┇1┇

4.9K 323 269
                                    

Bölüm 1 : "Zeki , milyoner , hayırsever , zampara." 

  ━  

"Lütfen Tony." 

Sarışın Tanrı , makinelerin arasında kaybolmuş , yeni icadıyla uğraşan adama bir kez daha yalvardı. İstediği şey bir çok bakımdan tehlikeli gibi dursa da çaresizdi ve en yakın arkadaşından yardım istiyordu. 

"Milyon kez söyledim , asla böyle bir şey olmayacak kırılma noktası." dedi Stark elindeki gürültülü makineyi durdurup döner sandalyesiyle Thor'a döndükten sonra. Bu konuda netti. 

"Ah! Odin'in sakalı! Babamı bile ikna ettim." 

Tony bir kaç saniye durdu , bakışlarını bir noktaya sabitledi. Ardından yeniden Thor'a döndü ve kaşlarını kaldırdı. "Baban olsaydım şamarı yerdin." 

Thor anlamsızca Tony'e baktı. "Ne? Az önce ne dedin?"

Tony gözlerini devirip önündeki işine devam etmeye başlayınca Thor ona daha fazla yaklaştı. "Ona katlanmak zorunda bile değilsin!" 

Tony makineyi yine durdurdu. "Evcil bir hayvan isteseydim köpek alırdım Thor , Loki'yi değil!" 

"Tony.." dedi Thor yalvarır bir tonda. "Onu sevmediğini biliyorum ama Asgard'a giderse..giderse ona ne yapacaklar bilmiyorum."

"Açık konuşayım Thor , umurumda bile değil. Bu herif bir çok insanı öldürdü geri kalanını da yaraladı. Clint'e ne yaptığını hatırla." 

"Biliyorum." 

"Bence idam edilmeli. Söylesene Asgard'da idam var mı? Halka açıksa ben de gelirim." 

"O benim kardeşim Tony. Ne hata yapmış olursa olsun." 

Thor son kelimesine kadar giderek sessizleşmiş , gözlerini kaçırır olmuştu. Tony yavaş yavaş anlamaya başlamıştı. Thor kardeşinin yaptığı bütün her şeyin sebebini kendi olarak görüyordu. Karmaşık aile ilişkilerine kafa yormayı sonraya bıraktı ve bu kez gözlerini sağına çevirdi. Laboratuvarının büyük bir bölümünü kaplayan filtreli camın ardında , koltukların birinde elleri ve ağzı bağlanmış Loki oturuyordu. Bir gün önce yaşanan onca şeyi şimdi kendi evinde bir misafirmiş gibi oturan bu adamın yaptığına bir an inanamadı.

"Dünyada esir kalacaksa neden hapishaneye falan gitmiyor?" 

Thor gülümsedi. "Çünkü hiç bir hapishane onu tutacak güçte değil." Masanın üzerinden aldığı bir tornavidayı elinde çevirip incelerken gülümsemeye devam ediyordu. "Keşke yüksek teknolojili bir hücre yapacak kadar zeki , milyoner , hayırsever ve zampara biri olsaydı." 

"Tek seferde söyledin , tebrikler. Zekamı biraz daha översen kabul edeceğim." 

"Gerçekten mi?"

"Hayır."

"Agh." Thor tornavidayı masaya sertçe bıraktı ve Tony'den biraz uzaklaştı. Elini sarı saçlarından geçirip kendini yeniden düşünmeye itti. Loki'yi Asgard'a götürmek istemiyordu çünkü Odin ona yeteri kadar sinirliydi. Vereceği en hafif ceza bile Loki'nin bir uzvunu kaybetmesi demek olabilirdi. Onu geri götüremezdi bundan emindi. Kardeşi de akıllanacak gibi değildi. Asgard'a gidip Odin'e neredeyse dünyada kalması için yalvaran Thor'u umursamamıştı bile. Aklı hala kurnazlığa çalışıyordu. Dünyada başıboş dolaşamazdı , daha akıllanmamıştı. 

"Ne kadar gerildin şuna bak tırnaklarını yiyorsun! Ah peki , onun için bir hücre yapacağım ama açlıktan ölse bile yanına yaklaşmam bil!" 

Arkası dönük bir yay gibi gergin duran Thor , Tony'nin kurduğu cümleyle gülümseyerek aniden döndü. "Yaşa metal adam!" Büyük adımlar atarak Tony'nin yanına geldi ve oturduğu için biraz eğilerek ona sarıldı. Tony böyle şeylerden hoşlanmadığı için o görmeden gözlerini devirse de bir eliyle onun sırtına vuruyordu. Gözleri ise siyah camın ardında bile parlamakta olan yeşillerle buluşuyordu. 

  ━  

  ━  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Prisoner | IronfrostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin