130.

1.6K 152 44
                                    

Posledná časť je venovaná všetkým, ktorí zostali až do konca 💟💟💟

Keď v posledný deň zazvonil zvonček, Jimin vybehol zo školy a začal tancovať na školskom dvore

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď v posledný deň zazvonil zvonček, Jimin vybehol zo školy a začal tancovať na školskom dvore.

Jungkooka Taehyung ho sledovali, kričali a oslavovali leto. Ľudia okolo nich prechádzali a smiali sa, niektorí na nich ukazovali a iní začali točiť video a tancovať s nimi. Taehyung sa zachichotal a oprel sa o Jungkookovú ruku.

Je tak šťastný."

Jungkook sa usmial a sledoval ako sa Jimin hral na blázna.

Vidím."

Taehyung zapišťal, keď ho niekto zozadu pošteklil na bokoch. Pozrel sa na Yoongiho, ktorý sa naňho usmieval, no jeho pohľad sa potom sústredil na dav v diaľke.

Jehotvár sa skrútila znechutením, keď uvidel, že Jimin začal twerkovať, zatiaľ čo sa ľudia na ňom zabávali. Jungkook pokrútil hlavou, aj keď mal na tvári úsmev. Taehyung sa široko usmial a vybehol na schody a potom sa rozbehol k Jiminovi, skočiac mu na chrbát.

Jimin ho chytil, a keď takmer spadli, zasmial sa. Obaja začali poskakovať okolo, na čo sa k ním pripojili ďalší ľudia.

Prečo sa správajú, akoby to bol ich úplne posledný deň v škole?" spýtal sa Yoongi Jungkooka, ktorý stál vedľa neho.

Jungkook pokrčil ramenami a vľúdne sa usmial.

Neviem, čo to do nich vošlo. Sú to najviac zvláštni ľudia, akých som kedy stretol."

Jimin je," povedal Yoongi, „ale Taehyung nie je tak... vysoko naladený."

Jungkook vzhliadol a uškrnul sa.

Je divoký, keď je šťastný."

Yoongi prikývol a povzdychol si.

Nevidím ho tak často."

Jungkook prikývol a pozrel sa na svojich milencov, ktorí teraz tancovali na pesničky od dievčenských skupín, no potom si naraz uvedomil, že Yoongi dnes promoval.

Dnes si promoval?" spýtal sa Jungkook.

Yoongi prikývol.

Áno."

Jungkook sa usmial.

Si voľný!"

Yoongi mu venoval malý úsmev a pokrčil ramenami.

Hádam, že áno."

Takže, som si istý, že budeme na tvojom ceremoniáli."

Dobre."

Jungkook prikývol a chytal sa mu povedať niečo iné, keď naraz uvidel Jimina, ktorý sa snažil zavesiť Taehyungovi na nohy.

FATE  [VMinKook; TR] ✔Where stories live. Discover now