39.

1.4K 160 14
                                    

Jin a Jungkooková mama sa otočili, keď Jungkook s Jiminom prišli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jin a Jungkooková mama sa otočili, keď Jungkook s Jiminom prišli.

„Stále spí?" spýtal sa Jungkook, na čo prešli okolo Jina, ktorý bol pri vchodových dverách.

„Hádam, že áno. Nevyšiel."

Jin zatvoril dvere a Jungkook si sadol na gauč.

„Zostanem tu. Prosím, nerozbi žiadnu vec, čo sa ti dostane pod ruku," povedal Jungkook, priviedol Jimina a otočil sa k televízií.

Jimin prikývol a zhlboka sa nadýchol predtým, než potichu otvoril dvere od spálne, uvidiac telo ležiace na posteli.

Vstúpil a prekvapil sa, keď uvidel, že Taehyung má otvorené oči a zíza na stenu. Taehyung ho spozoroval a nečakane si sadol.

„Čo tu robíš?"

Jimin pristúpil a sadol si na kraj postele, čo spôsobilo, že si Taehyung pritiahol nohy k hrudi, aby sa ich Jimin nedotkol.

„Porozprávajme sa."

„Odišiel som z nejakého dôvodu," zašepkal Taehyung, položiac si hlavu na kolená.

Jimin si povzdychol a pozrel sa smerom k zemi. Chcel sa hrať s prsteňom, ktorý mal zvyčajne na prste, no teraz tam nemal nič. Skurvený zlodej.

„Prepáč. Viem, že som ti ublížil. Viem, že ma máš rád a ja som to iba odignoroval. Mal by som to vyriešiť," povedal Jimin a pozrel sa na Taeho.

Taehyung pokrútil hlavou.

„Nie som nahnevaný preto. Ako môžeš vedieť, že ťa mám rád, ak to ja neviem?" povedal Taehyung,

„Som nahnevaný, pretože si mi povedal, že ma máš rád a potom si išiel dať svoje panictvo nejakému cudzincovi? Naozaj som ťa tak moc znepokojoval, že si sa rozhodol na mňa nepočkať?"

Jimin sa zamračil. Taehyung neklamal. Jimin zabudol naňho čakať, akonáhle ho naštval. Na prvom mieste nemal byť naštvaný, takže to bolo na Jiminovi.

„Viem," prikývol Jimin, „naozaj som nemal byť naštvaný, no nie je fér, že mám na teba čakať. Nemal by si vedieť, či ma máš rád?"

Taehyung na Jimina prižmúril oči.

„Vždy som ťa mal rád. Tak mi, sakra, prepáč, že som nebol oboznámený s pocitom ako láska. Nikdy som nič také nezažil, takže som nevedel, čo to je," povedal chladne Taehyung.

Jimin sa naňho pozrel a načiahol sa k nemu, no Taehyung zamrzol.

„Nedotýkaj sa ma."

„Tae..."

„Nie. Pobozkal si ma bez môjho súhlasu. Ak by som bol osoba so sklonmi k násiliu, udrel by som ťa," povedal Taehyung, „ale nikomu nechcem ublížiť."

FATE  [VMinKook; TR] ✔Where stories live. Discover now