırlattı ve kar Loki'nin yüzüne isabet edince oldukları yere çakıldılar. Loki yüzüne yapışan ve görüşünü engelleyen karla bir kaç saniye kalakalmışken , Tony gülmemek için yanaklarının içini ısırıyordu. Sonunda Loki elindeki poşetleri sakince yere bırakıp yüzündeki karı koluyla sildikten sonra gülüşüp duran çocuklara doğru döndüğünde çocukların her biri gülmeyi kesmiş , bir iki adım gerilemişlerdi. Loki küçük bir gözlemle topu kimin attığını tespit etmeye çalıştı ve sonunda gözleri elindeki karı top haline getirmeye çalışan çocukla buluştu. Çocuk yutkunsa da aniden üzerine gelmeye başlayan Loki'den kurtulamamıştı. Loki çocuğu bacaklarından tutup ters çevirince Stark küçük bir panikle etrafına bakınsa da kimsenin görmediğinden emin olunca keyifle olan biteni izlemeye başladı.

Prisoner | IronfrostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin